Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt mij dat de eigenaar op het eerste zicht nergens op wou besparen, maar hij is dan wel de dualzone airco vergeten. Mijn vriendin heeft altijd koud, ik heb het altijd warm, dualzone voorkomt ruzie.
Lijkt mij dat de eigenaar op het eerste zicht nergens op wou besparen, maar hij is dan wel de dualzone airco vergeten. Mijn vriendin heeft altijd koud, ik heb het altijd warm, dualzone voorkomt ruzie.
Er is de optie 3-zones airco, maar niet dualzone daarom dat ik niet direct mee was
En mss is diene mens alleen, heeft em maar enen airco nodig
Ik denk dat gTa het over andere zaken heeft, dan pure cijfertjes
En zoveel verschil is er uiteindelijk toch in cijfers ook niet; als je beide motoren met "vol" vermogen neemt is de 2.7 ongeveer 0.3 sec. sneller aan de 100 km/h als de 2.0. Je zal dus aan 't licht al allert moeten reageren om de BMW echt los te rijden. Als je de totale meerprijs aan BIV, wegenbelasting en verbruik erbijtelt is dit maar een schrale troost.
En als ze beide beschikken over gereduceerd vermogen (163 pk) zal het verschil nog kleiner zijn.
Ok maar het geluid is misschien mooier? Waw .
Vandaag nog is naar dieteren geweest om achter de 2.0 tdi te vragen hebben ze mij weten te vertellen dat hij uitgesteld is naar april-mei. Wat zijn ze daar toch tof bij Audi
Vandaag nog is naar dieteren geweest om achter de 2.0 tdi te vragen hebben ze mij weten te vertellen dat hij uitgesteld is naar april-mei. Wat zijn ze daar toch tof bij Audi
Ben vandaag bij m'n audi dealer geweest en die zei dat hij half februari bestelbaar ging zijn
Ze zullen misschien eerst hun leveringstermijnen wat onder controle willen krijgen voor ze de 2.0 beschikbaar maken. (zou er alleen maar erger door worden)
de 2.7TDI die ik vandaag ben gaan bestellen is voorzien voor eind juli (lees augustus)
Rond welk budget zit je bij de 2.7 MT met als "must" een GPS - xenon - audi SS en die 19" Y velgen met verlaging - leder ??
Hoe zijn de kortingen op de A5 ?
Nu de dieseltaksen gelijk liggen met die van de benzine vind ik het eigenlijk wel interessanter om voor de 2.7 te gaan, toch ?
Dit jaar valt de taks idd nog wel mee, maar het is ook maar een overgangsjaar en ze zijn vollop aan het zoeken voor een compensatie van dit inkomstenverlies( rekeningrijden, extra belasting op CO2 uitstoot,...) en dan zal de 2.7 weer minder interessant worden. We zullen zien...
Persoonlijk denk ik dat ze beter de prijs van diesel op gelijke hoogte brengen als de benzine.
Is ook een optie ( cfr. Spanje) maar dan zit in een wip heel het land potdicht door stakende transporteurs en dit vergt veel politieke moed, waarvoor dan weer een sterke regering nodig is. Tevens zal dit dan in samenspraak moeten gebeuren met de buurlanden anders gaan we weer over naar onconcurentiële handel over de landsgrenzen.
Dit jaar valt de taks idd nog wel mee, maar het is ook maar een overgangsjaar en ze zijn vollop aan het zoeken voor een compensatie van dit inkomstenverlies( rekeningrijden, extra belasting op CO2 uitstoot,...) en dan zal de 2.7 weer minder interessant worden. We zullen zien...
Waar staan die prijzen dan van die taksen ?
Heeft de 2.7 15 fisc PK ?
Heb je voor 45k een redelijk uitgeruste A5 (diesel dan) ??
iemand ervaring met chiptuning bij audi A5?
verandert dit iets aan de garantie voorwaarden? als je die A5 uberhaupt al voor levering kunt laten chiptunen? ik had eens gehoord dat dit bij audi zonder problemen kon (ook garantie was geen probleem)
Comment