Start productie in Roemenië,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Puma (2019)
Collapse
X
-
Ik zie ze tegenwoordig dagelijks op Duitse nummerplaten of handelaarsplaten proefrijden hier in Hasselt. Mooie auto!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Heb deze de zondag in shoppingcenter zien staan, wist eerst niet wat het was maar het beviel mij wel, juist de voorkant iets minder, voor derest mooie wagen! Ook binnenin ziet het er zeer goed uit. Ik begin stilaan te begrijpen waarom iedereen een SUV wil...
Deze die daar stond was een ST in het blauw, volledig naar mijn gedacht, nog getwijfeld om een foto te nemen en had het beter gedaan, op het autosalon zeker nog is gaan bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenMet Ford op stort zeiden ze vroeger,maar deze mag er zeker wezen.
En voor alle duidelijkheid,het is een cross-over,geen suv.
Ik zelf heb heel veel problemen gehad met Ford en gevoelsmatig zie ik het ook niet meer zitten. Maar ken voldoende mensen die hunne Ford over de 400000km zonder teveel problemen reden. Denk dat ik zelf heel veel pech heb gehad ... vooral bij 4 van de 5 Fords die ik had. Maar ze hebben op zich wel altijd schoon modellen gehad.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHoe vaker ik 'm zie, hoe knapper!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment