Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.3 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Duits, Frans, Italiaans . . . . . . maakt niet uit waarvan hij komt zolang 'ons' continent er profijt van heeft vind ik het prima.
    zou liefst een waalse tuutuut kopen, kwestie van die mensen ook wat te steunen. Maar dat zou in de maak moeten zijn

Comment

• Dat chauvinistisch gezever mag wel eens gaan stoppen. Koop wat goed is en bij uw noden past.
      Als we zo kinderachtig gaan moeten doen 'ik heb geen Tesla gekocht maar een Taycan want Make Europe great again'.... Dat zijn die zelfde pipo's die op hun achterste poten stonden toen de F-35's gekocht werden en niet de Eurofighters?

Zet dan ineens ook de GPS af in uw auto en wacht tot 2020 op Galileo. En aub ook geen frisdranken meer kopen van Coca Cola company.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Waarom zou ik niet chauvinistisch mogen zijn? En ja, de F-35 is de grootste miskoop ooit bij defensie en ik drink nooit Coca Cola.

Comment

• hoog tijd dat we hier nen trump verkiezen,lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Waarom zou ik niet chauvinistisch mogen zijn? En ja, de F-35 is de grootste miskoop ooit bij defensie en ik drink nooit Coca Cola.
            omdat chauvinisme/nationalisme voor een groot deel subjectiviteit in de hand werkt en zorgt dat objectieve beslissingen beïnvloed worden.
            Kiezen voor het beste product beschikbaar wordt kiezen voor het beste binnenlands product, ongeacht of dit effectief het beste is.
            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
              hoog tijd dat we hier nen trump verkiezen,lol
              ik denk dat we met het europees parlement dat al overklast hebben.
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                omdat chauvinisme/nationalisme voor een groot deel subjectiviteit in de hand werkt en zorgt dat objectieve beslissingen beïnvloed worden.
                Kiezen voor het beste product beschikbaar wordt kiezen voor het beste binnenlands product, ongeacht of dit effectief het beste is.
                de japanners chinezen koreanen en andere amarikanen gaan de werklozen hier niet komen uitbetalen vrees ik.
                dus een beetje nationalisme /protectionisme van onze kant mag zeker.
                net zoals de chinezen en amerikanen oa ons voordoen
                diegenen die daar tegen zijn ,zijn meestal diegenen die goed hun brood verdienen en met anderen geen rekening houden.
                we moeten af van het idee de ocmw van de hele wereld te moeten spelen
                chinezen zijn met veel,wij met weinig,laat ons dan tenminste elkaar een beetje steunen.
                protectionisme en chauvinisme is buiten europa veel meer voorkomend.
                Last edited by ; 30/09/2019, 14:32.

Comment

• Kunnen we aub een topic maken voor politiek gezwets en de auto topics zoveel mogelijk on topic houden?

De ID.3 is in mijn ogen toch een eerste fatsoenlijke stap naar een goed uitziende "betaalbare" middenklasse EV.
                  Ik zou de orderboekjes in Noorwegen en Zweden wel eens willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Kunnen we aub een topic maken voor politiek gezwets en de auto topics zoveel mogelijk on topic houden?

De ID.3 is in mijn ogen toch een eerste fatsoenlijke stap naar een goed uitziende "betaalbare" middenklasse EV.
                    Ik zou de orderboekjes in Noorwegen en Zweden wel eens willen zien.
                    volledig akkoord

Comment

de japanners chinezen koreanen en andere amarikanen gaan de werklozen hier niet komen uitbetalen vrees ik.
                      diegenen die daar tegen zijn ,zijn meestal diegenen die goed hun brood verdienen en met anderen geen rekening houden.
                      chinezen zijn met veel,wij met weinig,laat ons dan tenminste elkaar een beetje steunen.
                      en daarom zouden we maar inferieure/duurdere producten moeten kopen? want dat is wat u zegt in feite: "er is een beter product, maar ik ga dat niet kopen omdat het niet van ons land komt". De USSR deed dat ook en is er ver mee gekomen ;-)
                      En dan zwijg ik nog over de secundaire gevolgen zoals de mogelijkheid dat onze vooruitgang evt zal verminderen omdat we niet met het beste materiaal willen werken, maar wel met materiaal 'van ons land'.
                      Zorg dat je met het beste materiaal werkt zodat je het beste materiaal kan ontwikkelen. Dat is de enige manier.
                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• jij vind iets inferieur omdat het uit eigen streek komt?
                        hoe kan je nu oordelen over een produkt(de id3 bij deze) wanneer het nog niets eens op de markt is?
                        van vooroordelen gesproken.
                        want dat is toch wat u zegt
                        ons eigen produkt is minderwaardig....en remt de vooruitgang....
                        het grootste probleem is dat wij belgen,en bij uitbreiding europeanen teveel twijfelen aan onze eigen kwaliteiten.

Comment

protectionisme en chauvinisme is buiten europa veel meer voorkomend.
                          Vergeet wel niet dat de Japanners en de Koreanen door hun Europese fabrieken aan duizenden mensen werk verschaffen hier. De meeste modellen van Hyundai/Kia worden ontwikkeld en gebouwd in Europa. Volvo heeft met Geely een Chinese eigenaar of er werd zelfs niet meer van het merk gesproken.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• dat klopt allemaal,maar wanneer men het over nationalisme en chauvinisme heeft gaat het wel over veel meer dan alleen een auto.
                            wanneer men het heeft over inferieur kraakt men ook zijn eigen kunnen af.
                            een beetje meer eigenwaarde kan heus geen kwaad.
                            ik heb niets tegen produkten van andere nationaliteiten die hier geproduceert worden,maar wel tegen prullen die 1000den km ver geproduceert worden getransporteert en tegen bradeerprijzen op onze markt gegooit worden terwijl onze eigen mensen hun job verliezen.
                            op dat moment is er helemaal niets mis met wat meer nationalisme.

Comment

dat klopt allemaal,maar wanneer men het over nationalisme en chauvinisme heeft gaat het wel over veel meer dan alleen een auto.
                              wanneer men het heeft over inferieur kraakt men ook zijn eigen kunnen af.
                              een beetje meer eigenwaarde kan heus geen kwaad.
                              ik heb niets tegen produkten van andere nationaliteiten die hier geproduceert worden,maar wel tegen prullen die 1000den km ver geproduceert worden getransporteert en tegen bradeerprijzen op onze markt gegooit worden terwijl onze eigen mensen hun job verliezen.
                              op dat moment is er helemaal niets mis met wat meer nationalisme.
                              Het is maar hoe ge het bekijkt hé André

Het is wel zo dat wij Belgen gerust een beetje chauvinistischer mogen zijn maar in deze gemondialiseerde wereld is niet altijd alles zoals het lijkt.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

hoog tijd dat we hier nen trump verkiezen,lol
                                zodat we hem daarna met plezier een impeachment kunnen lappen lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Het is maar hoe ge het bekijkt hé André

Het is wel zo dat wij Belgen gerust een beetje chauvinistischer mogen zijn maar in deze gemondialiseerde wereld is niet altijd alles zoals het lijkt.
                                  voila zo bedoel ik het ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

zodat we hem daarna met plezier een impeachment kunnen lappen lol
                                    de nieuwsuitzendingen en de gazetten gaan u dankbaar zijn

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik vind dat hij nog redelijk breed geschoeid staat voor een EV. Kan met niet voorstellen dat dat de meest energiebesparende banden zijn.

Comment

• Ik vind het straf dat er nog niet meer specificaties te vinden zijn .... op sommige lease-sites (leaseplan,....) vind ik (voorlopige?) acceleratiecijfers: bv 5,5 --> 100 voor de zwaarste versie.

Wat is hier van aan ? Wanneer de volledige specs beschikbaar ? is die 1st edition eigenlijk al uitverkocht in BE ?
                                          2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                          2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Working...
                                          X