Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn waarom geen alcantara meer?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenHet is nog niet zeker hoor maar + € 617,- voor dat alcantara alleen lijkt me toch niet echt weinig en de standaard stoelen van de S line zien er toch ook best goed uit....dan denk ik dat er nog andere ideale opties zijn om aan te kruisen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vond de stoffen zetels behoorlijk zwaar tegenvallen, daarom spendeer ik zeker die €617 voor de Alcantara zetels ! Die trouwens duurder zijn geworden, eerst was het €550 ongeveer ..
Comment
-
A5
ik heb mijn A5 2.7 tdi 190 PK besteld vorig jaar in mei, en zou geleverd worden in september. We zijn nu half januari en nog steeds niets in zicht. begrijpe wie begrijpe kan. Heb ondertussen nog het panoramisch dak laten vallen omdat leveringstermijn niet zou oplopen tot ettelijke maanden en plus zoals verkoper me wist te vertellen allemaal foefkes.
sta op het punt alles te annuleren. ik heb er genoeg van, van die leveringstermijnen. Vorige wagens allemaal gekocht in showroom. Geen wachttijd.
Veel succes en geduld voor de 2.0 kopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenDoublle_U,
Vette bak,
Enkele opmerkingen:
- audi music interface (wss voor je I-pod), daar moet je nog een kabeltje voor bijbestellen, dit is er namelijke niet standaard bij ..
- drive select ... geen flauw idee, toen ik mijn a5 bestelde was dit nog niet in de optielijst, het zal altijd beter zijn dan de gewone ophanging, maar die is ook al zeer zeer goed.
't Lijkt me eerder een gadget dat je in het begin gebruikt en dan eens op de knop confort duwt en dan eens op sport en zoiets hebben als: "ah ja .. je voelt het verschil .. jaja .. 't werkt " . Maar als je met een a5 rijdt wil je toch graag dynamisch en sportief rijden en dan rij met de standaard instelling die in elke a5 zit zonder die optie.
Wat die Audi Drive select betreft, nog een best dure optie eigenlijk. Ik twijfel er serieus over maar ik denk dat het zoals jij zegt eerder een leuk speeltje zal zijn voor in het begin.
Heeft er hier iemand praktijkervaring met "Audi Drive Select hydraulische demping" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk schat zo'n +/-€25000 mits in goede staat
Comment
-
A5
Heren,
Ook ik ga me een Audi A5 aanschaffen. Aanvankelijk was het mijn bedoeling om de A5 2.7l 190 pk te nemen maar mijn Audi dealer heeft dit afgeraden en heeft me de 163pk versie aanbevolen. Even later kwam de aap uit de mouw, ze stelden voor om de 163 pk zelf nadien op te drijven richting 200pk wat uiteraard probleemloos kan. Zo verdienen zij er iets aan en wat mezelf betreft moet ik niet te veel uitwijden natuurlijk
Aanvankelijk dacht ik nog dat ze deze geste quasi gratis zouden doen bij aankoop van de wagen maar nu vragen ze er zo maar even 950€ voor wat het verschil met de 190 pk voor mij zelf qua BIV erg klein maakt. Is er nog iemand die dit gedaan heeft bij zijn dealer en wat heeft dit jullie toen gekost ? Reacties zijn uiteraard welkom in PM. Ik zou graag weten of deze prijs niet te veel is en of jullie goedkopere plaatsen kunnen aanbevelen ?
bedankt
Comment
-
Voor ca. € 300 winst (zoiets toch) zou ik 't echt niet doen, eerlijk gezegd. Dan liever legaal bezig zijn.
En uw jaarlijkse taks is toch hetzelfde voor 163 of 190 pk.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenVoor ca. € 300 winst (zoiets toch) zou ik 't echt niet doen, eerlijk gezegd. Dan liever legaal bezig zijn.
En uw jaarlijkse taks is toch hetzelfde voor 163 of 190 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A5fan Bekijk BerichtenHeren,
Ook ik ga me een Audi A5 aanschaffen. Aanvankelijk was het mijn bedoeling om de A5 2.7l 190 pk te nemen maar mijn Audi dealer heeft dit afgeraden en heeft me de 163pk versie aanbevolen. Even later kwam de aap uit de mouw, ze stelden voor om de 163 pk zelf nadien op te drijven richting 200pk wat uiteraard probleemloos kan. Zo verdienen zij er iets aan en wat mezelf betreft moet ik niet te veel uitwijden natuurlijk
Aanvankelijk dacht ik nog dat ze deze geste quasi gratis zouden doen bij aankoop van de wagen maar nu vragen ze er zo maar even 950€ voor wat het verschil met de 190 pk voor mij zelf qua BIV erg klein maakt. Is er nog iemand die dit gedaan heeft bij zijn dealer en wat heeft dit jullie toen gekost ? Reacties zijn uiteraard welkom in PM. Ik zou graag weten of deze prijs niet te veel is en of jullie goedkopere plaatsen kunnen aanbevelen ?
bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A5fan Bekijk BerichtenDa's exact mijn gedacht ! Maar nu vroeg ik me af of er hier anderen (goedkopere) ervaringen hebben...Eigenlijk wel leep van de Audi dealer. Even de BIV zelf opstrijken. ...
163 pk --> 235 pk
380 Nm --> 510 Nm
En dat voor € 800.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk heb bij http://www.kempower.be/roadprepdiesel.htm bvb. al het volgende gevonden voor een Audi A6 2.7TDI 163pk:
163 pk --> 235 pk
380 Nm --> 510 Nm
En dat voor € 800.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenVoor ca. € 300 winst (zoiets toch) zou ik 't echt niet doen, eerlijk gezegd. Dan liever legaal bezig zijn.
En uw jaarlijkse taks is toch hetzelfde voor 163 of 190 pk.
edit zegt dat ik moet leren lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie is toch helemaal niet hetzelfde? 163 pk is 1250 euro en 190 2500, toch aanzienlijk verschil ..
edit zegt dat ik moet leren lezen
Denk wel dat hij bedoelde + het geld om hem terug naar 190PK te zetten zijnde € 900 dan is het verschil nog maar € 350 en de BIV is toch maar eenmalig......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk heb bij http://www.kempower.be/roadprepdiesel.htm bvb. al het volgende gevonden voor een Audi A6 2.7TDI 163pk:
163 pk --> 235 pk
380 Nm --> 510 Nm
En dat voor € 800.
Dus een A5 2.7TDI Multitronic tunen gaat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenLet wel op ! Dit geldt NIET voor de multitronic hé ! Deze kan niet buiten de standaard programma's getuned worden
Dus een A5 2.7TDI Multitronic tunen gaat niet.
By the way de rijtaks blijft voor zowel de 163 als de 190PK op jaarlijks € 923.93
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenDenk wel dat hij bedoelde + het geld om hem terug naar 190PK te zetten zijnde € 900 dan is het verschil nog maar € 350 en de BIV is toch maar eenmalig......Etron > Q8
Comment
Comment