Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.3 (2020)
Collapse
X
-
NEUE PRODUKTE FÜR VW ID.3 Pro
Der VW ID.3 Pro hat selbst bei sportlicher Fahrweise noch eine zufriedenstellende Reichweite.
Und bei seinen rund 200 PS Leistung kann man das auch mal das Gaspedal durchtreten.
Mit unserem Sportfedersatz beträgt die Tieferlegung bis zu 40 Millimeter.
Art.Nr.: 28639-7
VW ID.3 Pro, Typ E1
incl. ID.3 Pro S
(Elektrofahrzeug)
BAUJAHR AB 2019
Tieferlegung: VA 40 mm / HA 30 mm
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat die toch nogal redelijk laag liggen. Weinig bodemspeling feitelijk. (die witte reken ik voor alle duidelijkheid niet mee)
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
iemand hier eigenlijk al mee gereden?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Weliswaar vrij korte testrit kunnen doen, maar toch eens een idee van de auto. Overall een heel leuke auto om mee te rijden. Zeer vinnig, en leuk die achterwiel aandrijving. Het gewicht laat zich wel een beetje gevoelen, maar dat geeft hem een stevige indruk op de baan. Interieur is wel véél te plastiekerig naar mijn zin, en dat hendeltje voor de versnelling is echt niet zo ergonomisch. Dat went mss na een tijd, maar zit helemaal achter het stuur verborgen.
Stond hier als demo voor een paar sales mensen, maar de actieradius blijft bij velen toch een achilleshiel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Last edited by Bud Wijzer; 15/12/2020, 11:08.
- Likes 1
Comment
-
Het één pedaal rijden voelt ook zeer intuïtief aan. Dat ben je meteen gewend.
Maar om één of andere reden laat ik een auto altijd graag cruisen tijdens het uitbollen.
Ik heb dat met mijn automaat ook altijd.
Daarom vind ik een handgeschakelde bak in sommige gevallen nog altijd aangenamer.
Maar bij een E auto, kan je dat beter doen natuurlijk vanwege de energie recuperatie.
Ophanging vond ik een zeer goede mix tussen stugheid en comfort, zeker niet te hard, op die toch wel grote wielen.
Comment
-
nodigt uit tot gas-geven, of rustig cruisen?
ben nu al zonder ev al (bijna) een 1 pedaal chauffeur
natuurlijk als je uiteindelijk toch moet remmen kan je maar beter recupereren, maar ik vraag me af als je geen achterliggers hindert regenereren efficienter is als coasten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennodigt uit tot gas-geven, of rustig cruisen?
ben nu al zonder ev al (bijna) een 1 pedaal chauffeur
natuurlijk als je uiteindelijk toch moet remmen kan je maar beter recupereren, maar ik vraag me af als je geen achterliggers hindert regenereren efficienter is als coasten
Maar ergens voelt het niet natuurlijk voor mij.
Ik vind dat hij best uitnodigt tot wat gas geven ja, al is hij door de stilte op de snelweg ook wel een perfecte cruiser.
Rolgeluid viel me ook zeer goed mee, zeker op die toch wel grote wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Volgens alle testen is regenereren beter hé?
Comment
-
lijkt me dat kia zijn 'shit' beter op orde heeft dan VW
dan mag VW nog met software updates komen, dat probleem met de warmtepomp krijgt ge daar toch niet mee opgelost. Zijn daar eigenlijk cijfers van welke COP en SPF die pomp heeft?
En bijkomend en algemene opmerking: voor huizen is er duidelijk de regel dat een warmtepomp moet gedimensioneerd zijn, maw aangepast aan de warmtevraag om de pomp niet te zwaar te belasten en zo slijtage te vermijden. Alsook is te vermijden dat de pomp te korte intervallen gaat gebruiken omdat bij de opstart telkenmale de compressor teveel belast wordt. Daarvoor dat men beter een buffervat installeert dat eens de pomp aanspringt men die een tijdlang kan laten werken en het teveel aan geproduceerde warmte in het buffervat opslaagt om die op een later moment te gebruiken.
Hoe lost men dat in een auto op?Last edited by flappy; 15/12/2020, 13:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenlijkt me dat kia zijn 'shit' beter op orde heeft dan VW
Morgen trouwens een proefrit met de nieuwe Tucson.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment