volgens de website van audi (duitsland) is wanneer ge nu besteldt, de levering eind maart (+ 14 dagen ofzo, want de lijst is ondertussen al 2 weken oud) http://www.audi.de/audi/de/de2/BK/be...ferzeiten.html
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren naar de Audi-dealer geweest. Hier wisten ze nog niks van het 'feit' dat de lancering van de A5 2.0 tdi uitgesteld zou zijn tot midden februari. De dealer trok dit dan ook zwaar in twijfel. Hij zei me dat de 2.0 tdi reeds leverbaar zou zijn tegen april. Ik hou me alvast vast aan deze data, dat maakt het aftellen alvast iets draaglijker
Btw, ik ben over 1.90m, en ik kon de electrische zetels van de testkar zéér vlot in de juiste positie zetten. De stoel moest zelfs niet op het laagste niveau gezet worden om vlot te rijden en in en uit te stappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZijn de '6 en de CL geen tweedeurs, dan?
ik moet wat beter lezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenBij welke dealer was dat, 11% enkel op de basiswagen? Bij mij werd de korting onderaan de bestelbon, op het totaalbedrag dus, berekend.
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenEerste bezoek bij BMW leverde me daarstraks 7% korting op de basisprijs op EN voor de coupe gratis het navigatie-systeem ter waarde van 2335 euro (btw in).
Bedoel jij dus dat 11% plus dat navigatie-systeem mogelijk zou zijn?
Is die kerel mij voor de zot aan het houden?
Ik denk dat ik eens prijs ga laten maken bij Beckers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk kreeg maar 2075euro ipv 2335 (wat ik eerst ook dacht). Nu zei die verkoper (de dealer zelf, patrick beliën) dat het de aankoopprijs was en niet de catalogusprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenBij welke dealer was dat, 11% enkel op de basiswagen? Bij mij werd de korting onderaan de bestelbon, op het totaalbedrag dus, berekend.
En bij welke dealer? Ben van dezelfde streek dus das wel interessant natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk BerichtenGisteren naar de Audi-dealer geweest. Hier wisten ze nog niks van het 'feit' dat de lancering van de A5 2.0 tdi uitgesteld zou zijn tot midden februari. De dealer trok dit dan ook zwaar in twijfel. Hij zei me dat de 2.0 tdi reeds leverbaar zou zijn tegen april. Ik hou me alvast vast aan deze data, dat maakt het aftellen alvast iets draaglijker
Btw, ik ben over 1.90m, en ik kon de electrische zetels van de testkar zéér vlot in de juiste positie zetten. De stoel moest zelfs niet op het laagste niveau gezet worden om vlot te rijden en in en uit te stappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenHeb daarstraks de A4 naast de A5 zien staan maar waar de A5 bij mij toch wel warme gevoelens oproept doet de A4 dat helemaal niet. Hij is zeker niet lelijk maar dat 'wow' gevoel heeft hij bijlange na niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenDe prijs van de navigatie is 1.929,75 zonder btw en 2335 met btw.
Comment
-
Ik denk dat er in mijn geval 8% korting gegeven wordt. Dit is een fleetkorting via een 'kleinere' leasingsmaatschappij.
Ik begrijp niet hoe het kan dat een lanceringsdatum wordt opgeschoven, maar vooral dat er binnen Audi zelf onduidelijkheid is over data, over de inhoud van optiepakketten enz enz. Is het zo moeilijk om daar ergens rechtlijnig en duidelijk in te wezen? Zéér frusti!!
Dit wou ik ff kwijt
Comment
-
Even een vraagje aan degene die hun A5 al hebben, en specifiek aan die met de DVD navigatie:
Zit er een SD kaartlezer ingebouwd ergens?
Bij de goedkope radio's zit dat erbij, zegt de CC en heb gezien op foto's
maar bij de DVD spreken ze er niet van, en nergens op foto's iets te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNog eens opfrissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWaarom vergelijken jullie nu allemaal de 3.0TDI met de 35d?
3.0TDI vs 3.0d is toch logischer?
Prepareert Audi op dit moment niet een V6 met twee turbo's? Ja toch?
Comment
-
Comment
Comment