Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt wel een Renault R5 met ronde lichten dan.
Zo zie je maar ALLES komt terug!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
aerodynamica dat is er mis mee . Met camera kan je ook een beter zicht krijgen t.o.v. een spiegel en persoon onafhankelijk. (en het scherm zit dichter in je gezichtsveld voor je)
De moderne spiegels zijn ook niet goedkoop om te vervangen en een gemakkelijker doelwit om te raken!
Als de camera voor de binnenspiegel op het scherm zelf zit is dit idd belachelijk en 0.0 voordeel t.o.v. spiegel.
Aerodynamic is een voordeel, maar ik denk dat het op dit moment vooral voor de gimmick is.
Er lijken wel 2 grote nadelen mee te zijn:
- schermen staan op andere lokatie waar je ze zou verwachten, is kennelijk serieus wennen.
- bij een gewone spiegel kan je snel zelf je kijkhoek aanpassen door jezelf te bewegen om ander gezichtsveld te krijgen. Dat lukt natuurlijk niet met een camera.
Als ik de grootte van een buitenspiegel bekijk tov het totale frontaal oppervlak van een auto, dan is dit voorlopig een nutteloze gimmick.
Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen,
Ik heb nooit het concept premium begrepen. Maar als ik er even in meega, waarom mag er dan geen premium stadswagen zijn, en welke premium soorten wagens mogen er dan wel zijn ?
Komt qua prijs ongeveer overeen met de elektrische Mini die gelijkaardige range heeft.
Ik heb nooit het concept van premium stadswagentjes begrepen, maar soit, er zal wel een markt voor zijn.
Aan de andere kant is 10.000 stuks per jaar nu ook niet zo heel veel. Dat is de Model 3 productie van 2-3 weken.
Premium vandaag de dag is configuratie mogelijkheden aanbieden, inspelen op personaliseren dus. In die optiek is er daar zeker ook een markt voor.
Premium is gewoon een woord uitgevonden door de marketingboys. Anders niets dan de klant iets wijsmaken. Het is simpelweg een ander woord voor duur. Maar dat is een woord dat de klant afschrikt natuurlijk.
Heb jij ooit al premium schoenen gekocht, of een premium gsm of een premium biefstuk ?
Ik zeg gewoon 't was ne goeien biefstuk of 't zijn dure schoenen. Maar nee, het moet een premium auto zijn
Premium is gewoon een woord uitgevonden door de marketingboys. Anders niets dan de klant iets wijsmaken. Het is simpelweg een ander woord voor duur. Maar dat is een woord dat de klant afschrikt natuurlijk.
Heb jij ooit al premium schoenen gekocht, of een premium gsm of een premium biefstuk ?
Ik zeg gewoon 't was ne goeien biefstuk of 't zijn dure schoenen. Maar nee, het moet een premium auto zijn
met een biefstuk kan je zo niet stoefen, maar tonen dat je veel betaalt voor iets wat het niet waard is valt veel meer op dat noemen ze dan een sociale investering haha
wij hebben hier 4 beenhouwers op't dorp...wees maar zeker dat er onder de steaklovers premium en non-premium steak's zijn
dat is NIET eender
Daar ben ik ook zeker van. Vroeger kende ik alleen vieze steak. De bomma kocht altijd de goedkoopste bij den beenhouwer. Zag er zelfs niet uit als steak.
Dan had ik een vriendin waar de ouders wel steakliefhebbers waren en daar was het dan echte entrecote, filet pur, chateaubriand,... . Toen ging een hele nieuwe wereld voor mij open Dus ja, premium steak bestaat
Maar op vlak van auto's zullen de meningen daar heel fel over verschillen. Iedereen vindt van zijn lievelingsmerk dat het premium is. Een fan van Dacia gaat sowizo zeggen dat Dacia het beste is. Bij de Duitsers kunt ge stellen dat hun marketingdienst doorheen de jaren beter werk heeft geleverd dan de rest van het bedrijf. En dat is dus de kunst. Uw product moet niet het beste zijn, maar wel het meest gewild. En daar zijn de Duitse 3 enorm goed in geslaagd en de kans is klein dat ooit een ander merk als 'echt' premium in dat lijstje komt. Sommigen noemen Volvo en VW ook premium, maar wat VW betreft is dat toch nog wel een verschil met de premiums. Volvo lijkt me wel premium, maar om echt de stempel te krijgen, geen idee of dat lukt.
Maar moet vooral lachen dat er andere merken zijn die toch hopen de aanval op de premiums in te zetten. Het meest lachwekkende intentie tot, is de DS5 geweest. Deze werd door alle journalisten beschreven als PS die met de DS5 de aanval wilde inzetten op de premiums. Maar daar zijn ze compleet in mislukt, en ze hebben dat model nauwelijks aan de man kunnen brengen. Hoge prijs, duur uitzicht, maar qua uitrusting kwam die nog niet eens tot aan de enkels van de premiums. Het model was 10 jaar vooruit in de tijd, maar qua uitrusting lagen ze heel wat jaren achterop de premiums. Model is uiteindelijk ook afgevoerd.
Aerodynamic is een voordeel, maar ik denk dat het op dit moment vooral voor de gimmick is.
Er lijken wel 2 grote nadelen mee te zijn:
- schermen staan op andere lokatie waar je ze zou verwachten, is kennelijk serieus wennen.
- bij een gewone spiegel kan je snel zelf je kijkhoek aanpassen door jezelf te bewegen om ander gezichtsveld te krijgen. Dat lukt natuurlijk niet met een camera.
Als ik de grootte van een buitenspiegel bekijk tov het totale frontaal oppervlak van een auto, dan is dit voorlopig een nutteloze gimmick.
Wennen moet je aan elk nieuwigheid.
Als ze een camera gebruiken die niet het volledig nuttig kijkveld coveren is het inderdaad nadelig. Maar dat ligt dan aan de uitvoering.
Maar ja langs de andere kant, als je kijkt naar wat ze met Tesla doen is camera een nutteloze gimmick voor enkele jaren te overbruggen.
Ik vind dit zeker niet mis, maar enkel jammer van de belachelijke range. Maar mss een gekke vraag: Hoe bedien je die knoppen rechts van het scherm onderweg?
duurder,minder range en een draak van een dashbord,
ik vrees dat dit geen verkoopstopper wordt.
Daarom dat ze er maar 10000 voorzien. Wss voor de rijke aziaten die speciaal willen zijn
Maar is wel een prachtig auto'ke. Daar kunnen sommige fabrikanten nog iets van leren.
erg duur, maar denk dat die wel heel vlot zal verkopen. Omdat ie er zo goed uitziet. Stel nu 4500 euro meer tov een 208. op 10 jaar is dat niks voor iets wat er dubbel zo goed uitziet
Comment