Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aangenaam verrast. Ik ben een grote fan. Heel vette wrap designs gezien. Wat gespeeld in de configurator en ik kwam uit op een dikke 85.000 euro zonder onnozel te doen. Voor dat geld zou ik mij een jonge G-Klasse kopen.
Aangezien Anuna wilt dat we groen gaan heb ik voor de 3.0 naft gekozen die mild hybride is.
Iets met keuzes maken enzo
3.0 naft of bedoel je de 2.0 naft met 300pk? Gewoon eentje van de vorige generatie tweedehands op de kop tikken. Toen mijn vrouw en ik op huwelijksreis waren in IJsland afgelopen zomer, reed er op een bepaald moment een vorige generatie defender voor ons met Belgische nummerplaat. Toevallig hing er achteraan een sticker aan het raam "Just married". Lijkt me zalig om met zoiets naar IJsland, Noorwegen, Zweden, Kroatië, ... te trekken.
PS: is een 3.0 400pk naft geen overkill? Het zalige aan de voorgangers is het ruige, totaal niet verfijnde gevoel dat je erbij had. In 6 seconden naar 100 met dit ding lijkt me zo... vreemd.
Vind hem meer dan geslaagd. Dit moet wel nog in diesel zo lang het kan. En de goedkoopste en traagste graag in een Defender. Die 240 heeft eigenlijk al 100 pk te veel
Ik ben er van overtuigd dat mijn zoontje die derde zetel vooraan fantastisch zou vinden.
3.0 naft of bedoel je de 2.0 naft met 300pk? Gewoon eentje van de vorige generatie tweedehands op de kop tikken. Toen mijn vrouw en ik op huwelijksreis waren in IJsland afgelopen zomer, reed er op een bepaald moment een vorige generatie defender voor ons met Belgische nummerplaat. Toevallig hing er achteraan een sticker aan het raam "Just married". Lijkt me zalig om met zoiets naar IJsland, Noorwegen, Zweden, Kroatië, ... te trekken.
PS: is een 3.0 400pk naft geen overkill? Het zalige aan de voorgangers is het ruige, totaal niet verfijnde gevoel dat je erbij had. In 6 seconden naar 100 met dit ding lijkt me zo... vreemd.
Dit is dan ook met de oude niet te vergelijken, buiten de naam en hier een daar een design knipoog is het een heel andere wagen.
400pk om gewoon te voelen hoe efortless die beweegt, niet om te sprinten.
Ik ben normaal geen fan van auto's waar de designers te lang aan bezig geweest zijn, maar op de één of andere manier had ik hier nog wel een lijntje of vouwtje meer willen zien.
Het lijkt wel of iemand even met het strijkijzer over de auto geweest is.
Soit, al bij al een waardige poging. Zo'n icoon moeten opvolgen is geen cadeau.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
wij autoliefhebbers kopen niet echt vaak een auto voor de eeuwigheid, maar ik vind het wel vreselijk dat momenteel op een auto per defenitie ondertussen een vervaldatum staat vanaf dag van aankoop
ik doe mijn best om steeds minder km's te doen waardoor auto in theorie veel langer moet meegaan alvorens zware kosten, maar bezit nog graag een blik wielen waar ik me gelukkig mee voel
als je dat blik dan duur moet aankopen, en tis na zeg maar 10 jaar verboden...is mijn fun wel minder, ik wil ook nog met de caravan op reis kunnen, dus zuiver electrisch nogo
zaag zaag, mijmer
10 jaar?calf o heeft de co waarden gezien,die is zijn messen al aan het slijpen.....
calf o mag zoveel messen slijpen als hij wil. De grote sprong voorwaarts is er niet gekomen bij de verkiezingen. Blijft (voorlopig) een partij in de marge.
ik las onlangs dat er meer autotaxen werden opgehaald als begroot, maw ze waren ervan uitgegaan dat we vrijwillig en omdat we een arm volk zijn voor taxgewijs goedkopere en milieuvriendelijkere auto's gingen kiezen...om onze co2 doelstellingen te halen
ze kunnen de mensen maar op 1 manier sturen en das in hun portemonnee, dusjah, ge kunt daar zeker vanuit gaan + staat heeft geld nodig
Comment