Ik kijk heel erg uit om die voor het eerst IRL te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Land Rover Defender (2020)
Collapse
X
-
vanop landrover belgie site
Daarnaast bestaat het dieselgamma uit twee viercilindermotoren – de D200 en de krachtige D240 – die beide een brandstofverbruik vanaf 7,6 l/100 km en een CO₂-uitstoot vanaf 199 g/km voorleggen (NEDC-equivalent).
nedc? voor een nieuw te lanceren model ik dacht dat die auto's zonder wltp normering sinds 9/2019 niet meer verkocht mochten worden
Comment
-
ik kom op 58600
trekhaak
rijassistent
spatlappen
geventileerde zetels zijn niet verkrijgbaar
voor een witte g350d met rijassistent en rubbermatten kom ik op 105000
de geventileerde zetels vind ik niet op die lastige mercedes configurator
tegen dat de g op 59000 zit, is hij al 4+ jaar oud
toch een groot verschilLast edited by bobo; 16/09/2019, 22:34.
Comment
-
ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden.....Beetje te veel "fashion" ? Niet utilitair genoeg met die dikke motoren ?
Is het eigenlijk niet meer een opvolger van de vorige box-discovery waarvan de opvolger nu veel te veel SUV geworden is qua looks ? Maar dan uiteraard met defender badge want dat smaakt net wat beter....
Op zich niet verkeerd, maar.... ik geloof het niet zo hardWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden.....Beetje te veel "fashion" ? Niet utilitair genoeg met die dikke motoren ?
Is het eigenlijk niet meer een opvolger van de vorige box-discovery waarvan de opvolger nu veel te veel SUV geworden is qua looks ? Maar dan uiteraard met defender badge want dat smaakt net wat beter....
Op zich niet verkeerd, maar.... ik geloof het niet zo hard
hetzelfde gevoel hier.
Behalve misschien bij de basisversie, denk ik bij de andere versies steeds ‘wat kan er hier weggelaten worden ?’
Comment
-
Er bestaat zelfs eigenlijk geen "basisversie" meer hé? Daar zit sowieso ook al zoveel elektronica in, dat je die niet even in the middle of nowhere met een elastiek en een tang kan repareren.
Bovendien ook nog's mega duur.
Vraag is natuurlijk, in hoeverre voor zo'n echte basic auto nog cliënteel is.
Comment
-
awel eerlijk gezegd, als er nog een lekker gezapige motor had ingezeten, genre groter blok met minder vermogen, en dan niks van luchtvering, elektronisch differentieel, ... maar gewoon een moderne veilige interpretatie van de oude, niet qua looks en imago zoals nu, maar qua inherente kwaliteiten, dan hadden we die gekocht....Nu hebben we in de plaats een Toyota Hilux gekocht
Maar ik besef uiteraard dat het business plan ontiegelijk veel interessanter zal zijn hoe ze het nu aangepakt hebben....alleen spijtig voor die enkelingen zoals wijWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
ja, ik ben een aantal wagens geleden gestopt deze voor te stellen omdat ik er toch nooit wat aan verander en dus snel uitgepraat ben....ik koop de wagen, stel hem voor, rijd de eerste kilometers, post daar wat over...en dan het grote zwarte gat....want ik doe nooit verbeteringen/tuning/verprutsingen/... aan een wagen en ik hou ze gemiddeld niet zo lang bij dat ik mogelijks zou kunnen schrijven over een kapot onderdeel....
Vandaar dat ik deze dus niet meer uitgebreid voorstel....maar voor de liefhebbers : het is een dubbele cabine, met automaat in lounge uitvoering (lounge = luxe, maar verwacht daarmee geen luxe wagen zoals bij andere moderne modellen ...er is nu net een automatische airco, mooie velgen en LED lichten (of xenon, geen idee)....Zaken als een regensensor, een automatisch dimmende spiegel, een verwarmd stuur, luchtvering, instelbare dingen voor vanalles en nog wat : NIET aanwezig
Maar ideaal om een van de andere wagens te trekken met de remorque en om af en toe es terrein te gaan rijden (lees : terrein rijden, niet gaan crossen )Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenja, ik ben een aantal wagens geleden gestopt deze voor te stellen omdat ik er toch nooit wat aan verander en dus snel uitgepraat ben....ik koop de wagen, stel hem voor, rijd de eerste kilometers, post daar wat over...en dan het grote zwarte gat....want ik doe nooit verbeteringen/tuning/verprutsingen/... aan een wagen en ik hou ze gemiddeld niet zo lang bij dat ik mogelijks zou kunnen schrijven over een kapot onderdeel....
Vandaar dat ik deze dus niet meer uitgebreid voorstel....maar voor de liefhebbers : het is een dubbele cabine, met automaat in lounge uitvoering (lounge = luxe, maar verwacht daarmee geen luxe wagen zoals bij andere moderne modellen ...er is nu net een automatische airco, mooie velgen en LED lichten (of xenon, geen idee)....Zaken als een regensensor, een automatisch dimmende spiegel, een verwarmd stuur, luchtvering, instelbare dingen voor vanalles en nog wat : NIET aanwezig
Maar ideaal om een van de andere wagens te trekken met de remorque en om af en toe es terrein te gaan rijden (lees : terrein rijden, niet gaan crossen )
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
WERELDWIJD 160 VOERTUIGEN
NIEUWE LAND ROVER DEFENDER IN STRIJD TEGEN CORONAVIRUS
Rond deze tijd zou de persintroductie van de nieuwe Land Rover Defender plaatsvinden, maar door de coronacrisis is die uitgesteld. Toch worden de auto’s wel gebruikt, want Land Rover stelt ze beschikbaar voor het Britse Rode Kruis.
In Groot-Brittannië rijden 57 Land Rovers rond die door het Rode Kruis zijn ingezet. Hiervan gaat het in 27 gevallen om de hagelnieuwe Defender. De auto’s brengen medicijnen en voedsel rond naar mensen die vanwege de crisis niet de deur meer uit mogen of kunnen. Land Rover benadrukt wel dat de veiligheid en gezondheid van zijn medewerkers op nummer één blijft staan.
Naast de Britse tak, krijgt het Rode Kruis in Spanje, Frankrijk, Zuid-Afrika en Australië hulp van Land Rover. Ook helpt de Britse fabrikant met de productie van beschermende middelen voor medici. Land Rover levert al 65 jaar auto’s aan het Rode Kruis. In aanloop naar de introductie van de Defender mochten specialisten van de nationale organisatie al een rondje om in een van de prototypes.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment