Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 C8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Een mailtje in het begin van dit jaar van Audi met de melding dat de laatste RS6 met V8 een feit is heeft me een tweetal weken terug de beslissing doen nemen om toch de trekker over te halen voor zo eentje … ik ben al 20 jaar fan van dit concept van wagen en een testrit met de huidige performance versie van deze heeft me helemaal doen plooien om toch de krabbel te zetten … we leven immers maar één keer en nu het nog kan… M’n huidige 55TFSIe van 2 jaar oud blijft m’n daily , de RS6 zal een weekendwagen worden . We kijken er naar uit allesinds , blijft een fantastische wagen in die zin dat je er echt rustig en in alle comfort mee op baan kan maar dat je er ook een zeer sportieve toets aan kan geven door op een knop te drukken …
    Stel hem zeker hier voor als ie geleverd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
      Nooit echt een fan geweest van de RS6 Avant, veel te groot, log, en zwaar.
      Maar dat wordt het probleem van alle nieuwe auto's, veel te zwaar, de nieuwe CLA met een 2 ton+ gewicht zegt al veel, ook de nieuwe RS5 Avant wordt een dikke 2 ton + auto.
      Ik wel , natuurlijk zou ik voor dat budget ook een Porsche kunnen bestellen maar die is nu eenmaal minder functioneel voor mijn behoeftes... ik heb van Audi de mogelijkheid gekregen om een PF model 2 dagen te kunnen testrijden en ondanks zijn gewicht is die wagen toch echt wel zeer dynamisch te rijden (en dan bedoel ik niet gewoon rechtdoor ) , is qua ophanging/sturen een totaal andere wagen dan mijn A6 55TFSIe . Maar smaken mogen verschillen natuurlijk , ik heb het concept snelle break die Audi ruim 20 jaar geleden op de markt zette altijd heel mooi gevonden ... en nu er nog een lekkere V8 onder de kap ligt was de tijd rijp voor eentje .

Comment

Working...
      X