Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die gast heeft helemaal gelijk ,eerste wat opvalt als je in een golf 8 stapt is hoe klein dat actieve info display is, kwaliteit van dat scherm is ook gewoon slecht

Comment

• Mooie vergelijking wel. Nieuw is duidelijk niet altijd beter inderdaad

Comment

• Mijn Poolse medewerkster heeft vandaag de hare besteld.
          Een 1.0 TSI manueel.

Levering september. Dus ik zal hem tegen die tijd ook wel's kunnen rijden.

Comment

• het motorkapstokje getuigd wel van veel besparingsdrang....geen enkel vertrouwen in deze Golf en de ID3
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              het motorkapstokje getuigd wel van veel besparingsdrang....geen enkel vertrouwen in deze Golf en de ID3
              Voor mij zou zo'n stokje ook een no-go zijn. Dat schept geen vertrouwen!
              Djeezes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Voor mij zou zo'n stokje ook een no-go zijn. Dat schept geen vertrouwen!
                Djeezes.
                niets mis met een stokje als je het altijd toepast zoals vele Jappanners,echter niet ok als je van gasdempers naar stokje gaat....dat is een teken aan de wand
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

niets mis met een stokje als je het altijd toepast zoals vele Jappanners,echter niet ok als je van gasdempers naar stokje gaat....dat is een teken aan de wand
                  Heb nu al veel VW's en Seat's gehad, geen enkele met dempers ze.
                  Enkel mijn Audi had dempers.

Goed zot als je daar naar kijkt als bron van vertrouwen

Comment

• Den Duster heeft ook een stangetje...
                    Onze Espace 5 heeft gasdempers: dat zal dan wel een goede auto zijn hoop ik? Of moet het Oosters én gasdempers zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                      Den Duster heeft ook een stangetje...
                      Onze Espace 5 heeft gasdempers: dat zal dan wel een goede auto zijn hoop ik? Of moet het Oosters én gasdempers zijn?
                      Nee hoor, onze nieuwe Duster heeft 2 dempers
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Heeft het gebruik van een stang niet te maken met de bescherming van voetgangers bij een impact? De motorkap zou dan veel flexibeler zijn bij een aanrijding dan uitgevoerd met schokdempers.

Comment

• Heeft het gebruik van een stang niet te maken met de bescherming van voetgangers bij een impact? De motorkap zou dan veel flexibeler zijn bij een aanrijding dan uitgevoerd met dempers.

Comment

• De golf 7 en vooral de 7.5 waren geweldig, moest nauwelijks onderdoen voor audi qua interieur vond ik, en nu dit
                            Ook qua vormgeving vind in de 8 niet echt in balans.

Comment

• 2021 VW Golf Variant Throws Away Its Camouflage As It Hides In Plain Sight

Last edited by Jocar; 09/07/2020, 11:54.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Goh, dat vind ik nu toch wel écht een banaal design... thx but no thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  Goh, dat vind ik nu toch wel écht een banaal design... thx but no thx
                                  Akkoord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Dus ik zal haar tegen die tijd ook wel's kunnen berijden.

Comment

• De I, de IV en de VII zijn mijn favoriete Golfs. Als je de lijn doortrekt vind ik pas bij de X opnieuw mijn gading

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        2021 VW Golf Variant Throws Away Its Camouflage As It Hides In Plain Sight

IbifaHo , Ondanks dat we hem beiden niet lusten. Dit plat op een driedelige 18inch RH AL Cup velg, pakt 9 a 9.5 breed rondom. Zou nog wel iets hebben dan.

Comment

• Idd mottig spel. Hopelijk doe ik nog een aantal jaren met mijn 7, daarna zal het iets anders worden dan een golf vrees ik.
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X