Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda E (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk dat het vooral omwille van de achterwielaandrijving wel eens voor verrassingen kan zorgen!

Mijn gedacht: ik had dit wagentje echt cool willen vinden, maar het valt me echt wat tegen.
    Design: kan niet tippen aan het prototype:

Dit is stoer! De uiteindelijk auto is schattig.

Range: 220km is echt maar stadsautootje. En wat schiet daar van over in de winter? Maar ok, voor stadsauto is 220km ver genoeg. Maar dan...

Prijs: nog niet bekend, maar gaat waarschijnlijk heel wat hoger zijn dan Corsa/208 terwijl die grotere range hebben en mogelijk binnen ook groter. Mooie schermen binnenin zijn dan minder belangrijk in een stadsautootje denk ik.
    Het valt me wat tegen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

het kan soms leuk zijn om al die dikke bakken eens een poepje te laten ruiken aan de rode lichten,
      80% mispakt er zich lelijk aan.van 0 naar 70(sneller mag toch niet)zijn er niet veel die erover komen
      hooligan

Comment

'k Vind de auto even origineel als zijn naam. Meer kan ik er niet over kwijt.
        Of toch wel.
        Op het ene scherm staat een icoon linksboven en een ander rechtsboven, en op het scherm daarnaast omgekeerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
          'k Vind de auto even origineel als zijn naam. Meer kan ik er niet over kwijt.
          Of toch wel.
          Op het ene scherm staat een icoon linksboven en een ander rechtsboven, en op het scherm daarnaast omgekeerd
          Dat is niet zo onlogisch als dat touchscreen is? Dan weet je blindelings dat "in de hoek" dat icoon staat, aan welke hoek je ook zit.

Comment

[QUOTE=On_Slow;n6438275]

hooligan [/QUO
            sssssst, ze denken allemaal dat ik nen ouwe pee ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

ja maar dit is min of meer een standaard wagentje. En zal door veel mensen zo gekocht worden. Met die 150pk diesel moet je nog een beetje moeite doen, met zo'n EV niet, gewoon druk op de pedaal Denk dat er dat veel mensen niet zo goed in de hand gaan hebben.
              Binnenkort mogen wij in stad niet harder rijden dan 30km/u...
              En hopelijk remt de wagen even goed als hij accelereert !
              Er komen verzekerd ongevallen met EV’s die in de stilte op u afkomen, wij hebben al een voorsmaakje met elektrische fietsen (ook de pedelecs die nochtans daar verboden zijn) die de fietspaden onveilig maken voor de gewone fietsers

Comment

het kan soms leuk zijn om al die dikke bakken eens een poepje te laten ruiken aan de rode lichten,
                80% mispakt er zich lelijk aan.van 0 naar 70(sneller mag toch niet)zijn er niet veel die erover komen
                maar rustig rijden is uiteindelijk nog veel leuker.
                wie echt het beest wil uithangen koopt een sportwagen geen honda e
                Klopt, ik zie regelmatig bv. Nissan Leafs die aan de lichten de meeste andere auto's er bewust af rijden.

0-100 statistieken is natuurlijk één ding, iets anders is hoeveel koppel zo'n EV direct op de banden loslaat en of dat voor meer slipgevaar zorgt op nat wegdek - ik zou vermoeden van wel als mensen te bruusk vertrekken?

Smaken verschillen, maar ik vind er niets aan, aan die Honda e, zowel van buiten als die boordplank. Maar ik kan me voorstellen dat dit in Japan wel zal aanslaan.
                VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Leuk ding dit. En voor een stadswagentje vind ik die range nog wel ca va.
                  't Is niet dat dit een reis auto moet zijn natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Klopt, ik zie regelmatig bv. Nissan Leafs die aan de lichten de meeste andere auto's er bewust af rijden.

0-100 statistieken is natuurlijk één ding, iets anders is hoeveel koppel zo'n EV direct op de banden loslaat en of dat voor meer slipgevaar zorgt op nat wegdek - ik zou vermoeden van wel als mensen te bruusk vertrekken?

Smaken verschillen, maar ik vind er niets aan, aan die Honda e, zowel van buiten als die boordplank. Maar ik kan me voorstellen dat dit in Japan wel zal aanslaan.
                    wat dat doorslippen betreft,ik kan alleen maar zeggen dat het zo goed als onmogelijk is om de wielen te laten spinnen in de zoe,
                    ik heb het nog maar enkele malen voorgehad,maar dan grijpt de electronica onmiddelijk in.
                    inderdaad smaken verschillen,maar ik vrees dat de prijs
                    van doorslaggevende aard gaat zijn,en laat dat nu iets zijn waar honda niet in uitblinkt.
                    stadsauto of niet wanneer de range niet in verhouding is tot de prijs maakt hij waarschijnlijk weinig kans.

Comment

Paar pics van het prototype in andere kleurtjes. Ik zie eigenlijk zo goed als geen verschil met de productversie.

Last edited by Jocar; 08/09/2019, 09:45.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Andere wielen onder en een lichte verlaging en hij zal er al heel anders uitzien. Ben benieuwd naar de eerste aangepakte exemplaren.
                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                        Audi S3 '02 sold => topic
                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

verlagen?en dat terwijl tegenwoordig bijna iedereen 'hoger' wil zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                            Andere wielen onder en een lichte verlaging en hij zal er al heel anders uitzien. Ben benieuwd naar de eerste aangepakte exemplaren.
                            En niet vergeten alle badges te vervangen met rode badges

Comment

verlagen?en dat terwijl tegenwoordig bijna iedereen 'hoger' wil zitten?
                              "Iedereen"...als ge naar de SUV trend kijkt klopt dit wel. Silly people.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten

En niet vergeten alle badges te vervangen met rode badges
                                Electric Type R

Waarom ik dit zei is omdat men zegt dat het productiemodel de charmes verloren heeft van het prototype. Vandaar dat een lichte verlaging en mooiere velgen dichter tegen het prototype zullen naderen.

Comment

Mijn beperkte photoshop skills nog eens boven gehaald

Productiemodel met de prototype wielen en ietsje lager gezet.

Comment

"Iedereen"...als ge naar de SUV trend kijkt klopt dit wel. Silly people.
                                    BIJNA iedereen he

Comment

vergeten dat het om een stadswagen gaat zeker?
                                      weg comfort,schrik voor elke drempel die je tegenkomt......
                                      sorry laat maar...
                                      het oog wil ook wat,maar mag nooit het belangrijkste criterium zijn.

Comment

leuk, wielkassen nog wat uitkloppen en maxi versie van maken, zoals de 106 maxi destijds

Comment

vergeten dat het om een stadswagen gaat zeker?
                                          weg comfort,schrik voor elke drempel die je tegenkomt......
                                          sorry laat maar...
                                          het oog wil ook wat,maar mag nooit het belangrijkste criterium zijn.
                                          Overdrijven is ook een kunst.
                                          -3cm heeft haast geen invloed op comfort en kan je nog steeds normaal drempels mee over rijden.

Trouwens, dit is enkel een reply op dat men steeds herhaalt dat het productiemodel zo mooi niet meer is als het prototype. Dus bij deze....

Comment

Working...
                                          X