Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes AMG A/CLA/GLA 45(S) (2019)
Collapse
X
-
KLEINE FACELIFT NU OOK VOOR MERCEDES-AMG GLA 45
SUBTIEL ANDERS, EVEN SNEL
De topversie van de Mercedes-Benz GLA, de Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+, profiteert nu ook van de facelift die eerder al voor de mindere versies werd aangekondigd.
Veel heeft de facelift van de GLA niet om het lijf. We noteren anders ingedeelde koplampen en achterlichten en een net iets anders vormgegeven voorbumper. Die is bij de AMG-modellen uiteraard anders dan bij de reguliere varianten, al lijkt hij als twee druppels water op het exemplaar dat op een reguliere GLA met AMG Line-pakket wordt geschroefd. De ‘echte’ AMG onderscheidt zich net als voorheen met de Panamericana-grille – met verticale spijlen – maar die heeft de mildere AMG 35 met 306 pk ook. Het verschil lijkt te zitten in de ‘canards’ aan weerzijden en de extra splitter onderaan. Ook de vier ronde uitlaatpijpen (in plaats van twee) en de grotere dakspoiler onderscheiden de top-AMG van de subtop-AMG.
Mercedes-Benz GLA 45 van voor de facelift (boven) en die van erna. Let op de koplampen, het logo op de motorkap en de vorm van de voorbumper.
Nieuw voor het facelift-model is ook dat het logo op de motorkap wordt vervangen door een AMG-exemplaar. Voorheen zat hier ‘gewoon’ een Mercedes-logo. De ster in de grille mag uiteraard wel blijven. De wielkastverbreders waren voorheen zwart, maar zijn nu meegespoten in carrosseriekleur. Uiteraard zijn er nieuwe wieldesigns en nieuwe bekledingsstoffen voor het interieur. Dat profiteert bovendien van de komst van een vernieuwd MBUX-infotainment en een nieuw AMG-sportstuurwiel met specifieke AMG-knoppen voor onder meer de rijmodi.
Aan de techniek verandert niets. De Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+ heeft dus als vanouds een tweeliter turbomotor met een zeer imposante 421 pk, goed voor een 0-100-tijd van 4,3 seconden. De topsnelheid is gelimiteerd op 270 km/h. Prijzen zijn er nog niet.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zelfs in een krel van bijna 100k € moesten ze na de facelift besparen op het super gemakkelijke touchpadEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWaarom ze dat achterwege gelaten hebben is me ook een raadsel.
Tja, ze zullen er geen extra abo hebben kunnen van maken en dus hebben ze het maar weggelaten. Want een functie of onderdeel dat na aankoop gratis blijft functioneren aan hun al veel te dure kletten,...ho maar, stel u voor zeg!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJe plaat blijft hangen, joke.
Mijn verhaal bij die Mercedes stealers in nu eenmaal iets dat niet vaak genoeg kan herhaald worden. Eventuele kopers en zeker particulieren moeten gewaarschuwd worden tegen zoveel incompetentie en oplichting daar. Er zijn nu eenmaal dingen die niet mogen vergeten worden.
Blijven lezen of opkrassen zou ik zeggen en vergeet uw pilletjes niet Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Niet vaak genoeg ? In drie posts op drie dagen tijd vind ik toch wel al vaak genoeg hoor. Iedereen weet het ondertussen al, wat JIJ er van vindt. Maar of iedereen daar zo in geïnteresseerd is dat ze het elke dag opnieuw moeten lezen, is weer een andere vraag.
Maar je rijdt wel zelf met een Mercedes, dus zo erg moet het dan toch niet zijn ..
Anders moet je eens vragen om van "je verhaal" een sticky thread te maken.
Comment
-
Net zoals iedereen ondertussen weet dat JIJ een ongelooflijke zagevent bent En jouw tegenstand hierover stimuleert mij alleen maar om er nog meer over te schrijven. Trouwens niemand moet mijn posts lezen hé. Met wat geluk is het hier binnenkort toch gedaan gezien de huidige financiële toestand bij AG, dus er is haast bij om nog zoveel mogelijk potentiële kopers te bereiken
Mercedes is altijd het lievelingsmerk in onze familie geweest. Helaas is daar door hun onkundige en onbetrouwbare dealers hier in België een einde aan gekomen. Dit was dan ook mijn laatste exemplaar, hoe goed de auto zelf ook is
Ik hoop dan ook dat jij nog veel gaat kunnen genieten van mijn waarschuwende lectuur want ik kan het niet vaak genoeg zeggen tegen de meelezers hier. Bezint eer ge begint of beter gezegd, eer ge bij zo'n MB stealer binnenstapt Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
't Is dat je klachten altijd nogal vrij abstract en monotoon zijn. Nu weer, alle Belgische Mercedes dealers zijn onkundig en onbetrouwbaar. Dat is wat we keer op keer moeten lezen. Daar moeten we het maar mee doen, en daaruit denk je dat we gaan beslissen van geen Mercedes te kopen, omdat jij elke dag datzelfde vertelt.
Wat een overtuigende waarschuwende lectuur, bedankt hiervoor. Ik ben overtuigd !
Comment
-
Who cares of jij overtuigd bentEr zitten hier members die bv BMW of een ander merk afbreken in elke post en daar reageer jij dan weer niet op. De laatste waar ik rekening mee ga houden over mijn triestige ervaringen bij dat zootje imbecielen ben jij toch hoor.
Jouw afbrekende en hautaine posts over alles en nog wat hier dragen nog veel minder bij. Als het jou niet interesseerde zou je er niet op reageren, dus hou je maar klaar op voor meer van dat dan, mijn missie is nog niet afgelopen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment