Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.3 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • VW ID3 1st 1000 km challenge

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment






    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Gisteren precies dezelfde tegen gekomen op een vrachtwagen, zat helemaal in de prak.
        Ook met die bestickering... waarchijnlijk mis gegaan bij de demo in het natte weer, dacht ik.

        Comment


        • De lange wielbasis is toch wel opvallend.

          Comment


          • Achterkant ziet eruit als de vreselijke stroomlijnconceptcars van de jaren tachtig, of zoals de deviaties die Toyota op de eerste Prius en op haar waterstofauto losgelaten heeft. En dan doen ze het qua stroomlijn bij VW nog niet fundamenteel beter dan de Model 3, die er als een vrij normale auto uitziet.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              De lange wielbasis is toch wel opvallend.
              Interieur van Id.3 is ruimer dan Model 3, en zelfs een ietsje ruimer dan de Polestar 2...
              Is gewoon een geweldig ontwerp. Als daar nu eens een echte trekhaak op beschikbaar was geweest...
              BMW 420dA : >>>

              Comment


              • Lekker kleurtje, ik zou alleen die grijze sticker van de C-zuil verwijderen.
                Die sticker had er beter uit gezien in het zwart, inplaats van grijs.
                There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                Comment


                • Die stocker gaat weg zijn na de 1ste edition, ik denk dat het dan gewoon de normale kleur is
                  BMW 420dA : >>>

                  Comment


                  • De arme stacker.

                    Comment


                    • Ik heb hem idd al in basis grijs gezien, en dan zit hij er veel beter uit.

                      Comment


                      • Ik vind hem knap. Ik zou hem zo kopen.
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

                        2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

                        Comment


                        • VW ID.3 (2020): Test - Connectivity-Check - Infotainment - Elektro

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • dubbel
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Eerste test van de ID.3 met grote accu
                              If you want to support the Channelhttps://www.patreon.com/batterylifeevhttp://paypal.me/batterylifeevMy music in my videos comes from Epidemic soundReferral ...

                              Meer dan 350 km, aan een 'cruising speed' van 130 km/h

                              En dat op winterbanden, ik ben niet zeker dan een Model 3 dat haalt...
                              BMW 420dA : >>>

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                If you want to support the Channelhttps://www.patreon.com/batterylifeevhttp://paypal.me/batterylifeevMy music in my videos comes from Epidemic soundReferral ...
                                Na ongeveer een minuut deze video afgezet...
                                Elke doddelende oetlul voelt zich tegenwoordig geroepen om ”reviews” op het net te gooien.
                                Zelfs het camerawerk -of wat daarvoor moet doorgaan- trekt op geen zak. (ongecontroleerde bewegingen, filmen van een display waar niets op af te lezen is door polarisatie...)

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                  Eerste test van de ID.3 met grote accu
                                  If you want to support the Channelhttps://www.patreon.com/batterylifeevhttp://paypal.me/batterylifeevMy music in my videos comes from Epidemic soundReferral ...

                                  Meer dan 350 km, aan een 'cruising speed' van 130 km/h

                                  En dat op winterbanden, ik ben niet zeker dan een Model 3 dat haalt...
                                  waarom zou een model 3 dat niet halen?

                                  De ID.3 met grote accu is nog steeds RWD, wat op zich wel leuk is en gunstig voor het verbruik.

                                  Maar aerodynamica is dan weer in t voordeel van de model 3.
                                  Last edited by sunking; 07/10/2020, 10:30.

                                  Comment


                                  • Results from my range tests, banana box tests and other goodies here:https://drive.google.com/open?id=1HOwktdiZmm40atGPwymzrxErMi1ZrKPPGet 30 day free trial ...


                                    bjorn nyland is idd erg enthousiast, de ongebruiksvriendelijke boordcomputer stoort hem niet erg, went wel.

                                    Comment


                                    • De ID.3 Pro S Max (dus dikste uitvoering) zou vermoedelijk een 55000 kosten, want de Pro S (dikke accu) kost ongeveer 5k extra.
                                      Daarmee dus een 5000 goedkoper dan de model 3 LR AWD.
                                      Lijkt mij eigenlijk prijs/kwaliteit ongeveer gelijk op te gaan, gezien de model 3 twee motoren heeft en daardoor ook aanzienlijk meer vermogen heeft.
                                      Ben vooral jaloers op de matrix LED lampen, maar ik ga hem vooralsnog niet inruilen .

                                      De ID3 1st Plus (versie van 44k euro) zou wel eens een knaller kunnen worden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        De ID.3 Pro S Max (dus dikste uitvoering) zou vermoedelijk een 55000 kosten, want de Pro S (dikke accu) kost ongeveer 5k extra.
                                        Daarmee dus een 5000 goedkoper dan de model 3 LR AWD.
                                        Lijkt mij eigenlijk prijs/kwaliteit ongeveer gelijk op te gaan, gezien de model 3 twee motoren heeft en daardoor ook aanzienlijk meer vermogen heeft.
                                        Ben vooral jaloers op de matrix LED lampen, maar ik ga hem vooralsnog niet inruilen .

                                        De ID3 1st Plus (versie van 44k euro) zou wel eens een knaller kunnen worden.
                                        Dat vermogen kan mij gestolen worden.

                                        De ID.3 is ook ruimer, en echt niet alleen op de led - verlichting de betere van Tesla. Ik denk dat Tesla hier toch wat concurrentie van gaat ondervinden.
                                        Zitcomfort is een pak beter onder meer. Voor mij was de Pro S een no go vanwege 4 zitter en de ID.3 een no go vanwege geen trekhaak. Anders had ik niet getwijfeld.
                                        BMW 420dA : >>>

                                        Comment


                                        • 4 zitter? hebben ze die batterij dan dan tussen de achterste twee zitplaatsen gepropt? zou voor mij dan ook een no-go zijn.
                                          hardware matig mag hij dan beter in elkaar zitten (hoewel het dashboard van de id.3 ook plastiekerig is), de software en de superchargers van de tesla blijf ik interessant vinden, net als de fenomenale vermogen en tractie.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X