Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.3 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    net zoals ze zich paars betalen om een tesla ,audi................. te kunnen showen?

    Comment


    • #82
      gelukkig zullen ze bij de onderhoudsfactuur zo groen niet meer uitslaan als vroeger

      Comment


      • #83
        Efkes een beetje stoken in dit topic...

        Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...

        VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.

        Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):



        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Efkes een beetje stoken in dit topic...

          Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...


          VWis gewoon een religie, sommige mensen geloven er heilig in. Waarom is me niet duidelijk. Maar dat is eigen aan een religie

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

            VW is gewoon een religie, sommige mensen geloven er heilig in. Waarom is me niet duidelijk. Maar dat is eigen aan een religie
            Ze kunnen daar als vergroening misschien beter op CNG inzetten, ze moeten dan nu al niet meer op hamsters testen want dat hebben ze 80 jaar geleden al veel uitgebreider gedaan
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
              Efkes een beetje stoken in dit topic...

              Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...

              VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.

              Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):


              Als VW echt een startprijs heeft van 30k, dan staan ze toch wel sterk. De concurrentie begint bij minstens 35k.

              Dat de amerikanen het in het begin niet lusten is misschien met opzet. Ze moeten in EU hun gemiddelde CO2 naar beneden krijgen, dus gaan ze daar prioriteit aan geven.
              Die ID3 wordt een dikke hit op de leasemarkt!

              Comment


              • #87
                10 VWtjes en je hebt een deftig huis. Kost eigenlijk niks zo'n vw-tje

                Comment


                • #88
                  Ik hoop alleszins zo eentje te kunnen bemachtigen op het werk. Het is maar 4 maand dus lang genoeg om een goede ervaring te hebben & kort genoeg voor als het zou tegenvallen.
                  Kijk er wel naar uit om eindelijk een EV wagen te rijden als bedrijfswagen.
                  Classic cars on demand

                  www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

                  - It's time to make your dream come true -

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                    Efkes een beetje stoken in dit topic...

                    Ik vraag me af wat er zo speciaal is aan deze EV kar, buiten het dragen van een VW logo dan...

                    VW is met de ID.3 verre van een 'game changer'. Dat was Tesla al veel langer qua technologie. En Hyundai en Kia waren al eerder op de markt om een realistisch rijbereik te presenteren in een 'betaalbaardere' EV.

                    Nog een andere kijk op deze zaak (vanuit US standpunt dan):

                    https://www.forbes.com/sites/neilwin...kswagen-error/
                    De ID.3 is niet zo enorm vernieuwend maar als wagen voor de massa lijkt deze mij toch interessanter dan een tesla model 3, ook gezien de prijszetting, en in europa is hatch populairder dan sedan, de 'perceived quality' van VW ligt hoger dan die van tesla, ook iets waar we in europa zeer gevoelig aan zijn.

                    Over VW logo gesproken, snap ook ni wat sommige mensen nog betalen voor een tweedehands polo'ke hoor maar hij bolt nog altijd rond (wel al wat kosten aan geweest - stuurhuis vervangen wegens lekkage - maarja dat valt niet onder 'perceived quality')

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

                      VWis gewoon een religie, sommige mensen geloven er heilig in. Waarom is me niet duidelijk. Maar dat is eigen aan een religie
                      religie is ook iets gevaarlijks,kijk maar wat er met de katholieke kerk gebeurd is de laatste 50 jaar.
                      hopelijk voor hen komt vw er beter vanaf

                      Comment


                      • #91
                        Waarom zou ik een ID.3 de voorkeur geven ipv een Tesla? Omdat er in de VS zo'n oranje zot aan de macht is en de ID.3 een Europees product is. We moeten wat meer chauvinistisch zijn. Allez, da's mijn mening.

                        Comment


                        • #92
                          Goed gezegd

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            We moeten wat meer chauvinistisch zijn.
                            en nen duitsen otto kopen lol. Doe mij toch maar nen fransen

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

                              en nen duitsen otto kopen lol. Doe mij toch maar nen fransen
                              Duits, Frans, Italiaans . . . . . . maakt niet uit waarvan hij komt zolang 'ons' continent er profijt van heeft vind ik het prima.

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                                Als VW echt een startprijs heeft van 30k, dan staan ze toch wel sterk. De concurrentie begint bij minstens 35k.
                                Lijkt me niks speciaals, eigenlijk. Een e-208 is kleiner, maar die zit toch ook aan 30k met een rijbereik van rond de 300km in theorie? Dus ook op dat vlak zijn ze geen 'game changer'. Bovendien wil ik nog wel eens zien of die 30k waarheid wordt in België. In de press release staat rond de 30k € als basisprijs voor Duitsland. Alle VW's in België zijn sowieso duurder dan in Duitsland, ook al hou je rekening met het BTW verschil... Een Tesla Model 3 ging hier zogezegd in BE ook beschikbaar zijn vanaf 35k € in basislivrei en die kost al 47k en ne klets...

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

                                  Lijkt me niks speciaals, eigenlijk. Een e-208 is kleiner, maar die zit toch ook aan 30k met een rijbereik van rond de 300km in theorie? Dus ook op dat vlak zijn ze geen 'game changer'. Bovendien wil ik nog wel eens zien of die 30k waarheid wordt in België. In de press release staat rond de 30k € als basisprijs voor Duitsland. Alle VW's in België zijn sowieso duurder dan in Duitsland, ook al hou je rekening met het BTW verschil... Een Tesla Model 3 ging hier zogezegd in BE ook beschikbaar zijn vanaf 35k € in basislivrei en die kost al 47k en ne klets...
                                  Klopt voor de Tesla, maar daar is de echte basisversie gewoon nog niet beschikbaar....
                                  Ze bieden enkel de standard range, de long range en performance aan, de short range wordt gewoon niet geproduceerd op dit moment.

                                  Als die VW merkelijk goedkoper is in D, dan kan je die ook daar gaan kopen, of via een euro importeur.

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

                                    Duits, Frans, Italiaans . . . . . . maakt niet uit waarvan hij komt zolang 'ons' continent er profijt van heeft vind ik het prima.
                                    dat de chauvinistische europesche constructeurs eens de handen in elkaar slaan en voor ons een deftig fastnet aan iets meer als thuistarieven aanbieden

                                    tesla-supercharger rekent 28 cent kwh, je moet eens zien hoeveel ze hier vragen voor een trage lader...en nog veel meer voor een snelle

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

                                      Lijkt me niks speciaals, eigenlijk. Een e-208 is kleiner, maar die zit toch ook aan 30k met een rijbereik van rond de 300km in theorie? Dus ook op dat vlak zijn ze geen 'game changer'. Bovendien wil ik nog wel eens zien of die 30k waarheid wordt in België. In de press release staat rond de 30k € als basisprijs voor Duitsland. Alle VW's in België zijn sowieso duurder dan in Duitsland, ook al hou je rekening met het BTW verschil... Een Tesla Model 3 ging hier zogezegd in BE ook beschikbaar zijn vanaf 35k € in basislivrei en die kost al 47k en ne klets...
                                      How how, die 35k basisprijs voor de Model 3 is NOOIT door Tesla gezegd. Zij zeiden enkel: 35k basisprijs in US dollars, in de US.
                                      Mensen lezen dat dan en denken dat het 35k€ is in België. BTW erbij, invoertaxen, inflatie en de beslissing om het gamma starten in Europa met de SR+ ipv SR zorgen ervoor dat je aan 47k komt.

                                      Ik had begrepen dat de 30k€ prijs in Duitsland inclusief subsidies is. Dus verwacht maar dat die in België eerder naar 35k€ gaat. En de vraag is nog maar wanneer die versie beschikbaar komt. Als je nu geen 1st Edition reservatie hebt, verwacht ik niet dat je in 2020 een ID3 op je oprit gaat hebben staan.

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                                        Klopt voor de Tesla, maar daar is de echte basisversie gewoon nog niet beschikbaar....
                                        Ze bieden enkel de standard range, de long range en performance aan, de short range wordt gewoon niet geproduceerd op dit moment.

                                        Als die VW merkelijk goedkoper is in D, dan kan je die ook daar gaan kopen, of via een euro importeur.
                                        De basis versie is beschikbaar geweest... zeer kort weliswaar:



                                        Ik zou dus niet verwachten dat die ooit nog gaat komen.

                                        Comment





                                        • eigelijk kan je tesla niet eens ongelijk geven dat ze niet met een(minder winst) basisversie komen wanneer ze de klanten jaren hebben laten wachten op de eerste 3 versie's.
                                          alleen hebben ze de potentieele klanten wel een beetje te lang in het ongewisse gelaten van wat een betaalbare tesla genoemd werd,terwijl het ondertussen
                                          wel duidelijk is dat die betaalbare tesla hen geen bal intresseert.kom er dan ook voor uit ipv potentieele klanten jaren aan het lijntje te houden.
                                          jaren geleden was ik een tesla bewonderaar,de show die ze de laatste jaren opvoeren geeft mij alleen maar een gevoel van bedrog en manipulatie.spijtig!
                                          ik spreek me helemaal niet uit over de kwaliteiten,vermits ik er geen ervaring mee heb.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X