Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou te maken hebben met het feit dat de achterwielremmen zo goed als nooit gebruikt worden op een elektrische auto, en schijfremmen in dat geval veel te fel roesten in ons klimaat . een trommelrem zou dan veel betrouwbaarder zijn.
er is nix mis met trommels, alleen 'staan' ze wat minder show achter open velgen en zijn ze even in onbruik geraakt door de komst van abs, wat in het begin moeilijk te combineren was met dat remtype waardoor ze nu als minder goed en cheap staan aangeschreven
er is nix mis met trommels, alleen 'staan' ze wat minder show achter open velgen en zijn ze even in onbruik geraakt door de komst van abs, wat in het begin moeilijk te combineren was met dat remtype waardoor ze nu als minder goed en cheap staan aangeschreven
Trommels zijn een pak minder nauwkeurig, maar idd, achteraan zullen ze amper gebruikt worden, en al helemaal niet meer als je bij lange afdalingen de snelheid onder controle wil houden.
Zachte remmingen worden helemaal gedaan door energie te recupereren.
Dit gaat alvast in D een standaard bedrijfswagen worden, en iedereen die nu een Golf heeft gaat naar deze auto kijken.
Gaat verkopen als zoete broodjes!
Dit gaat alvast in D een standaard bedrijfswagen worden, en iedereen die nu een Golf heeft gaat naar deze auto kijken.
Gaat verkopen als zoete broodjes!
Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...
Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...
Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
De "bottleneck" zal wel bij de toevoer van batterijen zitten.
Nu gezien de boetes op de gemiddelde CO2 van de voertuigen die ze verkopen zal de motivatie hoog zijn om de productie snel omhoog te duwen.
Het lijkt me dat ze de auto op dezelfde band produceren waar er ook Golfkes gebouwd worden. Dan is die capaciteit al voorhanden.
Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...
Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
Toen ik destijds bij Ford werkte in 1996-1997, draaiden we er tussen de 300 en 350000 stuks per jaar van de mondeo. Bij de start van het toenmalige nieuwe model, maakten we er iets meer dan 1900 per dag, maar op het einde van dat jaar was het nog maar 1600 per dag. Dus een constante zit er niet altijd in. Maar het hangt allemaal van uw fabriek af. Destijds werkten er op ford nog 9000 mensen voor de Mondeo en de Transit. Kan mss zijn dat in het fabriek van de ID3 maar 3000 mensen werken en dat ze voldoende hebben aan die 100000 stuks.
Ik denk dat de vraag wel hoger zal liggen dan het aanbod.
idd batterijen zijn de bottleneck. VW is van aziatische producenten afhankelijk en die kunnen/willen niet aan die grote vraag voldoen.
Comment