Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Onze A5 is nu al besteld sedert eind november. Vorige week contacteerde ik de dealer met de vraag of het mogelijk was om de BOSE-audio nog bij te bestellen.
    Ik zei uitdrukkelijk dat als de levertijd daardoor in het gedrang kwam hij die optie niet moest bijbestellen...

2 dagen later telefoon: Ja, alles is in orde, ik heb de bose kunnen bijbestellen.

En dan ik? Wanneer is de productieweek?

WEEK 14
    ZES weken achteruit.... ik kan die verkoper bijna kelen!!!
    Toen ik maandag binnensprong maakte hij het alleen maar erger door te stellen: "Allez man, is dat nu zooo erg?"

Best dat ik geen killerinstinct heb....

Het was mijn eerste audi en het wordt wellicht de laatste.
    Nooit, maar dan ook nooit (en ik heb al wat auto's besteld) heb ik me al zo bedrogen gevoeld.
    Als ik expliciet vraag aan hem om het niet te veranderen als de levertijd in gevaar komt, dan moet ie zich daar aan houden en zeker niet in mijn plaats beslissen dat dat allemaal niet zo erg is....
    Geduld is een schone deugd...

Eens je de auto hebt zul je er nog lang genoeg mee kunnen rijden en misschien nog beu worden. Er zijn mensen die nog veel langer moeten wachten op hun auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Awel, ik kan er niets aan doen maar vind hem echt prachtig in dat modekleurtje!

Er ontbreekt enkel een Exterieurpakket en andere velgen. Dan is hij af imo
      S-line pakket en S5-velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Sorry, maar wat maken die paar weken nu uit?
        Als je eens in zo'n prachtwagen zit en ermee kan rijden is dat toch zo weer vergeten!
        Wat ik dus ook bedoel.

Maar ik kan wel begrijpen dat je je eraan kan ergeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Ik zou eerder gaan voor de 7 dubbele spaaks van de RS 4

En liefst in 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Sorry, maar wat maken die paar weken nu uit?
            Als je eens in zo'n prachtwagen zit en ermee kan rijden is dat toch zo weer vergeten!
            Gij lijkt wel mijne dealer!
            Als ik mijn p bestelde en ik wist dat ik daar 8 maand op moest wachten (de cabrio kwam pas dan op de markt) dan had ik daar geen probleem mee. Je sluit een deal en weet dat het zolang duurt.
            Als ik al deze zomer aan die dealer vertelde dat ik een A5 wilde tegen maart 08, en vroeg wanneer ik die dan best bestelde, al die instructies opvolg, hemop het hart druk dat ik niet wil dat ie later komt dan is dat een heel ander verhaal.
            Dit gaat over eerlijkheid en vertrouwen zich aan afspraken houden ed. Dan ben ik categoriek: een afspraak dient om gerespecteerd te worden , waarom moet je er anders maken... that's my idea.

Comment

Awel, ik kan er niets aan doen maar vind hem echt prachtig in dat modekleurtje!

Er ontbreekt enkel een Exterieurpakket en andere velgen. Dan is hij af imo
              volledig mee eens... dan zul je die van mij mooi vinden met hetexterieurpakket en de 20".
              als ie ooit geleverd wordt...

Comment

volledig mee eens... dan zul je die van mij mooi vinden met hetexterieurpakket en de 20".
                als ie ooit geleverd wordt...
                Ben benieuwd naar de eerste foto's..

Hij wordt geleverd, enkel wat (lees: 6 weken) later. Zoals PH|L1 al zei: Geduld is een mooie deugd.. Doordat je iets langer heb op moeten wachten, ga je nog zoveel plezier beleven als hij er uiteindelijk is..

Comment

• Zijn er al fotos van die witte S5 met witte velgen??

Rijdt rond in Kortrijk naar wat ik hoor?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Ik zou eerder gaan voor de 7 dubbele spaaks van de RS 4

En liefst in 19"
                    Zoiets dus, maar een maatje kleiner want dit zijn er 20"

Zalig gewoonweg Al zouden de velgen eventueel wel Titanium look mogen krijgen

Comment

Allez jong... da's compleet onze car... idem dito potverdorie... Is ie da n toch al geleverd?

Comment

Allez jong... da's compleet onze car... idem dito potverdorie... Is ie da n toch al geleverd?
                        Wie weet..

Maar voor zo'n kar zouden die 6 weken mij niet zoveel uitmaken..

Zijn het die velgen of in Titanium look?

Comment

Inderdaad. Maar ik persoonlijk vind de S5-velgen net iets beter passen bij de A5. De auto mag ook wat lager tegen de grond.

Comment

Onze A5 is nu al besteld sedert eind november. Vorige week contacteerde ik de dealer met de vraag of het mogelijk was om de BOSE-audio nog bij te bestellen.
                            Ik zei uitdrukkelijk dat als de levertijd daardoor in het gedrang kwam hij die optie niet moest bijbestellen...

2 dagen later telefoon: Ja, alles is in orde, ik heb de bose kunnen bijbestellen.

En dan ik? Wanneer is de productieweek?

WEEK 14
                            ZES weken achteruit.... ik kan die verkoper bijna kelen!!!
                            Toen ik maandag binnensprong maakte hij het alleen maar erger door te stellen: "Allez man, is dat nu zooo erg?"

Best dat ik geen killerinstinct heb....

Het was mijn eerste audi en het wordt wellicht de laatste.
                            Nooit, maar dan ook nooit (en ik heb al wat auto's besteld) heb ik me al zo bedrogen gevoeld.
                            Als ik expliciet vraag aan hem om het niet te veranderen als de levertijd in gevaar komt, dan moet ie zich daar aan houden en zeker niet in mijn plaats beslissen dat dat allemaal niet zo erg is....
                            Is idd een jammere zaak. Als er één ding is waar Audi zeker nog moet aan werken, dan is het aan hun verkopend personeel. Ik heb al enkele ontmoet die eigenlijk niet bekwaam zijn, ze doen gewoon niet wat de klant vraagt. Of ze weten heel weinig over hun modellen. Ik zou een compensatie vragen in uw plaats, dreig maar dat je met onderhoud enzo ergens anders gaat. En het is niet Bose maar B&O

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              I En het is niet Bose maar B&O
                              Oeps, foutje...

Comment

Inderdaad. Maar ik persoonlijk vind de S5-velgen net iets beter passen bij de A5. De auto mag ook wat lager tegen de grond.
                                Maar das voor iedereen persoonlijk éh, anders reed morgen iedereen met dezelfde velgen rond

Ik vind hem op die foto eigenlijk juist perfect kwa verlaging, hij sluit mooi aan rond de velgen.. Perfect imo

Comment

S5-velgen passen er ten eerste beter op omdat ze de ideale maat heb, namelijk 19". Ik blijf 20" te groot vinden, jammer genoeg want ik heb het wel voor de 7 dubbelspakige. Nu ga ik voor de 19" 20-spakige. En aftermarket S5 denk ik.

Comment

Zijn het die velgen of in Titanium look?
                                    Jammer genoeg niet leverbaar en die verrekte verkoper wilde ook al niet plooien om de kosten (3 à 400€) voor het overspuiten op zich te nemen als extra korting... 5% en basta finito...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      S5-velgen passen er ten eerste beter op omdat ze de ideale maat heb, namelijk 19". Ik blijf 20" te groot vinden, jammer genoeg want ik heb het wel voor de 7 dubbelspakige. Nu ga ik voor de 19" 20-spakige. En aftermarket S5 denk ik.
                                      Ik begrijp het echt niet waarom Audi die 7 dubbele spaken niet gewoon in 19" en eventueel 20" aanbiedt. Gelukkig doen ze dit bij de A4 wel, in 19"..

Comment

Ik begrijp het echt niet waarom Audi die 7 dubbele spaken niet gewoon in 19" en eventueel 20" aanbiedt. Gelukkig doen ze dit bij de A4 wel, in 19"..
                                        idd ik zou ook de 19" besteld hebben ivm comfort.

Comment

Jammer genoeg niet leverbaar en die verrekte verkoper wilde ook al niet plooien om de kosten (3 à 400€) voor het overspuiten op zich te nemen als extra korting... 5% en basta finito...
                                          Overspuiten zou ik niet direct doen. Want is er dan geen risico als je met bepaalde producten uw velgen kuist, dat je schade hebt aan de kleur?

Als ze Titanium look hebben, dan zijn de velgen zelf die kleur en niet enkel een "laagje"..

Comment

Working...
                                          X