Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Al dat ik wit echt wel mooi vind, gaat mijn persoonlijke keuze ook naar zwart op een A5.

Maar gelijk heb je, op een A3 (met antraciet velgen, shadow look etc.) staat wit mooier dan een A5. Al is het zeker niet mis, op een A5!

Kijk hier maar naar:

BLACK IS BEAUTIFULL !!!
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Als die van jou ene mooie uitlaat zou hebben dan moet ik zelf niet twijfelen.

ja die uitlaat

is al maanden dat ik zeg dat daar een andere uitlaat op moet en hij hangt er nog aan

Comment

• maar ik opteer ook voor een zwarte hoor moest ik ene kopen
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
          BLACK IS BEAUTIFULL !!!
          Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          maar ik opteer ook voor een zwarte hoor moest ik ene kopen
          Ik zou ook zwart opteren, maar dat neemt niet weg dat een witte er niet zalig kan uitzien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
            Ik zou ook zwart opteren, maar dat neemt niet weg dat een witte er niet zalig kan uitzien..
            Ik zou wit nemen, maar de kans dat ik er ooit zo eene zou kopen is zo goed als onbestaande!
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb hem in meteorgrijs genomen

Comment

• Ik heb de kleur genomen zoals de auto gekomen was... maar zwart geniet ook m'n voorkeur. Mijn broer heeft me daarom voor m'n verjaardag een zwart schaalmodel van de A5 cadeau gedaan, zo heb ik 'em alsnog in het zwart.

Hij voegde eraan toe dat zwart prachtig is, maar hij vind de kleur toch lastig te onderhouden. Z'n A6 is nog maar een paar maanden oud, en de lak begint al zichtbare carwash sporen te krijgen... al bij al mss maar goed dat ik een zilver exemplaar heb. En vorige week, jawel, kwam ik eindelijk een Belgische collega A5 rijder tegen, met een zilveren A5!

Comment

• in Zwitserland(St-Moritz) een witte S5 gezien, echt PRACHTIG! Abnormaal mooi kleur voor de S5 had antraciete rs4 velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    in Zwitserland(St-Moritz) een witte S5 gezien, echt PRACHTIG! Abnormaal mooi kleur voor de S5 had antraciete rs4 velgen.
                    Dit bedoel ik dus met een witte KAN er zalig uitzien. Antraciete velgen en eventueel een sportpakket

Comment

• vreemd genoeg stond bij Mathiz(locale audi/porsche garage) een witte A3(met black optic+getinte ruiten) sportback die me totaal niet kon bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        vreemd genoeg stond bij Mathiz(locale audi/porsche garage) een witte A3(met black optic+getinte ruiten) sportback die me totaal niet kon bekoren.
                        Misschien is het omdat de A3 of de sportback u niet echt kan bekoren..

Een tijd geleden waren hier foto's van zo'n A3 met antraciet velgen, shadow look,.. vond die echt prachtig.

Comment

• Hoe is jullie ervaring met de GPS van audi?
                          De prijs dat ze er voor vragen (bij de A5 dus) vind ik zéér hoog voor de dag van vandaag in vergelijking met andere GPS-oplossingen.

Zonder GPS valt dan ook nog is die antenne op het dak weg, en is het zo maar een kaal zicht rond uw versnellingspook

Heb serieus moeten zoeken om een foto te vinden van een A5 zonder GPS ... lijkt wel of iedereen het neemt?
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ik heb ook geen gps genomen, vond het te duur. Ik gebruik mijn pda met tomtom en dat werkt heel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                              Hoe is jullie ervaring met de GPS van audi?
                              De prijs dat ze er voor vragen (bij de A5 dus) vind ik zéér hoog voor de dag van vandaag in vergelijking met andere GPS-oplossingen.

Zonder GPS valt dan ook nog is die antenne op het dak weg, en is het zo maar een kaal zicht rond uw versnellingspook

Heb serieus moeten zoeken om een foto te vinden van een A5 zonder GPS ... lijkt wel of iedereen het neemt?
                              Kan je deze foto eens laten zien, heb er ook nog gene gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                Hoe is jullie ervaring met de GPS van audi?

De GPS is dan ook de beste waar ik al mee gewerkt heb

Hij biedt je steeds de keuze uit 3 mogelijek routes, heeft héél snelle berekeningen en raakt niet of weinig de kluts kwijt.

Echt een top GPS naar mijn mening.

Ow en de TMC is ook handig

Comment

• En ik ging net zeggen dat het in de verste verte niet kan tippen aan de functies van een modern draagbaar GPS systeem. Je hebt natuurlijk alle voordelen van een geïntegreerd systeem, maar daar blijft het imho wel bij (het is dus in feite z'n geld niet waard).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    En ik ging net zeggen dat het in de verste verte niet kan tippen aan de functies van een modern draagbaar GPS systeem. Je hebt natuurlijk alle voordelen van een geïntegreerd systeem, maar daar blijft het imho wel bij (het is dus in feite z'n geld niet waard).
                                    Heb je hem zitten ! ?

Ik heb nu een garmin nuvi en vind dat die van Audi toch nog een stuk beter werkt hoor !
                                    Alleen het bedieningsgemak is een wereld van verschil !

Ok, sommige draagbare gps'en hebben nu van die functionaliteit voor stadbezoeken enzo, maar wie maakt daar nu echt gebruik van ? Je doet het 1 keer voor de fun, maar erna ...

Voor pure navigatie is Audi naar mijn mening de beste
                                    Ow, en die van Porsche is ook prachtig ! Ze lijken allebei wel sterk op elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Heb je hem zitten ! ?
                                      Jap... en ik mis mijn Mio! De stem klinkt veel mooier, de Mio plaatst z'n woorden vloeiender achter elkaar. Hij heeft TMC en gans Europa staat er eveneens op. Er zitten miljoenen POI's in... allemaal eenvoudig te bedienen via een touchscreen ipv een draaiknop. En die dingen kosten tegenwoordig dan maar 200 euro, please don't remind me hoeveel het geïntegreerd systeem kost.

Dat ik het wél heb, is omdat ik een directiewagen gekocht heb en dus niet anders kon. Natuurlijk is een geïntegreerd systeem veel netter, handiger omdat je het nooit moet opstellen/opbergen... maar in feite blijft het te duur voor wat je krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                        Kan je deze foto eens laten zien, heb er ook nog gene gezien.

Ok, dus het grootste voordeel is gewoon dat het netjes ingebouwd zit
                                        Ben ook al jaren zeer content van mijne tomtom met flitspalen POI (op PDA) ... die hoeven ook niet per sé met een zuignap tegen de voorruit te hangen (dat is zo lelijk vind ik hehe).

Ik dacht eerst dat die antenne ook gewoon voor de radio zou dienen ... blijkbaar niet dus.

edit: heb hier net gevonden dat als je GSM pré installatie in de armsteun neemt, je ook een dakantenne hebt.
                                        het kan wel zijn dat het toch nog een andere antenne is (alhoewel, heb nog geen A5 gezien met 2 antennes?), in de omschrijving staat "dakantenne in briljant zwart" (zelfs al koos ik een witte A5 in de cc).
                                        Optie blijkbaar op alle versies beschikbaar, behalve op de 1.8
                                        Last edited by viperman; 18/09/2008, 19:18.
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Jap... en ik mis mijn Mio! De stem klinkt veel mooier, de Mio plaatst z'n woorden vloeiender achter elkaar. Hij heeft TMC en gans Europa staat er eveneens op. Er zitten miljoenen POI's in... allemaal eenvoudig te bedienen via een touchscreen ipv een draaiknop. En die dingen kosten tegenwoordig dan maar 200 euro, please don't remind me hoeveel het geïntegreerd systeem kost.

Dat ik het wél heb, is omdat ik een directiewagen gekocht heb en dus niet anders kon. Natuurlijk is een geïntegreerd systeem veel netter, handiger omdat je het nooit moet opstellen/opbergen... maar in feite blijft het te duur voor wat je krijgt.
                                          Ik volg je volledig.

En je vergeet er nog bij te vermelden dat een standalone GPS-systeem ook zeer makkelijk te tweaken valt, iets dat met een geïntegreerd systeem zo goed als onmogelijk is. In no time voeg je alle flitspalen toe, je kan die elke week makkelijk (en gratis) updaten, je hebt een schier oneindige vrijheid om eigen categorieën nuttige plaatsen aan te maken (ik heb al mapjes 'klanten', 'duiken', 'MTB', 'shops', 'foto' e.a.), ...

Ik vind het Audi DVD/MMI systeem ook zeer goed werken, maar beter navigeren dan een draagbaar systeem, of dan de systemen van de concurrentie, doet die niet. En wat de bediening betreft: zeer goed, maar ook niet perfect.

Als geld "geen" rol speelt, ik zou 't ook erbij nemen. 't Oogt natuurlijk netter, en een ingebouwde GPS verliest niet z'n gehele waarde, zoals b.v. een dure comfortzetel, een duur audiosysteem, of vele andere opties wel doen.

Comment

Working...
                                          X