Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Taycan (2020)
Collapse
X
-
Dat blauw vind ik nog wel mooi, maar die andere? Toch maar een rare kleur voor zen auto.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Beetje PlayMobil achting zegt mijn dochter.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Graag met beide een testritje
- Likes 1
Comment
-
Gisteren testrit gemaakt met de cross turismo S.
Was een full-black versie. (maw. erg discrete uitvoering)
Leuk maar geen wow gevoel. Ik heb destijds testrit met tesla model S gedaan en voor mij was dit een waste of time. Deze keer kon een elektrische wagen mij wel bekoren.
Wegligging, rijgedrag en acceleratie was echt goed volledig mijn ding. Om uit een bocht te gaan moet je echt wel een slechte chauffeur zijn want de wagen plakt echt aan de grond..
Enkele mindere zaken vond ik de beperktere infotainment mogelijkheden op het display en enkele functies die niet naar behoren werkten: ik had mijn smartphone via bluetooth geconnecteerd en halfweg de testrit viel plots mijn muziek weg, dan enkele malen opnieuw connectie gemaakt en instellingen wat zitten aanpassen maar zonder succes. Tijdens de rit kreeg ik ook enkele waarschuwingsmeldingen die in feite niet mochten zoals: opgelet glad wegdek... , erg veel foute snelheidbeperkingen weergeven veel 70 waar je 120 mocht en soms net omgekeerd dus verkeersbordenherkenning zou ik zeker niet nemen op deze wagen. Ook plots melding van "gelieve het stuur terug over te nemen" wtf... khad gewoon m'n handen aan het stuur.. Elektrische Porsche sound is een must en is leuker om mee te rijden, mocht er toch wel standaard in zitten...
Ook beetje onhandig systeem hoe je uw smartphone in de draadloze oplaad vakje/klepje moet stoppen..
Remmen vd. wagen waren goed, ACC werkte ook zeer behoorlijk, ononderbroken panoramisch glas is echt een meerwaarde in deze wagen.
Conclussie: deze wagen is zeker een topper in het elektrische segment voor mij althans, het gaf me een goed gevoel maar geen wow gevoel en als ik dat niet heb dan wordt het lastig om over te gaan tot aankoop. Feit blijft wel dat onze kopmannen blijven pushen om iedereen naar elektrisch te krijgen en dan is deze wagen eigenlijk de enige optie voor mij... maar ik zal het zolang mogelijk blijven uitstellen. Ik had met mijn ghibli naar de dealer gereden en na de testrit kroop ik terug achter het stuur van mijn italiaan en kreeg ik toch weer spontaan een smile op mijn gezicht bij het starten van de motor... maarja dat zou ik ook bij een 911 gehad hebben kwestie is gewoon als de cross turismo erbij zou komen moet de Italiaan plaats maken en dit zou een pijnlijke bedoening zijn.Last edited by Schnippy; 10/06/2021, 11:46.
Comment
-
Mooie review. Gek dat het infotainment wet teleurstelt, want het is schermen galore in deze wagen. Ik begrijp wat je bedoelt met deze wagen als enige optie. Volledig akkoord. Prachtige wagen, en als je deze kan combineren met uw Italiaanse volbloed of ander leuk rauw speelgoed, dan zou ik met dit strijkijzer in leasing niet twijfelen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
raar, ik heb een paar maanden geleden met de gewone Taycan een testrit gedaan en daar was de snelheidsherkenning wel feilloos, waarmee ik niet wil zeggen dat het bij u niet zo was he Volgend weekend ga ik eens kijken naar de Cross Turismo, toch wel een serieuze kandidaat om mijn huidige hybride te vervangen
Die melding "gelieve het stuur terug over te nemen" kreeg ik ook regelmatig, misschien omdat ik het stuur altijd op dezelfde plaats bleef vasthouden? nu, op een autostrade heb ik niet echt de behoefte om mijn handen als een bezetene van plaats te veranderen...
Last edited by illi4ever; 10/06/2021, 17:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Ook plots melding van "gelieve het stuur terug over te nemen" wtf... khad gewoon m'n handen aan het stuur..
Moest er ipv chiptuning een tuning bestaan om die melding uit te zetten, daar zou ik met plezier geld voor over hebben.
Maar euhm.... je mag toch verwachten dat Porsche dit beter voor elkaar heeft dan Mazda.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk BerichtenVolgend weekend ga ik eens kijken naar de Cross Turismo, toch wel een serieuze kandidaat om mijn huidige hybride te vervangen
Comment
Comment