Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
Als ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
Waarom ook geen 3.0?
Ik heb vorige week woensdag m'n A5 besteld, vanaf wanneer kan de dealer de productieweek weten normaal gezien weten ? Iemand enig idee ?
Ik lees hier net veel positieve commentaar over de Xenon lichten en ledjes, dat is één van de weinige opties die ik niet heb genomen. Blijkbaar is dat toch een must ? Misschien kan ik het toch nog veranderen. Hieronder staat mijn configuratie
- Fantoomzwart
- Alcantara leder/sportzetels
- B&O soundsystem
- Audi Music Interface
- Alu velgen 5-spakig Y-design
- Pack Sport Design
- Audi Drive select Hydraulische demping
- Parking system VR/AR
- Multifunctiesportstuur
- GSM kit
- Pack Intenso Plus
- Pack Lounge
- Pack Sport Design
- Digitale Radio
Als ik bekijk hoeveel prijzige opties je daar genomen hebt, kan ik bijna niet geloven dat je de LEDS niet genomen hebt... ?
Waarom ook geen 3.0?
Wat die 3.0 betreft, dat is vrij eenvoudig. Die versie kost nog eens duizenden euro's extra's qua aankoop en BIV. Bovendien voldeed de 2.7 absoluut tijdens de testrit en wil ik absoluut een multitronic aangezien ik vele kilometers in de file doe. Gezien het feit dat ik vele km's per jaar doe mag de wagen goed uitgerust zijn qua opties, daar heb ik minstens even veel plezier aan dan aan een 3.0.
Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
Wat die 3.0 betreft, dat is vrij eenvoudig. Die versie kost nog eens duizenden euro's extra's qua aankoop en BIV. Bovendien voldeed de 2.7 absoluut tijdens de testrit en wil ik absoluut een triptronic aangezien ik vele kilometers in de file doe. Gezien het feit dat ik vele km's per jaar doe mag de wagen goed uitgerust zijn qua opties, daar heb ik minstens even veel plezier aan dan aan een 3.0.
Wat de LED's betreft, die optie heb ik (en de verkoper) een beetje vergeten in alle drukte. Kan ik ergens foto's zien mét en zonder zodat ik kan vergelijken. Ik neem aan dat ik die optie nog wel zal kunnen bijbestellen nu ?
De 2.7 heeft een multitronic en geen tiptronic ...
Let wel, de wijze gTa zou kunnen zeggen dat een 2.0TDI laufkultur mist.
Ik zou dat kunnen zeggen, maar ik ga dat niet zeggen. Ikzelf zou altijd de 2.0 boven de 2.7 verkiezen. De meerprijs voor de kleine V6 vind ik duidelijk te hoog. De Belgische versie van de 2.7 TDI vond ik teleurstellend qua power, een goeie 2.0 TDI is qua gevoel even snel. En enkel voor de sound zoveel extra betalen? Neen, dank je. Ofwel ga je voor de financieel interessantste keuze, de 2.0 TDI, ofwel volg je je hart, en haal je je een 3.0 TDI. Zo zie ik het, en zo (en niet anders) zou ik het ook doen.
Comment