Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Is uiteraard leefbaar, maar ik heb altijd gevonden dat het navi scherm in de huidige golf veel te laag stond.
      Dat is in de nieuwe eindelijk opgelost.
      Dit los ik op door de navi op het active info display weer te geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Dit los ik op door de navi op het active info display weer te geven
        Idd een oplossing, maar niet aanwezig in 95% van de golfkes momenteel, denk ik ;-)

Ik rijd regelmatig met die van mijn collega in Polen en erger mij er altijd aan. Mss ook wel omdat ik de stem ook al niet versta LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Kwam gisteren toevallig op een artikel uit dat deze wagen compleet gedigitaliseerd is. Stond dan bij dat ge gewoon opties die ge niet genomen hebt bij aankoop, later gewoon online via de auto bij kunt bestellen. Daar moest ik mij dan toch ff voor over mijne kletskop wrijven. Dus het zit allemaal op de wagen, maar kunt het alleen gebruiken mits bijbetaling. Daar krijg ik toch een wrang gevoel bij.

Dus als bedrijf neemt ge de auto vrij basic om de catalogusprijs laag te houden en later koopt ge dan al die extra's bij? Alhouwel dat dan weer minder af te schrijven is.
          Toch goed? VAGcom eraan hangen en alles activeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Daar had ik nog niet aan gedacht. Zouden zich daar niet mee indekken?

Het artikel beschreef dat ge gewoon op uw scherm opties kunt bijbestellen en dat dan online geactiveerd werd. Maar kan best wel begrijpen dat sommigen inventief gaan zijn met die vagcom. Maar dat gaan ze dan toch zien in de garage?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Is gepasseerd die tijd, kleine dingen kunnen nog wel.
              Maar is veel stuff dat enorm beveiligd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Kwam gisteren toevallig op een artikel uit dat deze wagen compleet gedigitaliseerd is. Stond dan bij dat ge gewoon opties die ge niet genomen hebt bij aankoop, later gewoon online via de auto bij kunt bestellen. Daar moest ik mij dan toch ff voor over mijne kletskop wrijven. Dus het zit allemaal op de wagen, maar kunt het alleen gebruiken mits bijbetaling. Daar krijg ik toch een wrang gevoel bij.

Dus als bedrijf neemt ge de auto vrij basic om de catalogusprijs laag te houden en later koopt ge dan al die extra's bij? Alhouwel dat dan weer minder af te schrijven is.
                Tesla is de voorloper op dat gebied. Upgraden via net betekend ook kunnen hacken via het net. Dus binnenkort kan je al je opties laten plaatsen via tweedehands.be. Waarschijnlijk kan VW dat wel zien en terug op af zetten. Maar ook daar zal er snel iets op gevonden worden. Bijkomend vraag ik me af in hoeverre ze wagens in de toekomst kunnen gaan hijacken?
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

in welke mate zijn wij als persoon belangrijk genoeg om te gaan hijacken?
                  ge kunt evenzogoed schrik hebben bvb dat ze op een brug van een autostrade stenen gaan smijten naar uw wagen

niet dat ze er geen rekening mee moeten houden

Comment

In hoeverre zijn we als persoon belangrijk genoeg om onze bankgegevens proberen te hacken? En toch gebeurt het dagdagelijks.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      in welke mate zijn wij als persoon belangrijk genoeg om te gaan hijacken?
                      ge kunt evenzogoed schrik hebben bvb dat ze op een brug van een autostrade stenen gaan smijten naar uw wagen

niet dat ze er geen rekening mee moeten houden
                      Nogthans is dat waar bepaalde terroristische groeperingen op zitten wachten. Zelf niks kapen maar de auto het laten doen.

Comment

just...maar die groeperingen krijgen de belofte van de 77 maagden en geven minder om hun leven
                        ze moeten maar zien dat't waterdicht is, ik verschiet ervan dat die groeperingen er nog niet in zijn geslaagd om ons digitaal geld te stelen trouwens...of een kerncentrale op hol doen slaan, al zal dat wrs net wat moeilijker zijn

het gebeurt nu, die digitalisering, je houdt het niet tegen, elke periode heeft zijn eigen uitdagingen...dat zal niet de reden waarom ik een golf of tesla laat staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          In hoeverre zijn we als persoon belangrijk genoeg om onze bankgegevens proberen te hacken? En toch gebeurt het dagdagelijks.
                          welja, het getal van de hoeveelheid, hoeveel % kans het net jou overkomt, accidenten gebeuren, overvallen gebeuren, pech overkomt ons
                          wat gezond verstand en maar proberen om voorzichtig te blijven...ik heb ook wel angsten...maar nog niet zo groot het verlammend is, gelukkig maar

just tapatalc vip betaald...brrr via de telefoon, ik doe dat niet graag, maar toch gedaan

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                hacken?
                                nee meneer,onmogelijk meneer,superbeveiligd meneer.....................
                                tot.................

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

hacken?
                                    nee meneer,onmogelijk meneer,superbeveiligd meneer.....................
                                    tot.................
                                    Ge als klant zelf uw codes geeft?
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

yep,die van IS hebben ook alles zelf doorgegeven,lol
                                      maak u geen illusie's ALLES is te hacken voorbeelden zat,.....
                                      en dan ligt het natuurlijk aan de klant........
                                      Last edited by ; 27/11/2019, 10:19.

Comment

VOORTGEZET SUCCES

NIEUWE VOLKSWAGEN GOLF GTI BETER IN BEELD

De achtste generatie van de Volkswagen Golf hebben we inmiddels helder op het netvlies staan. Uiteraard komt daar ook weer een GTI-versie van en die kregen we nog niet eerder zo duidelijk in beeld als nu.

Sinds afgelopen zomer is de nieuwe Volkswagen Golf al een aantal keer in zijn uiteindelijke gedaante de revue gepasseerd. Vooralsnog hebben we het succesnummer uit Wolfsburg alleen nog niet echt goed van zijn sportieve kant gezien. Alweer vier maanden geleden zagen we de GTI voor het laatst, maar die was nog stevig ingepakt.

Daar komt nu verandering in, want eindelijk schudt de GTI wat camouflage van zich af. Zoals verwacht zien we wat grotere luchtinlaten in de voorbumper en ook wat sportiever bumperwerk aan de achterzijde. De twee uitlaten maken verder duidelijk dat het een sportieve variant betreft. De lichtmetalen wielen, waarvan het ontwerp ook nieuw lijkt, herbergen flinke remschijven om de 'hot hatch' mee te beteugelen. Geen grote verrassingen over het geheel gezien, maar daar hoefde je ook niet op te rekenen.

Het is nog even afwachten met welke motorisering de achtste Golf GTI het gaat doen. Ook op dit gebied zal de jongste versie waarschijnlijk niet rigoureus breken met het verleden. De 2.0 TSI die in de huidige Golf GTI dienst doet, zou zomaar in vernieuwde vorm in deze achtste generatie terug kunnen keren. Momenteel is dat blok goed voor 230 pk, maar dat zal ongetwijfeld met de generatiewissel nog wel wat meer worden. Mild Hybrid-techniek, die in de nieuwe Golf verkrijgbaar is, vindt mogelijk ook zijn weg naar de GTI om het rijplezier ook nog wat vriendelijker voor de portemonnee te maken. We houden rekening met meerdere uitmonsteringen van de GTI, zoals een krachtigere Performance en eventueel ook de nóg krachtigere Clubsport en TCR. Het is uiteraard nog wel even de vraag of de naamgeving GTI ook daadwerkelijk blijft.

Comment

Comment

Working...
                                          X