Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.3 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Vandaag hier in Polen de eerste irl zien voorbijkomen, een grijze met Duitse nummerplaten. Echt mooi! Ging te snel voor een foto

    Zo eentje:

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Vandaag hier in Polen de eerste irl zien voorbijkomen, een grijze met Duitse nummerplaten. Echt mooi! Ging te snel voor een foto

      Zo eentje:

      Wat ik mijn afvraag. ??
      Waar wordt dat ding van gemaakt. ??
      Is de carrosserie van, metaal, aluminium, of kunststof. ??
      There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

      Comment


      • Volkswagen ID.3 Electric Hatchback Production Starts At Zwickau.




        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

        Comment


        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Trommel Remmen achter.
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

            Comment


            • Ik wil er wel eentje met of zonder trommelremmen, ding ziet er gelikt uit en gaat flink verkopen imo
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                Trommel Remmen achter.
                Zou te maken hebben met het feit dat de achterwielremmen zo goed als nooit gebruikt worden op een elektrische auto, en schijfremmen in dat geval veel te fel roesten in ons klimaat . een trommelrem zou dan veel betrouwbaarder zijn.
                BMW 420dA : >>>

                Comment


                • er is nix mis met trommels, alleen 'staan' ze wat minder show achter open velgen en zijn ze even in onbruik geraakt door de komst van abs, wat in het begin moeilijk te combineren was met dat remtype waardoor ze nu als minder goed en cheap staan aangeschreven

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    er is nix mis met trommels, alleen 'staan' ze wat minder show achter open velgen en zijn ze even in onbruik geraakt door de komst van abs, wat in het begin moeilijk te combineren was met dat remtype waardoor ze nu als minder goed en cheap staan aangeschreven
                    Trommels zijn een pak minder nauwkeurig, maar idd, achteraan zullen ze amper gebruikt worden, en al helemaal niet meer als je bij lange afdalingen de snelheid onder controle wil houden.
                    Zachte remmingen worden helemaal gedaan door energie te recupereren.

                    Comment


                    • Ben benieuwd naar de verkopen

                      Comment


                      • Dit gaat alvast in D een standaard bedrijfswagen worden, en iedereen die nu een Golf heeft gaat naar deze auto kijken.
                        Gaat verkopen als zoete broodjes!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Dit gaat alvast in D een standaard bedrijfswagen worden, en iedereen die nu een Golf heeft gaat naar deze auto kijken.
                          Gaat verkopen als zoete broodjes!
                          Hopelijk sneller wat meer volume

                          Comment


                          • Ja met 100.000 stuks het eerste jaar gaan ze nog niet ver komen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              Ja met 100.000 stuks het eerste jaar gaan ze nog niet ver komen.
                              Denk dat 100000 stuks niet verkeerd is om te beginnen. Denk dat de meeste merken voor bepaalde modellen in hun gamma daar van dromen.

                              Comment


                              • Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
                                Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...

                                Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
                                Last edited by sunking; 05/11/2019, 16:04.

                                Comment


                                • Vanaf wanneer te bestellen?
                                  King of the Ludospace - currently running nr. 6

                                  2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                    Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
                                    Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...

                                    Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
                                    De "bottleneck" zal wel bij de toevoer van batterijen zitten.
                                    Nu gezien de boetes op de gemiddelde CO2 van de voertuigen die ze verkopen zal de motivatie hoog zijn om de productie snel omhoog te duwen.
                                    Het lijkt me dat ze de auto op dezelfde band produceren waar er ook Golfkes gebouwd worden. Dan is die capaciteit al voorhanden.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                      Vanaf wanneer te bestellen?
                                      Alle info in link

                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Tesla draaide er 117.000 van de model 3 in het eerste jaar. Dat was een zeer moeizame start, waarvoor ze bakken kritiek kregen.
                                        Nu produceren ze er 100.000 per kwartaal...

                                        Maar goed 100.000 is zeker niet niks en hopelijk kunnen ze nadien snel opschalen. De kwaliteit zal wel goed zijn, VW kennende.
                                        Toen ik destijds bij Ford werkte in 1996-1997, draaiden we er tussen de 300 en 350000 stuks per jaar van de mondeo. Bij de start van het toenmalige nieuwe model, maakten we er iets meer dan 1900 per dag, maar op het einde van dat jaar was het nog maar 1600 per dag. Dus een constante zit er niet altijd in. Maar het hangt allemaal van uw fabriek af. Destijds werkten er op ford nog 9000 mensen voor de Mondeo en de Transit. Kan mss zijn dat in het fabriek van de ID3 maar 3000 mensen werken en dat ze voldoende hebben aan die 100000 stuks.

                                        Comment


                                        • Ik denk dat de vraag wel hoger zal liggen dan het aanbod.
                                          idd batterijen zijn de bottleneck. VW is van aziatische producenten afhankelijk en die kunnen/willen niet aan die grote vraag voldoen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X