Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chevrolet Corvette C8 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2024 Corvette E-Ray Hybrid lekt per ongeluk op Chevy Configurator

Autofabrikanten hebben er een hekel aan als foto's en informatie over nieuwe auto's online lekken, omdat het hun zorgvuldig gechoreografeerde lanceringstijdlijnen in de war brengt. Maar in het geval van de Corvette E-Ray uit 2024 heeft Chevrolet alleen zelf schuld.
    De eerste elke hybride Corvette , die ook de eerste variant met vierwielaandrijving van het model is, werd per ongeluk onthuld op Chevy's online configurator met het afgewerkte uiterlijk van de auto, de kleuropties en wielkeuzes. De blunder werd opgemerkt door een lid van het MidEngineCorvetteForum , die net aan het spelen was met de C8 visualizer toen hij de ontdekking deed.
    Chevy heeft sindsdien de E-Ray van de site gehaald, maar niet voordat Vette-fans een hoop screenshots hadden gepakt die lieten zien dat het model de bredere carrosserie en langere stijl van ventilatieopeningen achter onder de achterlichten van de Z06 krijgt, maar twee paar dubbele uitlaatpijpen zoals de gewone C8.
    Het ontwerp van de voorbumper heeft ook meer gemeen met de Z06 dan met de standaard C8, maar zowel de ventilatieopeningen aan de achterkant die we eerder noemden als de voorbumper hebben meer kleurcodering dan bij de Z06-items. Een detail dat niet zichtbaar is, is een oplaadpoort, wat suggereert dat de E-Ray eerder een conventionele hybride is dan een PHEV. Dat zou een ietwat ongebruikelijke keuze zijn, aangezien andere recente hybride sportwagens zoals de McLaren Artura en Ferrari 296 allemaal via een stopcontact kunnen worden opgeladen.

Bron: https://www.carscoops.com/2022/12/20...-configurator/

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Betere pics van de E-Ray:

2024 Chevrolet Corvette E-Ray debuteert met 665 pk geëlektrificeerd vermogen[/b
      Chevy beweert dat de E-Ray 100 km/u haalt in 2,5 seconden en de kwartmijl in 10,5 seconden aflegt.

De Chevrolet Corvette E-Ray uit 2024 debuteert als het allereerste geëlektrificeerde model van de iconische sportwagen. Met zijn elektromotor en 6,2-liter V8 heeft het hybride model een totaal vermogen van 665 pk (481 kilowatt). Chevy beweert dat de E-Ray in 2,5 seconden 60 mijl per uur (96 kilometer per uur) kan halen, waarmee het de snelste productie 'Vette ooit is. De sprint door de kwartmijl duurt naar verluidt 10,5 seconden bij een snelheid van 130 mph (209 km / u).

Op de vooras heeft de E-Ray een elektromotor van 160 pk (120 kW) en 125 pond-voet (165 Newtonmeter). Een lithium-ionbatterij van 1,9 kilowattuur voedt het systeem. In de Stealth-modus kan de hybride Corvette rijden zonder de V8 te laten draaien met een snelheid tot 45 mph (72 km/u).
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Corvette E-Ray (2024) | E-Ray kommt mit Hybrid-Antrieb und Allrad

Comment

Corvette Z06 review: The most powerful NA V8 in the WORLD!

Comment

Echt wel vet zo'n Corvette

Comment

Chevy Corvette E-Ray Full Review: Driving the Hybrid Corvette

Comment

Working...
              X