Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda E (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    een beetje lager leggen kan eventueel nog goed zijn voor de stroomlijn en verbruik
    bredere janten dan weer niet

    Comment


    • #42
      Tja... prototype is droom en productie de harde realiteit... een beetje de bestelling versus de levering !

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten

        Overdrijven is ook een kunst.
        -3cm heeft haast geen invloed op comfort en kan je nog steeds normaal drempels mee over rijden.

        Trouwens, dit is enkel een reply op dat men steeds herhaalt dat het productiemodel zo mooi niet meer is als het prototype. Dus bij deze....
        mooi is voor iedereen anders,
        ik vind het in deze(stadswagen) klasse zeker niet mooier en dus weggesmeten geld,
        tenzij honda met deze echt een stunt uithaald zal het zo al duur genoeg zijn vrees ik (benieuwd,afwachten dus)
        maar ieder zijn mening natuurlijk..

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
          .. weggesmeten geld ..
          ??
          Als de constructeur het gewoon standaard wat lager aanbiedt, is er toch niks weggesmeten ?

          Comment


          • #45
            inderdaad,standaard niet nee,wees maar gerust dat,wanneer het de betere oplossing is,tegen een haalbare prijs,dit ook standaard uitgevoerd word.
            standaard is altijd een compromis tussen enkele mogelijkheden,een constructeur zal altijd het meest voor de hand liggende als standaard kiezen.
            al is het maar dat brede en hoge banden nu eenmaal meer kosten dan een gewone standaardmaat en 1 euro x 1 milj wagens is nog altijd 1 miljoen euro.
            in die zin blijft het weggesmeten geld,zeker in de klasse.

            Comment


            • #46
              Als het de wagen standaard aantrekkelijker maakt waardoor hij eventueel beter verkoopt, is het geen weggesmeten geld.
              Enfin, zinloze discussie.
              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
              Audi S3 '02 sold => topic
              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

              Comment


              • #47
                4.000 euro’s meer alleen voor iets cosmetisch, vind ik wel veel, want het vermindert tegelijkertijd tijd het verschil met een Q5, die zich op de baan heel anders (beter) gedraagt. Ik kan er van spreken, want ik heb al jaren een Q5 en heb onlangs de nieuwe Q3 een aantal dagen als vervangwagen mogen testen... ik was eigenlijk gelukkig mijn oude Q5 te recupereren !

                Comment


                • #48
                  Is dit zo abnormaal tegenwoordig? Ik denk dat een M-pakket, S-line en AMG pakket ook wel niet echt goedkoop zal zijn.
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                    Is dit zo abnormaal tegenwoordig? Ik denk dat een M-pakket, S-line en AMG pakket ook wel niet echt goedkoop zal zijn.
                    dat ze je nu eenmaal ook niet zo snel op een stadswagentje he

                    Comment


                    • #50
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #51
                        Ik ben ook geen fan van de verlaagde versie. Steek dat koffertje vol boodschappen en z'n kont schraapt bijna de grond.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                        Comment


                        • #52
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #53
                            VOLGENS NIEUWE PLANNEN: 10.000 PER JAAR

                            HONDA VERDUBBELT VERKOOPVERWACHTING E

                            Honda is naar eigen zeggen zeer tevreden na de onthulling na de compacte elektrische E. Ze zijn zelfs zo blij dat het merk de verkoopverwachting wat heeft bijgesteld. Naar boven, wel te verstaan.

                            Twee jaar geleden sprak Honda namelijk nog van een jaarlijks verkoopdoel van 5.000 exemplaren. Tijdens de IAA heeft het merk nu zijn bijgestelde verkoopverwachting met het vakblad Automotive News Europe gedeeld. Nadat 40.000 mensen vóór de beurs al hadden aangegeven interesse te hebben in de retro-EV, verwacht het merk nu dubbele cijfers. 10.000 Honda’s E dus, enkel in Europa.

                            Volgens Dave Hodgetts, Managing Directer van Honda’s Britse tak, is de E de auto voor Honda om aan de strenge CO2-uitstootnormen te voldoen. Honda hoopt dat ze met alle technische snufjes, zoals de digitale zijspiegels en het gigantische scherm binnenin, de klanten bij premiummerken weten weg te kapen. Of dat gaat lukken, zal de tijd moeten leren. Honda start aan het begin van volgend jaar zomer met de levering van de E.


                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #54
                              Het is echt een leuke auto geworden. Mocht ik in de markt zijn voor elektrisch, dan was deze kanshebber. Misschien enkel een iets grotere range zodat bepaalde bestemmingen bereikt kunnen worden met één laadstop.

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                VOLGENS NIEUWE PLANNEN: 10.000 PER JAAR

                                HONDA VERDUBBELT VERKOOPVERWACHTING E

                                Honda is naar eigen zeggen zeer tevreden na de onthulling na de compacte elektrische E. Ze zijn zelfs zo blij dat het merk de verkoopverwachting wat heeft bijgesteld. Naar boven, wel te verstaan.

                                Twee jaar geleden sprak Honda namelijk nog van een jaarlijks verkoopdoel van 5.000 exemplaren. Tijdens de IAA heeft het merk nu zijn bijgestelde verkoopverwachting met het vakblad Automotive News Europe gedeeld. Nadat 40.000 mensen vóór de beurs al hadden aangegeven interesse te hebben in de retro-EV, verwacht het merk nu dubbele cijfers. 10.000 Honda’s E dus, enkel in Europa.

                                Volgens Dave Hodgetts, Managing Directer van Honda’s Britse tak, is de E de auto voor Honda om aan de strenge CO2-uitstootnormen te voldoen. Honda hoopt dat ze met alle technische snufjes, zoals de digitale zijspiegels en het gigantische scherm binnenin, de klanten bij premiummerken weten weg te kapen. Of dat gaat lukken, zal de tijd moeten leren. Honda start aan het begin van volgend jaar zomer met de levering van de E.

                                er zullen natuurlijk klanten overtuigd worden door die snufjes,
                                maar er zullen er ook zijn die erdoor afhaken............

                                Comment


                                • #56
                                  Denk dat hun ambitie wat te groot is door klanten te willen wegkapen bij de premiums. Ze zetten een mooie wagen neer, maar kan me niet inbeelden dat iemand die nu premium rijdt, deze gaat inruilen voor een kleine honda met eigenlijk wel een vrij kleine range.

                                  Er was nog zo een merk dat klanten bij de premiums wilde wegkapen, namelijk PSA met hun DS. Maar die zijn er al achter gekomen dat ge met een premium-look alleen geen klanten gaat wegkapen. Daar is meer voor nodig.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Komt qua prijs ongeveer overeen met de elektrische Mini die gelijkaardige range heeft.
                                    Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen, maar soit, er zal wel een markt voor zijn.
                                    Aan de andere kant is 10.000 stuks per jaar nu ook niet zo heel veel. Dat is de Model 3 productie van 2-3 weken.

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                      Komt qua prijs ongeveer overeen met de elektrische Mini die gelijkaardige range heeft.
                                      Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen, maar soit, er zal wel een markt voor zijn.
                                      Aan de andere kant is 10.000 stuks per jaar nu ook niet zo heel veel. Dat is de Model 3 productie van 2-3 weken.
                                      Mini is wel van BMW, maar nu ook niet premium hé

                                      10000st is idd niet veel, maar wel een verdubbeling van hetgeen ze eerst in gedachte hadden. Ben er wel zeker van dat ze die verkopen, maar de vergelijking met de premium kan ik niet echt bij

                                      Comment


                                      • #59
                                        Op zich een erg leuk wagentje, al doet het front mij denken aan de Jeep Renegade (ronde koplampjes optisch verbonden door een zwarte band over de breedte, maar dan zonder sleuven uiteraard)
                                        Maar zoveel schermen vanbinnen... Wat is er toch mis met een ordinair setje buitenspiegels en een fatsoenlijke zelfdimmende binnenspiegel ipv een lading camera's en een tablet als achteruitkijkspiegel die ge dan nog handmatig (?!) moet verstellen (cfr laatste video) ? Ok, allicht handig voor mensen met een aantal gefuseerde nekwervels, maar ik zie eerder nadelen dan voordelen ?
                                        Het zou het dashboard opruimen, goedkoper zijn in productie, storingsvrij en goedkoper om te vervangen als ne marginaal in Borgerhout uwe spiegel erafsjot.
                                        Dat scherm direct achter het stuur doet mij trouwens qua layout nog het meest denken aan het dashboard van Knight Rider of inderdaad die eerste racespelletjes met dashboard, stuur en pookje geplaatst op de keukentafel.
                                        Ha, nostalgie.
                                        Ligt het trouwens aan mij, of lijken die motorkapjes allemaal ontgrendeld als ge vanuit een bepaalde hoek kijkt ? Want ik zat zo bij die laatste video de hele tijd te wachten dat Mr. Propre dat ook even ging tonen, maar niet dus, haha.


                                        Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten
                                          Op zich een erg leuk wagentje, al doet het front mij denken aan de Jeep Renegade (ronde koplampjes optisch verbonden door een zwarte band over de breedte, maar dan zonder sleuven uiteraard)
                                          Maar zoveel schermen vanbinnen... Wat is er toch mis met een ordinair setje buitenspiegels en een fatsoenlijke zelfdimmende binnenspiegel ipv een lading camera's en een tablet als achteruitkijkspiegel die ge dan nog handmatig (?!) moet verstellen (cfr laatste video) ? Ok, allicht handig voor mensen met een aantal gefuseerde nekwervels, maar ik zie eerder nadelen dan voordelen ?
                                          Het zou het dashboard opruimen, goedkoper zijn in productie, storingsvrij en goedkoper om te vervangen als ne marginaal in Borgerhout uwe spiegel erafsjot.
                                          Dat scherm direct achter het stuur doet mij trouwens qua layout nog het meest denken aan het dashboard van Knight Rider of inderdaad die eerste racespelletjes met dashboard, stuur en pookje geplaatst op de keukentafel.
                                          Ha, nostalgie.
                                          Ligt het trouwens aan mij, of lijken die motorkapjes allemaal ontgrendeld als ge vanuit een bepaalde hoek kijkt ? Want ik zat zo bij die laatste video de hele tijd te wachten dat Mr. Propre dat ook even ging tonen, maar niet dus, haha.


                                          Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
                                          aerodynamica dat is er mis mee . Met camera kan je ook een beter zicht krijgen t.o.v. een spiegel en persoon onafhankelijk. (en het scherm zit dichter in je gezichtsveld voor je)
                                          De moderne spiegels zijn ook niet goedkoop om te vervangen en een gemakkelijker doelwit om te raken!
                                          Als de camera voor de binnenspiegel op het scherm zelf zit is dit idd belachelijk en 0.0 voordeel t.o.v. spiegel.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X