Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
    Heeft toch elektrisch verstelbare spiegels zoals elke auto, niet?
    Niet verwarren met elektrisch inklapbare + verstelbare spiegels.
    Ik had het nog anders moeten verwoorden, excuses Gaan die automatisch naar beneden als je wil parkeren? (Of is dat altijd zo met elektrische? Ik heb geen elektrische momenteel dus weet het niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
      denk dat hij eerder op de functie doelde die inhoudt dat wanneer je de wagen in achteruit zet, de spiegel aan passagierszijde automatisch naar benden klikte zodat je de stoeprand beter ziet en zo makkelijker kan parkeren (en vooral ook zonder stoeprandschade )
      Dit bedoel ik idd

Comment

• Foto van de uitlaten op een A5 1.8 TFSI S-line exterieurpacket:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
          Inklapbare spiegels heeft toch geen zin op de A5? De achterkant van auto komt breder uit dan de spiegels niet? Een verkoper toonde mij dit toch in de toonzaal.
          Dat is wel straf
          Bij de afmetingen In de catalogus zie ik 1.98m breed met spiegels uitgeklapt, en 1.85m de breedte van het koetswerk zelf
          edited: heb wa fotos zitten bekijken om te checken, en blijkt dat ingeklapte spiegels zo goed als gelijk komen met het koetswerk ... dus blijkbaar toch een nuttige optie.
          Last edited by viperman; 28/01/2008, 19:17.
          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
            Dat is wel straf
            Bij de afmetingen In de catalogus zie ik 1.98m breed met spiegels uitgeklapt, en 1.85m de breedte van het koetswerk zelf
            edited: heb wa fotos zitten bekijken om te checken, en blijkt dat ingeklapte spiegels zo goed als gelijk komen met het koetswerk ... dus blijkbaar toch een nuttige optie.

nu weet ik het ook niet meer mss optisch bedrog?

Comment

• Peepz,

ik was vandaag in de audi/vw-garage en daar wisten ze te vertellen dat de A5 vrij snel leverbaar zou zijn met een 2.0 tdi met 204 pk. Ik vermoed dat het hier dan gaat over de biturbomotor die ze ook in de Q7 gaan lanceren??
              Btw, de 'superdiesel' die ze in dezelfde Q7 gaan lepelen, nl de V12, zou een koppel hebben van 1000Nm, oink!

Zegt alsek aant liegen ben é!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                Peepz,

ik was vandaag in de audi/vw-garage en daar wisten ze te vertellen dat de A5 vrij snel leverbaar zou zijn met een 2.0 tdi met 204 pk. Ik vermoed dat het hier dan gaat over de biturbomotor die ze ook in de Q7 gaan lanceren??
                Btw, de 'superdiesel' die ze in dezelfde Q7 gaan lepelen, nl de V12, zou een koppel hebben van 1000Nm, oink!

Zegt alsek aant liegen ben é!
                Er gaat inderdaad een gerucht rond van 1000Nm.. En als het dan nogmaals "bevestigd" wordt

Maar die 2.0l TDi denk ik niet dat ze in de Q7 gaan leggen, volgens mij gaan ze deze eerder voorbehouden voor de toekomstige Q5.. (Kan verkeerd zijn)

En die 204 pk, gaat deze zo worden geleverd? Of komt er een fiscaal-vriendelijke(re) 163pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Er gaat inderdaad een gerucht rond van 1000Nm.. En als het dan nogmaals "bevestigd" wordt

Maar die 2.0l TDi denk ik niet dat ze in de Q7 gaan leggen, volgens mij gaan ze deze eerder voorbehouden voor de toekomstige Q5.. (Kan verkeerd zijn)

En die 204 pk, gaat deze zo worden geleverd? Of komt er een fiscaal-vriendelijke(re) 163pk?
                  De gewone 2.0 TDI heeft toch al 163pk? Het lijkt mij dat deze fiscaal "vriendelijk" is doordat ze niet boven de 211pk gaan.

Comment

• Comment

• Comment

• Prachtig in dat rood
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik zou het nooit doen, een rooie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            De gewone 2.0 TDI heeft toch al 163pk? Het lijkt mij dat deze fiscaal "vriendelijk" is doordat ze niet boven de 211pk gaan.
                            Ja zou wel goed kunnen.

Een gewone 2.0 TDi heeft er 136pk, dan heb je de 125kW van 163pk en dan blijkbaar die 204pk..

Die 136pk gaan ze niet in een A5 leggen, wél de 163pk (enfin, volgens de geruchten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Ja zou wel goed kunnen.

Een gewone 2.0 TDi heeft er 136pk, dan heb je de 125kW van 163pk en dan blijkbaar die 204pk..

Die 136pk gaan ze niet in een A5 leggen, wél de 163pk (enfin, volgens de geruchten).
                              Niks geruchten, dat is effectief zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Niks geruchten, dat is effectief zo
                                Zoveel te beter

Zo blijft hij altijd wat specialer dan een "gewone" A4, doordat mn minimum een 125 kW moet nemen.. En een A5 is zowiso al wat sportiever, merendeel doordat het een coupé is.

Btw; in dat rood vind ik hem eigenlijk wel mooi. Maar zou het zelf nooit nemen

Comment

• Onze A5 is nu al besteld sedert eind november. Vorige week contacteerde ik de dealer met de vraag of het mogelijk was om de BOSE-audio nog bij te bestellen.
                                  Ik zei uitdrukkelijk dat als de levertijd daardoor in het gedrang kwam hij die optie niet moest bijbestellen...

2 dagen later telefoon: Ja, alles is in orde, ik heb de bose kunnen bijbestellen.

En dan ik? Wanneer is de productieweek?

WEEK 14
                                  ZES weken achteruit.... ik kan die verkoper bijna kelen!!!
                                  Toen ik maandag binnensprong maakte hij het alleen maar erger door te stellen: "Allez man, is dat nu zooo erg?"

Best dat ik geen killerinstinct heb....

Het was mijn eerste audi en het wordt wellicht de laatste.
                                  Nooit, maar dan ook nooit (en ik heb al wat auto's besteld) heb ik me al zo bedrogen gevoeld.
                                  Als ik expliciet vraag aan hem om het niet te veranderen als de levertijd in gevaar komt, dan moet ie zich daar aan houden en zeker niet in mijn plaats beslissen dat dat allemaal niet zo erg is....

Comment

• Spijtig zaak

Maar dat ligt eerder aan de verkoper, in een andere garage van Audi had je dat misschien niet voor gehad..

Al bij al blijft het spijtig van die 6 weken!

Comment

• Sorry, maar wat maken die paar weken nu uit?
                                      Als je eens in zo'n prachtwagen zit en ermee kan rijden is dat toch zo weer vergeten!
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• In het modekleurtje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          In het modekleurtje:

Awel, ik kan er niets aan doen maar vind hem echt prachtig in dat modekleurtje!

Er ontbreekt enkel een Exterieurpakket en andere velgen. Dan is hij af imo

Comment

Working...
                                          X