Maar terug on topic dan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.3 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik vind dat niet terug, er staat niks op, enkel 380v. Die dingen zijn loodzwaar begot
die moeten normaal toch op de hoogte zijn van wat op dat ogenblik mag/kan.
als je zegt binnen 3 jaar,veranderen de regels mss nog 3 keer,zoals met alles in regeltjesland.
in mijn situatie 2.5 j geleden kon het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
wanneer er 380 v op staat heb je toch 3 fase liggen?dan mag het helemaal geen probleem zijn,best gewoon een leverancier aanspreken tegen de tijd dat je het echt nodig hebt.
die moeten normaal toch op de hoogte zijn van wat op dat ogenblik mag/kan.
als je zegt binnen 3 jaar,veranderen de regels mss nog 3 keer,zoals met alles in regeltjesland.
in mijn situatie 2.5 j geleden kon het wel.
Voor die paar keer per jaar dat ik hier in België ga moeten opladen kan ik die ook wel gebruiken veronderstel ik. Mijn kilometers worden vooral in Duitsland en Polen gereden en daar zal het ook altijd aan een laadpaal onderweg zijn.
Ik ben wel nieuwsgierig geworden en zal binnenkort hier of daar toch eens een proefrit met zo'n vehikel moeten gaan maken, want buiten een botsauto op de kermis is deze manier van rijden mij nog totaal vreemdEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
eu,de regels van de botsautokes zou ik toch maar niet teveel hanteren haha....
2 palen op 50 meter,wa een luxe
heb je al geinformeerd naar hun vermogen?
de meeste openbare in be zijn 11 kw,dan heb je prive al zeker geen hoge vermogens nodig als je 11kw op 50 meter hebt.
thuisladen is natuurlijk wel een pak goedkoper.
allee nog wa opzoekwerk,lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichteneu,de regels van de botsautokes zou ik toch maar niet teveel hanteren haha....
2 palen op 50 meter,wa een luxe
heb je al geinformeerd naar hun vermogen?
de meeste openbare in be zijn 11 kw,dan heb je prive al zeker geen hoge vermogens nodig als je 11kw op 50 meter hebt.
thuisladen is natuurlijk wel een pak goedkoper.
allee nog wa opzoekwerk,lolEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGaat toch allemaal ingewikkelder worden dan ik dacht. Maja, heb nog tijd zat.
Dus, in een gewoon stopcontact is niet mogelijk, ook al moet het 24u insteken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tuurlijk wel, als je een gewone kabel hebt. Mijn collega heeft een Tesla 3, en die laadt gewoon om de paar dagen aan een gewoon stopcontact. Rijdt niet superveel, en laadt maar tot 80%.
Sorry voor de stomme vragen maar ik ken er niks vanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
9,4/10⭐ Hét adres om een mobiele lader type 2 te kopen ✔️ Vandaag besteld = morgen in huis ✔️ Scherp geprijsd ✔️ Gratis verzending vanaf €50,-
hier heb je een voorbeeld van een laadkabel.
verschillende constructeurs verwittigen de klanten echter dat door het continue (vele uren) hoge stroomafname deze kabels niet aan te raden zijn.
2 jaar geleden verbood renault ze zelfs op de zoe.
ondertussen is dat wel weg gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenhttps://www.laadkabelwinkel.nl/mobie...s/type-2-lader
hier heb je een voorbeeld van een laadkabel.
verschillende constructeurs verwittigen de klanten echter dat door het continue (vele uren) hoge stroomafname deze kabels niet aan te raden zijn.
2 jaar geleden verbood renault ze zelfs op de zoe.
ondertussen is dat wel weg gelaten.
De paal met 2 aansluitingen schuin tegenover mijn deur. Veel info staat er helaas niet op. Wordt voorlopig zelden gebruikt, hoelang nog?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
[QUOTE=Jocar;n6439263]
Al een geluk dat hier een paar kenners zitten, ik moet nog veel leren blijkbaar
De paal met 2 aansluitingen schuin tegenover mijn deur. Veel info staat er helaas niet op. Wordt voorlopig zelden gebruikt, hoelang nog?
yep,dat is de typische allegro paal zoals ze tegenwoordig vaak geplaatst worden.
ik ben alleen nog maar de 11 kw versie tegengekomen,maar blijkbaar bestaan ze ook in 22 kw.
hier in de buurt staat ook een 11 kw versie,wordt ook zelden gebruikt en toch blijven we maar klagen dat er niet voldoende zijn,
ik kan er binnen een straal van 7 km zeker 4 opnoemen die zelden in gebruik zijn.
wat me wel opvalt is de zeer duidelijke signalisatie,bij ons is enkel het bord voorzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat zou voor mij ook volstaan dan. Wat bedoel je met gewone kabel? Wordt die bij de auto geleverd of hoe werkt dat?
Sorry voor de stomme vragen maar ik ken er niks van
De kabel voor die 11kW palen of 22kW palen lijkt me ook onontbeerlijk.
Comment
-
Meestal wordt deze voor in het thuis stopcontact meegeleverd en moet je deze voor publieke palen zelf kopen.
Bij de dealer vragen ze dan 500€ en online betaal je dan 220 a 280 naargelang de lengte.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
mss komt er ooit wel een soort gti versie met dual motor wie weet,
op de gewone versie vind ik dat totaal overbodig en drijft alleen maar de prijs nodeloos de hoogte in.
die achterwielaandrijving vind ik ook wel een rare keuze (in deze klasse)ze zullen hun reden wel hebben zeker?
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenkrachtigere versie's moeten kunnen zolang er ook maar meer beschaafder(lees prijsbewuste) versie's voorzien worden,zeker in deze klasse.
niet elk model moet zich kunnen meten met een tesla van meer dan 100000e
Comment
Comment