Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.3 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aiways U5 vs. Volkswagen ID.3 - dubbeltest

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kennelijk worden er al veel terug op 2dehandssites aangeboden in Nederland door ontevreden klanten;

Comment

• Ik rijd geregeld in een model 3, Hyundai kona en VW E-up, alle drie wagens die goed in elkaar zitten en goed rijden en ook al een tijdje op de markt zijn ondertussen. Had gedacht/gehoopt dat de ID.3 veel van de kwaliteiten van deze drie wagens wist te combineren (goed compromis tussen ruimte, rijgedrag en prijs), maar het blijkt helaas BROL te zijn.

Comment

• spijtig genoeg hoor ik het ook....ik had het VW wel gegund,maar blijkbaar toch niet gelukt....
          precies dat enkel Aziaten een beetje betrouwbare BEV kunnen maken
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            Dan gaan ze toch een tandje moeten bijsteken. Alle Duitse autobouwers trouwens. De bmw 45e bvb zit ook vol gremlins, elektrisch en batterij problemen. Laten we hopen dat ze bij VW hun zaken snel op een rijtje krijgen, is tenslotte altijd een goed en betrouwbaar merk geweest. Dat is een reputatie die je wil behouden.
            spijtig genoeg heb je gelijk. Het huidige BMW heeft zoveel juweeltjes in zijn gamma die zeer betrouwbaar zijn en net de nu populaire hybrides hebben de storingen.....
            maar ze zijn ook onnodig. Al mijn BMW diesels hebben een veel beter verbruik dan de e's die ik zie in de garage. En die diesels lopen wel vele kilometers zonder problemen.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

toch kon bmw in 2013 al wel deftige software schrijven en lukt dat bij VW anno 2020 nog niet blijkbaar.
              De achilleshiel van de i3 was de range (in verhouding tot de prijs), maar het is wel een knap stuk engineering voor die tijd. (hoor mij bezig, precies de middeleeuwen)
              I3 is oerbetrouwbaar. Komt echt nooit iets aan,en jullie weten dat ik geen EV fan ben maar het is echt een heel goeie auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                spijtig genoeg hoor ik het ook....ik had het VW wel gegund,maar blijkbaar toch niet gelukt....
                precies dat enkel Aziaten een beetje betrouwbare BEV kunnen maken
                renault zoe is ook betrouwbaar, en tesla ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  Kennelijk worden er al veel terug op 2dehandssites aangeboden in Nederland door ontevreden klanten;
                  https://www.autointernationaal.nl/20...gen-id-3-weer/
                  Absoluut onbetrouwbaar fake niews.
                  VW Nederland heeft de laatste dagen van 2020 massaal onverkochte ID.3 ingeschreven in NL (4000 stuks), om de Europese CO2-boete te vermijden. En die worden nu te koop aangeboden op internet
                  Nogmaals een bewijs dat je ook met het IQ van een garnaal autojournalist kan worden
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

VW Nederland heeft de laatste dagen van 2020 massaal onverkochte ID.3 ingeschreven in NL (4000 stuks), om de Europese CO2-boete te vermijden. En die worden nu te koop aangeboden op internet
                    Nogmaals een bewijs dat je ook met het IQ van een garnaal autojournalist kan worden
                    Een andere reden is de bijtelling voor zakelijk rijden, die 4000 iD.3's kunnen nu nog geleased worden voor 8%, het is nu 12% in 2021.
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

Dat bespreekt men ook in het artikel:
                      Nu zou het daarbij (deels) kunnen gaan om exemplaren die in 2020 nog snel op kenteken gezet zijn om de klant te laten profiteren van de lagere bijtelling (8 procent in plaats van 12 procent), maar die verklaring rijmt niet met het feit dat het niet bepaald storm loopt voor deze ‘ID.3 met een voordeelconstructie’. Wie verder surft op internet, kan lezen dat er veel geklaagd wordt over de elektrische Volkswagen.

Comment

• Denk toch ook dat dat artikel wat met z’n haar getrokken is, klagen wil nog ni zeggen meteen terug verkopen.

Comment

• iedereen weet intussen toch dat je pers nooit mag vertrouwen elke uitgeversgroep heeft belangen, zelfs een openbare omroep is niet neutraal want ook zij hebben belangen, just gelijk elke mens

Comment

• Was vorige week bij VW dealer voor offerte en ze zegden me dat de ID3 en ook ID4 goed verkopen. Over problemen niets gehoord, het tegendeel ging me nu wel verbazen maar ken de baas daar al heel lang en als er iets niet goed is zegt hij het ook.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              Was vorige week bij VW dealer voor offerte en ze zegden me dat de ID3 en ook ID4 goed verkopen. Over problemen niets gehoord, het tegendeel ging me nu wel verbazen maar ken de baas daar al heel lang en als er iets niet goed is zegt hij het ook.
                              De tesla dealer zei mij ook dat de tesla's goed verkopen en er weinig problemen zijn. En de peugeot dealer ook. Wacht...

Comment

De tesla dealer zei mij ook dat de tesla's goed verkopen en er weinig problemen zijn. En de peugeot dealer ook. Wacht...
                                Ik snap wat je bedoelt, vandaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                ken de baas daar al heel lang en als er iets niet goed is zegt hij het ook.
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  iedereen weet intussen toch dat je pers nooit mag vertrouwen elke uitgeversgroep heeft belangen, zelfs een openbare omroep is niet neutraal want ook zij hebben belangen, just gelijk elke mens
                                  Nu is die kerel van Autointernationaal.nl geen uitgeversgroep. Dat is gewoon 1 kerel met een blog, die meestal 'reviews' rechtstreeks overschrijft uit automagazines.
                                  Maar hij heeft vaak toch wel de vinger aan de pols.
                                  Ik weet het ook niet hoor. ID.3 lijkt me wel interessant, software problemen geraken wel opgelost.
                                  Alleen zo'n paar domme ergonomische keuzes zoals touch sliders voor volume en airco, die dan ook nog eens niet verlicht zijn.

Comment

• Ze doen inderdaad gewoon dingen die niet "des volkswagens" zijn.
                                    Mijn golf 7 facelift schurkte qua interieur kwaliteit akelig dicht tegen audi aan, en dan nu dit ...

Comment

Ze doen inderdaad gewoon dingen die niet "des volkswagens" zijn.
                                      Mijn golf 7 facelift schurkte qua interieur kwaliteit akelig dicht tegen audi aan, en dan nu dit ...
                                      Oei, zou ik vreemd vinden maar moet zeggen dat ik nooit in een 7 gezeten heb maar wel in de nieuwe 8 en dat is pas kwalitatief vergelijkbaar met een Audi A6 bvb en die golf 8 staat mijlen ver boven de kwaliteit van het interieur bij een T-Roc en dat is toch wel héél jammer want is zowat de mooiste mid-Suv ten huize VW.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een pdf van een goed WSJ artikel over de software problemen bij VW (of beter: de organisatieproblemen)
                                        Laatste paragrafen vind ik veelzeggend: eigenlijk gaan ze bijna van scratch opnieuw beginnen.
                                        VW.os 1.0 nu, in februari 1.1 en dan pas in 2024 2.0.
                                        Ze hebben een nieuw team gemaakt, maar die zijn pas in december deftig gestart!

Comment

• De milieuorganisatie beticht Volkswagen ervan de verkoopcijfers van zijn elektrische modellen te hebben opgesmukt om hoge Europese CO2-boetes te kunnen vermijden.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X