Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Overdrijven is ook een kunst.
-3cm heeft haast geen invloed op comfort en kan je nog steeds normaal drempels mee over rijden.
Trouwens, dit is enkel een reply op dat men steeds herhaalt dat het productiemodel zo mooi niet meer is als het prototype. Dus bij deze....
mooi is voor iedereen anders,
ik vind het in deze(stadswagen) klasse zeker niet mooier en dus weggesmeten geld,
tenzij honda met deze echt een stunt uithaald zal het zo al duur genoeg zijn vrees ik (benieuwd,afwachten dus)
maar ieder zijn mening natuurlijk..
inderdaad,standaard niet nee,wees maar gerust dat,wanneer het de betere oplossing is,tegen een haalbare prijs,dit ook standaard uitgevoerd word.
standaard is altijd een compromis tussen enkele mogelijkheden,een constructeur zal altijd het meest voor de hand liggende als standaard kiezen.
al is het maar dat brede en hoge banden nu eenmaal meer kosten dan een gewone standaardmaat en 1 euro x 1 milj wagens is nog altijd 1 miljoen euro.
in die zin blijft het weggesmeten geld,zeker in de klasse.
4.000 euro’s meer alleen voor iets cosmetisch, vind ik wel veel, want het vermindert tegelijkertijd tijd het verschil met een Q5, die zich op de baan heel anders (beter) gedraagt. Ik kan er van spreken, want ik heb al jaren een Q5 en heb onlangs de nieuwe Q3 een aantal dagen als vervangwagen mogen testen... ik was eigenlijk gelukkig mijn oude Q5 te recupereren !
Honda is naar eigen zeggen zeer tevreden na de onthulling na de compacte elektrische E. Ze zijn zelfs zo blij dat het merk de verkoopverwachting wat heeft bijgesteld. Naar boven, wel te verstaan.
Twee jaar geleden sprak Honda namelijk nog van een jaarlijks verkoopdoel van 5.000 exemplaren. Tijdens de IAA heeft het merk nu zijn bijgestelde verkoopverwachting met het vakblad Automotive News Europe gedeeld. Nadat 40.000 mensen vóór de beurs al hadden aangegeven interesse te hebben in de retro-EV, verwacht het merk nu dubbele cijfers. 10.000 Honda’s E dus, enkel in Europa.
Volgens Dave Hodgetts, Managing Directer van Honda’s Britse tak, is de E de auto voor Honda om aan de strenge CO2-uitstootnormen te voldoen. Honda hoopt dat ze met alle technische snufjes, zoals de digitale zijspiegels en het gigantische scherm binnenin, de klanten bij premiummerken weten weg te kapen. Of dat gaat lukken, zal de tijd moeten leren. Honda start aan het begin van volgend jaar zomer met de levering van de E.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Het is echt een leuke auto geworden. Mocht ik in de markt zijn voor elektrisch, dan was deze kanshebber. Misschien enkel een iets grotere range zodat bepaalde bestemmingen bereikt kunnen worden met één laadstop.
Honda is naar eigen zeggen zeer tevreden na de onthulling na de compacte elektrische E. Ze zijn zelfs zo blij dat het merk de verkoopverwachting wat heeft bijgesteld. Naar boven, wel te verstaan.
Twee jaar geleden sprak Honda namelijk nog van een jaarlijks verkoopdoel van 5.000 exemplaren. Tijdens de IAA heeft het merk nu zijn bijgestelde verkoopverwachting met het vakblad Automotive News Europe gedeeld. Nadat 40.000 mensen vóór de beurs al hadden aangegeven interesse te hebben in de retro-EV, verwacht het merk nu dubbele cijfers. 10.000 Honda’s E dus, enkel in Europa.
Volgens Dave Hodgetts, Managing Directer van Honda’s Britse tak, is de E de auto voor Honda om aan de strenge CO2-uitstootnormen te voldoen. Honda hoopt dat ze met alle technische snufjes, zoals de digitale zijspiegels en het gigantische scherm binnenin, de klanten bij premiummerken weten weg te kapen. Of dat gaat lukken, zal de tijd moeten leren. Honda start aan het begin van volgend jaar zomer met de levering van de E.
er zullen natuurlijk klanten overtuigd worden door die snufjes,
maar er zullen er ook zijn die erdoor afhaken............
Denk dat hun ambitie wat te groot is door klanten te willen wegkapen bij de premiums. Ze zetten een mooie wagen neer, maar kan me niet inbeelden dat iemand die nu premium rijdt, deze gaat inruilen voor een kleine honda met eigenlijk wel een vrij kleine range.
Er was nog zo een merk dat klanten bij de premiums wilde wegkapen, namelijk PSA met hun DS. Maar die zijn er al achter gekomen dat ge met een premium-look alleen geen klanten gaat wegkapen. Daar is meer voor nodig.
Komt qua prijs ongeveer overeen met de elektrische Mini die gelijkaardige range heeft.
Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen, maar soit, er zal wel een markt voor zijn.
Aan de andere kant is 10.000 stuks per jaar nu ook niet zo heel veel. Dat is de Model 3 productie van 2-3 weken.
Komt qua prijs ongeveer overeen met de elektrische Mini die gelijkaardige range heeft.
Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen, maar soit, er zal wel een markt voor zijn.
Aan de andere kant is 10.000 stuks per jaar nu ook niet zo heel veel. Dat is de Model 3 productie van 2-3 weken.
Mini is wel van BMW, maar nu ook niet premium hé
10000st is idd niet veel, maar wel een verdubbeling van hetgeen ze eerst in gedachte hadden. Ben er wel zeker van dat ze die verkopen, maar de vergelijking met de premium kan ik niet echt bij
Op zich een erg leuk wagentje, al doet het front mij denken aan de Jeep Renegade (ronde koplampjes optisch verbonden door een zwarte band over de breedte, maar dan zonder sleuven uiteraard)
Maar zoveel schermen vanbinnen... Wat is er toch mis met een ordinair setje buitenspiegels en een fatsoenlijke zelfdimmende binnenspiegel ipv een lading camera's en een tablet als achteruitkijkspiegel die ge dan nog handmatig (?!) moet verstellen (cfr laatste video) ? Ok, allicht handig voor mensen met een aantal gefuseerde nekwervels, maar ik zie eerder nadelen dan voordelen ?
Het zou het dashboard opruimen, goedkoper zijn in productie, storingsvrij en goedkoper om te vervangen als ne marginaal in Borgerhout uwe spiegel erafsjot.
Dat scherm direct achter het stuur doet mij trouwens qua layout nog het meest denken aan het dashboard van Knight Rider of inderdaad die eerste racespelletjes met dashboard, stuur en pookje geplaatst op de keukentafel.
Ha, nostalgie.
Ligt het trouwens aan mij, of lijken die motorkapjes allemaal ontgrendeld als ge vanuit een bepaalde hoek kijkt ? Want ik zat zo bij die laatste video de hele tijd te wachten dat Mr. Propre dat ook even ging tonen, maar niet dus, haha.
Op zich een erg leuk wagentje, al doet het front mij denken aan de Jeep Renegade (ronde koplampjes optisch verbonden door een zwarte band over de breedte, maar dan zonder sleuven uiteraard)
Maar zoveel schermen vanbinnen... Wat is er toch mis met een ordinair setje buitenspiegels en een fatsoenlijke zelfdimmende binnenspiegel ipv een lading camera's en een tablet als achteruitkijkspiegel die ge dan nog handmatig (?!) moet verstellen (cfr laatste video) ? Ok, allicht handig voor mensen met een aantal gefuseerde nekwervels, maar ik zie eerder nadelen dan voordelen ?
Het zou het dashboard opruimen, goedkoper zijn in productie, storingsvrij en goedkoper om te vervangen als ne marginaal in Borgerhout uwe spiegel erafsjot.
Dat scherm direct achter het stuur doet mij trouwens qua layout nog het meest denken aan het dashboard van Knight Rider of inderdaad die eerste racespelletjes met dashboard, stuur en pookje geplaatst op de keukentafel.
Ha, nostalgie.
Ligt het trouwens aan mij, of lijken die motorkapjes allemaal ontgrendeld als ge vanuit een bepaalde hoek kijkt ? Want ik zat zo bij die laatste video de hele tijd te wachten dat Mr. Propre dat ook even ging tonen, maar niet dus, haha.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
aerodynamica dat is er mis mee . Met camera kan je ook een beter zicht krijgen t.o.v. een spiegel en persoon onafhankelijk. (en het scherm zit dichter in je gezichtsveld voor je)
De moderne spiegels zijn ook niet goedkoop om te vervangen en een gemakkelijker doelwit om te raken!
Als de camera voor de binnenspiegel op het scherm zelf zit is dit idd belachelijk en 0.0 voordeel t.o.v. spiegel.
Comment