Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.3 (2020)
Collapse
X
-
Achterkant ziet eruit als de vreselijke stroomlijnconceptcars van de jaren tachtig, of zoals de deviaties die Toyota op de eerste Prius en op haar waterstofauto losgelaten heeft. En dan doen ze het qua stroomlijn bij VW nog niet fundamenteel beter dan de Model 3, die er als een vrij normale auto uitziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDe lange wielbasis is toch wel opvallend.
Is gewoon een geweldig ontwerp. Als daar nu eens een echte trekhaak op beschikbaar was geweest...
Comment
-
Eerste test van de ID.3 met grote accu
If you want to support the Channelhttps://www.patreon.com/batterylifeevhttp://paypal.me/batterylifeevMy music in my videos comes from Epidemic soundReferral ...
Meer dan 350 km, aan een 'cruising speed' van 130 km/h
En dat op winterbanden, ik ben niet zeker dan een Model 3 dat haalt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Elke doddelende oetlul voelt zich tegenwoordig geroepen om ”reviews” op het net te gooien.
Zelfs het camerawerk -of wat daarvoor moet doorgaan- trekt op geen zak. (ongecontroleerde bewegingen, filmen van een display waar niets op af te lezen is door polarisatie...)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEerste test van de ID.3 met grote accu
If you want to support the Channelhttps://www.patreon.com/batterylifeevhttp://paypal.me/batterylifeevMy music in my videos comes from Epidemic soundReferral ...
Meer dan 350 km, aan een 'cruising speed' van 130 km/h
En dat op winterbanden, ik ben niet zeker dan een Model 3 dat haalt...
De ID.3 met grote accu is nog steeds RWD, wat op zich wel leuk is en gunstig voor het verbruik.
Maar aerodynamica is dan weer in t voordeel van de model 3.Last edited by sunking; 07/10/2020, 10:30.
Comment
-
De ID.3 Pro S Max (dus dikste uitvoering) zou vermoedelijk een 55000 kosten, want de Pro S (dikke accu) kost ongeveer 5k extra.
Daarmee dus een 5000 goedkoper dan de model 3 LR AWD.
Lijkt mij eigenlijk prijs/kwaliteit ongeveer gelijk op te gaan, gezien de model 3 twee motoren heeft en daardoor ook aanzienlijk meer vermogen heeft.
Ben vooral jaloers op de matrix LED lampen, maar ik ga hem vooralsnog niet inruilen.
De ID3 1st Plus (versie van 44k euro) zou wel eens een knaller kunnen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDe ID.3 Pro S Max (dus dikste uitvoering) zou vermoedelijk een 55000 kosten, want de Pro S (dikke accu) kost ongeveer 5k extra.
Daarmee dus een 5000 goedkoper dan de model 3 LR AWD.
Lijkt mij eigenlijk prijs/kwaliteit ongeveer gelijk op te gaan, gezien de model 3 twee motoren heeft en daardoor ook aanzienlijk meer vermogen heeft.
Ben vooral jaloers op de matrix LED lampen, maar ik ga hem vooralsnog niet inruilen.
De ID3 1st Plus (versie van 44k euro) zou wel eens een knaller kunnen worden.
De ID.3 is ook ruimer, en echt niet alleen op de led - verlichting de betere van Tesla. Ik denk dat Tesla hier toch wat concurrentie van gaat ondervinden.
Zitcomfort is een pak beter onder meer. Voor mij was de Pro S een no go vanwege 4 zitter en de ID.3 een no go vanwege geen trekhaak. Anders had ik niet getwijfeld.
Comment
-
4 zitter? hebben ze die batterij dan dan tussen de achterste twee zitplaatsen gepropt? zou voor mij dan ook een no-go zijn.
hardware matig mag hij dan beter in elkaar zitten (hoewel het dashboard van de id.3 ook plastiekerig is), de software en de superchargers van de tesla blijf ik interessant vinden, net als de fenomenale vermogen en tractie.
Comment
Comment