Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu, als dat de trendsetting is in automotive, ik kan het wel pruimen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De omstreden start-up van batterij-auto's Byton lijkt op instorten te staan. Het bedrijf heeft loonlijst opgeschort en een lokale rechtbank heeft faillissement in opdracht van Byton schuldeiser Shanghai Huaxun Network System Co begonnen, volgens de plaatselijke rapporten
De Chinese automaker opgericht door een verzameling van ex-BMW executives met financiële steun van Taiwan en China pakten de krantenkoppen in 2018 met het enorme 48-inch infotainmentscherm in zijn M-Byte SUV, en met de voltooiing van de werkzaamheden aan de fabriek in China en de eerste preproductieauto's die begin 2020 van de band rolden, zag het er goed uit voor een tijdje.
Maar niet voor lang. Covid-complicaties veroorzaakten een groot aantal problemen voor het bedrijf, dat in april 2020 gedwongen werd om ongeveer de helft van zijn 450 Amerikaanse werknemers te ontslaan, voordat de investering van iPhone-maker Foxconn in januari 2021 de dag leek te redden. Maar nu meldt Nikkei Asia dat het bedrijf in zwaar weer verkeert en een redding lijkt onwaarschijnlijk. De website beweert dat een van Bytons geldschieters, het staatsbedrijf FAW, bezig is met het omzetten van zijn Red Flag-merk in elektrische stroom, dat Foxconn zich terugtrok uit het investeringsplan, en dat de regering van Nanjing, die Byton eerder hielp met loonkosten, stopte in september met het verlenen van hulp.
Comment