net zoals ze zich paars betalen om een tesla ,audi................. te kunnen showen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.3 (2020)
Collapse
X
-
Efkes een beetje stoken in dit topic...
Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...
VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.
Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEfkes een beetje stoken in dit topic...
Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
VW is gewoon een religie, sommige mensen geloven er heilig in. Waarom is me niet duidelijk. Maar dat is eigen aan een religieEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEfkes een beetje stoken in dit topic...
Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...
VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.
Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):
Dat de amerikanen het in het begin niet lusten is misschien met opzet. Ze moeten in EU hun gemiddelde CO2 naar beneden krijgen, dus gaan ze daar prioriteit aan geven.
Die ID3 wordt een dikke hit op de leasemarkt!
Comment
-
Ik hoop alleszins zo eentje te kunnen bemachtigen op het werk. Het is maar 4 maand dus lang genoeg om een goede ervaring te hebben & kort genoeg voor als het zou tegenvallen.
Kijk er wel naar uit om eindelijk een EV wagen te rijden als bedrijfswagen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEfkes een beetje stoken in dit topic...
Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...
VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.
Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):
https://www.forbes.com/sites/neilwin...kswagen-error/
Over VW logo gesproken, snap ook ni wat sommige mensen nog betalen voor een tweedehands polo'ke hoor maar hij bolt nog altijd rond (wel al wat kosten aan geweest - stuurhuis vervangen wegens lekkage - maarja dat valt niet onder 'perceived quality')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
VWis gewoon een religie, sommige mensen geloven er heilig in. Waarom is me niet duidelijk. Maar dat is eigen aan een religie
hopelijk voor hen komt vw er beter vanaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWe moeten wat meer chauvinistisch zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
en nen duitsen otto kopen lol. Doe mij toch maar nen fransen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Als VW echt een startprijs heeft van 30k, dan staan ze toch wel sterk. De concurrentie begint bij minstens 35k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Lijkt me niks speciaals, eigenlijk. Een e-208 is kleiner, maar die zit toch ook aan 30k met een rijbereik van rond de 300km in theorie? Dus ook op dat vlak zijn ze geen 'game changer'. Bovendien wil ik nog wel eens zien of die 30k waarheid wordt in België. In de press release staat rond de 30k € als basisprijs voor Duitsland. Alle VW's in België zijn sowieso duurder dan in Duitsland, ook al hou je rekening met het BTW verschil... Een Tesla Model 3 ging hier zogezegd in BE ook beschikbaar zijn vanaf 35k € in basislivrei en die kost al 47k en ne klets...
Ze bieden enkel de standard range, de long range en performance aan, de short range wordt gewoon niet geproduceerd op dit moment.
Als die VW merkelijk goedkoper is in D, dan kan je die ook daar gaan kopen, of via een euro importeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Duits, Frans, Italiaans . . . . . . maakt niet uit waarvan hij komt zolang 'ons' continent er profijt van heeft vind ik het prima.
tesla-supercharger rekent 28 cent kwh, je moet eens zien hoeveel ze hier vragen voor een trage lader...en nog veel meer voor een snelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Lijkt me niks speciaals, eigenlijk. Een e-208 is kleiner, maar die zit toch ook aan 30k met een rijbereik van rond de 300km in theorie? Dus ook op dat vlak zijn ze geen 'game changer'. Bovendien wil ik nog wel eens zien of die 30k waarheid wordt in België. In de press release staat rond de 30k € als basisprijs voor Duitsland. Alle VW's in België zijn sowieso duurder dan in Duitsland, ook al hou je rekening met het BTW verschil... Een Tesla Model 3 ging hier zogezegd in BE ook beschikbaar zijn vanaf 35k € in basislivrei en die kost al 47k en ne klets...
Mensen lezen dat dan en denken dat het 35k€ is in België. BTW erbij, invoertaxen, inflatie en de beslissing om het gamma starten in Europa met de SR+ ipv SR zorgen ervoor dat je aan 47k komt.
Ik had begrepen dat de 30k€ prijs in Duitsland inclusief subsidies is. Dus verwacht maar dat die in België eerder naar 35k€ gaat. En de vraag is nog maar wanneer die versie beschikbaar komt. Als je nu geen 1st Edition reservatie hebt, verwacht ik niet dat je in 2020 een ID3 op je oprit gaat hebben staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Klopt voor de Tesla, maar daar is de echte basisversie gewoon nog niet beschikbaar....
Ze bieden enkel de standard range, de long range en performance aan, de short range wordt gewoon niet geproduceerd op dit moment.
Als die VW merkelijk goedkoper is in D, dan kan je die ook daar gaan kopen, of via een euro importeur.
Ik zou dus niet verwachten dat die ooit nog gaat komen.
Comment
-
eigelijk kan je tesla niet eens ongelijk geven dat ze niet met een(minder winst) basisversie komen wanneer ze de klanten jaren hebben laten wachten op de eerste 3 versie's.
alleen hebben ze de potentieele klanten wel een beetje te lang in het ongewisse gelaten van wat een betaalbare tesla genoemd werd,terwijl het ondertussen
wel duidelijk is dat die betaalbare tesla hen geen bal intresseert.kom er dan ook voor uit ipv potentieele klanten jaren aan het lijntje te houden.
jaren geleden was ik een tesla bewonderaar,de show die ze de laatste jaren opvoeren geeft mij alleen maar een gevoel van bedrog en manipulatie.spijtig!
ik spreek me helemaal niet uit over de kwaliteiten,vermits ik er geen ervaring mee heb.
Comment
Comment