Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Captur (2019)
Collapse
X
-
Oei, daar zit een andere automaathendel in, niet die joystick automaat op dat zwevend platform.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenOei, daar zit een andere automaathendel in, niet die joystick automaat op dat zwevend platform.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tellerpartij is ook de kleine versie zoals bij de clio, niet het full digital dash. Zeker dat dit geen omgebouwde clio is by the chinese?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenTellerpartij is ook de kleine versie zoals bij de clio, niet het full digital dash. Zeker dat dit geen omgebouwde clio is by the chinese?
http://photo.bitauto.com/photo/model_5930/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tjing tjang tjong!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenOei, daar zit een andere automaathendel in, niet die joystick automaat op dat zwevend platform.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Mooie auto, alleen de vorm van die achterlichten vind ik maar niks.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Configurator in Frankrijk staat online.
knap kleurtje
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
digitaal dashboard & dat kleine schakelpookje zijn precies maar verkrijgbaar vanaf de Initiale Paris uitvoering. Op de Intens en zo is het zelfs met topmotorisatie een gewone automaathendel en geen zwevende middenconsole. Plus klein digitaal instrumentenpaneel met analoge brandstof en temperatuur meter ernaast.
Tik dus maar 32K af voor een captur als je dit wil, en dat knap blauw van hierboven is niet te krijgen op de Initiale
edit: effectief: alleen te krijgen op IP: Console centrale volante, avec levier de vitesse e-shifter et accoudoir central + Tableau de bord avec écran numérique et personnalisable 10"Last edited by Tomski; 26/11/2019, 08:42.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Allez, mij dan toch maar nekeer laten gaan op de configurator.
Jammmer dat dat blauw niet te krijgen is op de IP maar dit zijn wel 2 mooie kanshebbers. Lichte voorkeur voor de grijze met zwart dak.
IP is helaas een must want ik moet dat digitaal dash hebben en die zwevende middenconsole met dat kleine pookje. Dure opties zo.
Comment
-
Eigenlijk een mooi betaalbaar SUV'ke. Mijn neef heeft er ene gehad, maar wat minder chance mee. Had eerste een Duster waarmee hij 2 jaar enorm veel miserie heeft gehad. Dan wat opgelegd voor zo een Captur, maar door ook veel mankementen en te klein, heeft hij nu een Kadjar. Daar geen problemen mee en ruim genoeg. Maar daar zitten ze dan ook met 2 kinderen waarvan 1 volwassen al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVreemd dat uw neef bij hetzelfde merk blijft ondanks de problemen die hij had.
Comment
-
Ik ga ook bij Renault blijven..
Ik ben content van het merk en in de garage leggen ze mij in de watten. Totaal geen klagen van.
Eigenaar is wel een hele goeie kennis, daar ligt mss ook veel aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk ga ook bij Renault blijven..
Ik ben content van het merk en in de garage leggen ze mij in de watten. Totaal geen klagen van.
Eigenaar is wel een hele goeie kennis, daar ligt mss ook veel aan
Mijne collega met zijne Talisman kon kiezen omdat ge in elk dorp een Renaultgarage hebt. Hij heeft hem besteld bij hem in het dorp in een kleine familiale garage omdat hem dat het beste leek. Dan ineens automaat kapot en spiegel die van de voorruit viel waardoor om één of andere reden zelfs de hele vooruit moest vervangen worden. Dat heeft weken en weken geduurd totdat de garage ijskoud tegen hem zij dat zij geen ervaring hebben met die automaten en dat hij beter bij een andere garage ging Is dan bij de garage gegaan waar ik destijds offerte voor de Espace heb laten maken en daar is hij nu heel tevreden van. Enkel is hij nu wat minder enthousiast over de wagen zelf en geen idee of hij nog een Renault wil.
Comment
-
Ja, met die Talisman heeft 'm nog niet veel chance gehad, en nog vele anderen met hem als je Renault fora bekijkt.
Laat ons hopen dat ik met onze volgende aankoop evenveel chance ga hebben als met onze Espace.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenJa, met die Talisman heeft 'm nog niet veel chance gehad, en nog vele anderen met hem als je Renault fora bekijkt.
Laat ons hopen dat ik met onze volgende aankoop evenveel chance ga hebben als met onze Espace.
Maar hij klaagt niet echt. Zolang de auto niet in panne valt en het meeste onder garantie gemaakt wordt, is het niet zo een probleem, denk ik dan zo. Ik geloof dat vooral de modellen die de eerste 6 maanden geproduceerd zijn, het meeste problemen hadden. Hij zat er net na, dacht ik. Maar zijn gezin heeft hem gevraagd of hij de volgende keer eens iets SUV wil pakken, maar hij heeft liever een break. Alhoewel hij destijds toen hij bij ons begon met een Honda SUV reed.
Thans langs buiten blijft de Talisman een enorm mooie wagen. Binnenin oogt hij wat goedkoop, maar zeker wel ok.
Comment
-
Comment
Comment