Niet slecht, zeker als alle versies dit jaar nog zouden verschijnen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Golf 8
Collapse
X
-
Als niet Golf-fan kan deze me nu zeker bekoren. Zag er schitterend uit irl en een stuk kwalitatiever dan een T-Roc. Vond ik toch redelijk frappant aangezien deze laatste nu toch ook weer niet zó lang onze ogen prikkelt in het straatbeeld en waar ik toch redelijk fan van ben in R-versie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk ben dan niet zo wild van deze versie, de 7 vind ik mooi.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVoor mij is de 7 toch nog altijd het knapst. Interieur vond ik op niet veel trekken in de 8, vooral dat gemis van knoppen. Zo eentje se
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVoor mij is de 7 toch nog altijd het knapst. Interieur vond ik op niet veel trekken in de 8, vooral dat gemis van knoppen. Zo eentje se
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVOLKSWAGEN GOLF GTI DUIKT OP
Van de hagelnieuwe Volkswagen Golf komt uiteraard wederom een smakelijke GTI-versie. Nog voordat Volkswagen de auto zelf presenteert, duikt de auto vroegtijdig op.
Spotter Wilco Blok deelt een foto van de naakte achterkant van de vermoedelijke nieuwe Golf GTI. Er is geen logo op de klep te vinden met de drie iconische letters, maar de extra aangezette bumper en enorme spoiler kunnen niet verhullen dat we hier kennis maken met een sportieve variant van de achtste Golf.
Naast de dikke bumper en de extra grote achtervleugel vinden we aan weerszijde een uitlaatpijp en krijgt de auto zoals het er nu uitziet dikke sideskirts. De uitgaande Golf GTI kan op minimaal 230 pk rekenen door de 2,0-liter TSI die Volkswagen gebruikt. Gezien de nieuwe reeks motoren voor de reguliere Golf, is de kans groot dat de GTI ook een tot nu toe ongekende mildhybride-benzinemotor krijgt. De kans bestaat dat Volkswagen de Golf GTI aankomende maart meeneemt naar de beursvloer in Genève.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEffe een 1.5tsi met dsg en wat opties geconfigureerd. 38.040€ Slik.
Soms interessant om die config eens te doen op de site van Jutten en Koolen. Dat zie je wat sneller of ze die auto al wat beginnen te braderen.
Comment
-
-
Comment