Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

IbifaHo , Ondanks dat we hem beiden niet lusten. Dit plat op een driedelige 18inch RH AL Cup velg, pakt 9 a 9.5 breed rondom. Zou nog wel iets hebben dan.
    Kweetnie, krijg het er echt niet warm van. Echt blij dat ik nog die mk7,5 heb genomen.

2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Kweetnie, krijg het er echt niet warm van. Echt blij dat ik nog die mk7,5 heb genomen.
      Foto's / topic?
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Foto's / topic?
        DSC_0438

DSC_0445

Heb er geen topic van, is een Oryxwhite 2.0tdi 150pk highline.

Comment

• Geen fan van het wit maar voor de rest (y) dikke ride.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Die variant doet nogal koreaans aan. doe mij dan maar eerder de octavia break.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
              Geen fan van het wit maar voor de rest (y) dikke ride.
              Ja was ansich ook niet opzoek naar een witte, maar door het parelmoet viel het nog mee. Had de opties die ik persé wou, adaptieve ledkoplampen en opendak. Meestal ontbrak wel 1 van die 2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                Die variant doet nogal koreaans aan. doe mij dan maar eerder de octavia break.
                Dat vind ik een belediging voor de meeste Koreaanse breaks. Die zien er namelijk stukken beter uit tegenwoordig ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Dat vind ik een belediging voor de meeste Koreaanse breaks. Die zien er namelijk stukken beter uit tegenwoordig ;-)
                  Dikke +1! Tegenwoordig wordt het merendeel wat Koreaans is allemaal in Duitsland door Europese designers ontwikkeld. Wat is nog een Koreaanse stijl? Auto's lijken meer en meer op elkaar.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De 8 ziet er bij nader inzien toch wel moderner uit.
                    Last edited by The Pretender; 05/07/2020, 01:26.
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      2021 VW Golf Variant Throws Away Its Camouflage As It Hides In Plain Sight

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kennelijk geen beste score op de elandtest: https://www.autointernationaal.nl/20...-in-elandtest/

Waarschijnlijk niet zozeer doordat de auto niet goed is, maar doordat er banden gekozen met lage grip en rolweerstand om CO2 grammetjes er af te schaven.
                        Tja, auto is toch een complex geheel en als men aan 1 touwtje trekt (uitstoot), dan kunnen er andere touwtjes (wegleigging, veiligheid) ook mee bewegen.
                        Misschien een beetje naief van Europa dat men strengere CO2 normen verplicht zonder maatregelen die er voor te zorgen dat veiligheid niet in het gedrang komt.

Comment

• Gisteren de eerste in het wild gezien
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Aan zee één gezien, stond geparkeerd op de dijk in Middelkerke. Zeer neutrale auto, zonder de reclame er op viel hij niet op als nieuwe

Comment

• Oettinger Releases A Number Of Parts For The New VW Golf Mk8.

Comment

• KW-Gewindefahrwerk für den neuen VW Golf 8 schon ab 1129 Euro.

KW hat gleich drei unterschiedliche Fahrwerke für den VW Golf 8 im Programm. Bis zu 60 Millimeter Tieferlegung sind möglich. Los geht's bei 1129 Euro!

Comment

• Opel Astra vs. Volkswagen Golf 2020 - review

Comment

• VW Golf GTE Mk 8 FULL REVIEW 2021 Plugin-Hybrid

Comment

• DIRECT ALS ALLTRACK

GELEKT: VOLKSWAGEN GOLF VARIANT

Er zijn al tal van Golf-varianten bekend, maar de daadwerkelijke Volkswagen Golf Variant is tot op heden alleen in testkostuum opgedoken. Tot vandaag!

Dankzij de Instagram-pagina van Wilco Blok, een pagina waar meer dan geregeld nieuwe modellen nog voor de officiële onthulling opduiken, hebben we een eerste afbeelding van de nieuwe Volkswagen Golf Variant te pakken. De nieuwe Golf Variant is al diverse keren nagenoeg ongecamoufleerd voor de lens van onze spionagefotograaf verschenen, dus voor een enorme verrassing zorgt de eerste plaat van de onbestickerde Golf Variant niet.

De op deze eerste afbeelding zichtbare nieuwe Volkswagen Golf Variant is uitgevoerd als Alltrack. Het zijn zaken als de kunststof wielkastranden, de met zwart kunststof afgewerkte bumpers en de grotere bodemspeling die verraden dat dit de avontuurlijke én 4Motion-aangedreven versie van de nieuwe Golf Variant is. Opvallend is de verlichting die Volkswagen in de voorbumper plaatst. We nemen aan weerszijden van het geheel namelijk vijf individuele pitten waar. Van de uitgaande Golf Variant werd tussen 2017 en 2018 een Alltrack-versie geleverd, dus helemaal vreemd is de versie ons niet.

Bagageruimte

De bagageruimte van hatchbackversie van de nieuwe Golf is vrijwel gelijk aan die van het vorige model, maar bij de generatiewissel van technische tweelingbroer Seat Leon zagen we dat de bagageruimte van de Leon ST met zo'n 30 liter toenam. Mocht de kofferbak van de nieuwe Golf Variant met een vergelijkbaar aantal liters toenemen, dan moet de auto zo'n 635 liter op kunnen slokken. Een officiële onthulling van de Golf Variant zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.

Comment

• Ik begrijp niet en zal nooit begrijpen waarom iemand warm zou worden van een verlengde golf. Al bij elke generatie ervan klopt er in mijn hoofd niets van de verhouding wanneer je de auto langs zij bekijkt. Nu, een gewone golf kan ik ook niet pruimen want die ziet er al te lang hetzelfde uit.

Comment

• Ik vind deze variant wel geslaagd. Mooier dan sommige passats.

Comment

Working...
                                          X