Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes AMG A/CLA/GLA 45(S) (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Heb jij dan al met dit nieuw model A45 AMG gereden?
Kan verkeerd zijn maar ik denk dat ik dit ook niet top ga vinden... het is gewoon een snelle wagen maar geen “rijders”-auto denk ik.
Niet zoals de kleine M bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Neen... heb met de oude 65k gereden en vond hetgeen leuke auto...
Kan verkeerd zijn maar ik denk dat ik dit ook niet top ga vinden... het is gewoon een snelle wagen maar geen “rijders”-auto denk ik.
Niet zoals de kleine M bijvoorbeeld.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Neen... heb met de oude 65k gereden en vond hetgeen leuke auto...
Niet zoals de kleine M bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoals verwacht duidelijk welke de beste is, mooi zo!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Ja tuurlijk, maar de oude blijft toch knap hoor...en betaalbaarder
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoals verwacht duidelijk welke de beste is, mooi zo!
Dan zou ik de vorige nemen eerlijk gezegd, bij een A45 moet er geluid zijn.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNiet onlogisch.. al klinkt de nieuwe als een Dyson.
Dan zou ik de vorige nemen eerlijk gezegd, bij een A45 moet er geluid zijn.
Ik wil dat geluid wel eerst eens irl horen want in al die goeie reviews hierboven hoor ik daar toch niet zoveel over klagen.
En trouwens, mijn volgende is waarschijnlijk een elektrische, dan zou ik al wat kunnen oefenen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, die mag van mij ook klinken als een Nilfisk of een Hoover, daar zou ik de nieuwe toch niet voor laten staan hoor
Ik wil dat geluid wel eerst eens irl horen want in al die goeie reviews hierboven hoor ik daar toch niet zoveel over klagen.
En trouwens, mijn volgende is waarschijnlijk een elektrische, dan zou ik al wat kunnen oefenen
Ik lees dus precies heel wat andere dingen dan jij.
Voorbeeld van de N met OPF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk lees dus precies heel wat andere dingen dan jij.
Tegenwoordig kun je met de juiste middelen een Tesla ook laten klinken als een 12 cilinderig brulmonster
Comment
-
Een gewone A moet niet klinken, maar als je belachelijk veel geld moet betalen voor een A op steroïden dan mag je verwachten dat het totaal pakket ook wel klopt.
Zo eentje als de uwe zou voor mij ook stil moeten zijn, gewoon in drive zetten en comfortabel cruisen. Dit is een ander verhaal natuurlijk.
Comment
Comment