Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de evoque lijkt me dubbel zo duur als de t-roc, als je 5000 bijtelt bij een normale t-roc zit je op 30000, mogelijk zit er - voor dat bedrag - toch wel volk op te wachten hoor
Ik woon in een badplaats en zie af en toe wel eens Evoque cabrio passeren. Ik denk ook dat de
t-roc cabrio een bescheiden succes kan worden. Verstandiger van VW dan nu nog een golf cabrio of iets eos-achtig uit te brengen.
Tja, afgezien van wagens als de MX-5 zijn de meeste cabrio's altijd afgeleiden geweest van gewone modellen: Astra, Golf, 306, ...
Nu de SUV's de gewone hatchbacks verdringen, zal men daar cabrio's van maken.
Ik moet er niet van weten, maar dat is vooral omdat ik niet van SUV's moet weten.
Zelf zit ik meer op een 4-zits cabrio EV te wachten. Is toch eigenlijk ideaal?
Cabrio mag wat meer kosten, EV kost meer.
Cabrio zet aan tot rustig rijden wat perfect past bij een EV.
Lange autosnelweg ritten zijn niet het terrein van een cabrio, net zoals bij een EV.
Zal echter pas ten vroegste over 5 jaar zijn vrees ik.
Lange autosnelweg ritten zijn niet het terrein van een cabrio.
Waarom? Verleden jaar met de A5 naar Zuid Frankrijk gereisd. Grootste gedeelte van de rit open gereden. Tot snelheden van 160 gaat dat perfect op de snelweg.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Op zich is 5000€ veel geld natuurlijk, maar over een afbetaling gespreid pikt dat maandelijks veel minder denk ik ;-)
Wat betreft de troc, zijn we eindelijk verlost van de Knokke versie van de Evoque bij Land Rover, en gelukkig al wat langer van die badkuip versie van de PT Cruiser, komt VW met dit ding aanzetten ?! De kapafdekking (dak open) lijkt mij niet 'af' en dat zwarte spoilertje ?! Haaaahaha :'-)
Ja, en dan ?
Met welke auto rij jij ? Ik veronderstel dat er toch wel auto's bestaan die 5.000 € goedkoper zijn dan de jouwe ? Dat is wel 2 à 3 gemiddelde maandlonen hee
Ik rij met een Peugeot Partner die me 14k gekost heeft (stockwagen, outlet days, ecopremie, ...) . Een vergelijkbare auto voor 5000 minder bestaat volgens mij niet
Soit, ik snap het wel hoor. Op zo'n auto is dat procentueel niet zo veel. Maar 5000 euro is voor 80% van de bevolking verschrikkelijk veel geld.
Het is geen oordeel hoor, maar het idee "ach, het komt dan ook niet meer op die 5000 euro' wringt toch bij mij.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Effenaf het woord verschrikkelijk gebruiken is er wat over, 5.000 € is niet weinig, maar ik denk niet dat dat voor 80% van de bevolking verschrikkelijk veel geld is als het over de aankoop van een auto gaat.
Maar, het ging in het voorbeeld waar jij op reageerde over de keuze tussen Ford of 5.000 bijleggen voor een BMW. Ik kan mij heel goed voorstellen dat er velen denken om er toch maar 5.000 bij te leggen en voor de 'premium' dat woord - te gaan.
In mijn geval had ik 3 jaar geleden de keuze tussen een basis MX-5 1.5 van 23k, een full option 1.5 van 25.5k en een 2.0 van 28k. Wel, ik heb met plezier 5.000 bijgelegd :-)
Je had voor 3.000 minder ook een Dacia Dokker kunnen kopen ;-)
Je had voor 3.000 minder ook een Dacia Dokker kunnen kopen ;-)
Heb ik overwogen. vrouwlief wilde niet
De mediaan van netto maandloon in Vlaanderen is 1.800 euro. 50 % verdient dus minder. En dan is 5.000 euro veel geld.
Ik denk dat 50% van de bevolking er jaarlijks niet in slaagt 5000 euro aan de kant te zetten.
Soit, back on topic.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Waarom? Verleden jaar met de A5 naar Zuid Frankrijk gereisd. Grootste gedeelte van de rit open gereden. Tot snelheden van 160 gaat dat perfect op de snelweg.
Misschien vooroordeel door mijn ervaringen met mijn MX-5 NA: aan 120 heb je best veel windgeruis.
Hangt waarschijnlijk ook sterk af van de auto. Ik lees bvb dat de BMW 8 best veel lawaai heeft boven 120, terwijl een Mercedes S dat pas heeft vanaf 180.
Comment