Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Audi A5
Als ze bij Audi nog lang wachten met het uitbrengen van de 2.0 TDI of de 2.7 TDI zonder multitronic, dreigen ze aan te botsen tegen de lancering (of het vrijgeven van officiële foto's) van de BMW5.
En als die er deftig uitziet (hopelijk geen grotere versie van die aartslelijke 3...), kunnen ze bij Audi wat mij betreft de pot op en wacht ik wel tot de 2.0 van BMW uitkomt, die geen enkele last geen van rammeltjes, die ze blijkbaar bij Audi nog steeds niet meester zijn. Ik ben immers recent met een 2.7 gaan testrijden en wat me er enorm bij stoorde was een bijzonder luid gepiep in de rechterkant van de wagen. Toen ik de verkoper hierover aanspraak, zei hij dat dit wel eens kon voorvallen, maar dat men dit altijd nog verhelpen...
Bij mijn huidige wagen (Audi A3) heb ik ook na een aantal maanden een continu getik vastgesteld, dat in de garage weliswaar verholpen werd, maar mijn vertrouwen in de Audi-kwaliteit toch al enigszins ingedeukt heeft. Ik ga nog eens een andere A5 testrijden en als die niet volledig kraak- en piepvast is, dan mogen ze hem zowiezo houden en wacht ik hoedanook tot die BMW5 uitkomt en kies ik pas de Audi A5 als die BMW aartslelijk zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenAls ze bij Audi nog lang wachten met het uitbrengen van de 2.0 TDI of de 2.7 TDI zonder multitronic, dreigen ze aan te botsen tegen de lancering (of het vrijgeven van officiële foto's) van de BMW5.
En als die er deftig uitziet (hopelijk geen grotere versie van die aartslelijke 3...), kunnen ze bij Audi wat mij betreft de pot op en wacht ik wel tot de 2.0 van BMW uitkomt, die geen enkele last geen van rammeltjes, die ze blijkbaar bij Audi nog steeds niet meester zijn. Ik ben immers recent met een 2.7 gaan testrijden en wat me er enorm bij stoorde was een bijzonder luid gepiep in de rechterkant van de wagen. Toen ik de verkoper hierover aanspraak, zei hij dat dit wel eens kon voorvallen, maar dat men dit altijd nog verhelpen...
Bij mijn huidige wagen (Audi A3) heb ik ook na een aantal maanden een continu getik vastgesteld, dat in de garage weliswaar verholpen werd, maar mijn vertrouwen in de Audi-kwaliteit toch al enigszins ingedeukt heeft. Ik ga nog eens een andere A5 testrijden en als die niet volledig kraak- en piepvast is, dan mogen ze hem zowiezo houden en wacht ik hoedanook tot die BMW5 uitkomt en kies ik pas de Audi A5 als die BMW aartslelijk zou zijn.
Hey ben zelf ook bij BMW gaan shoppen en heb me een 520d touring besteld in een M sport outfit en een Bussines line kit......was het wachten ook zo stilletjes meer dan beu.....maar als jij wacht op de nieuwe 5 dan heb ik iets minder goed nieuws voor je want die komt niet voor 2010.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHoeveel korting hebben jullie gekregen?
Zonder te onderhandelen heb ik onmiddellijk 4% gekregen
Ze doen nogal moeilijk over korting maar 6,5% moet doenbaar zijn na lang aanhouden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenZe doen nogal moeilijk over korting maar 6,5% moet doenbaar zijn na lang aanhouden .
Op welk bedrag krijg je eigenlijk korting?
Bedrag zonder BTW en opties ???Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBij wie heb je die gekregen ?
Op welk bedrag krijg je eigenlijk korting?
Bedrag zonder BTW en opties ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenIk had als ik de beslising had genomen om een A5 te bestellen toch een korting gehad van 6% en deze is op de wagen incl alle opties maar niet op de packs want deze zijn al speciale prijzen
Bij welke dealer ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenthnxs
Bij welke dealer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHoeveel zou de omnium zijn voor de 2.7 (BM 0) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBij wie heb je die gekregen ?
Op welk bedrag krijg je eigenlijk korting?
Bedrag zonder BTW en opties ???
Ik heb na lang aandringen 8 % gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenIk heb na lang aandringen 8 % gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenIk ga voor mijn 2.7 1.4OO Euro betalen voor omniumSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHoeveel euros zijn dat dan ?
is 3.381, 27 Euro.
Totale prijs voor A5 is 50.550 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAan de 2.7 MT rijders:
Hoe is uw gevoel bij het rijden ? Vlot genoeg ?
Ik heb me laten vertellen dat de 2.7 niet vlot genoeg is om bvb gechipte A3 of Seat te volgen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAan de 2.7 MT rijders:
Hoe is uw gevoel bij het rijden ? Vlot genoeg ?
Ik heb me laten vertellen dat de 2.7 niet vlot genoeg is om bvb gechipte A3 of Seat te volgen ???
Dit heb ik van een ervaren autotester, dus niet uit de nek gekletst;
Hij beweert dat de 2 wagens niets , maar dan ook niets met elkaar gemeen hebben qua rijgedrag.
De ene supersportief de andere 2.7 enkel voor de rustige cruiser.
Als je een sportieve rijstijl ambieert laat dan de 2.7 voor wat ie is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk koos uiteindelijk toch voor de 3.0 omdat de 2.7 multitronic een echte rustige cruiser zou zijn en bij intens, sportief gebruik heel nerveus de "hele" breedte van de weg zou nodig hebben om zijn koppel en pk's kwijt te raken.
Dit heb ik van een ervaren autotester, dus niet uit de nek gekletst;
Hij beweert dat de 2 wagens niets , maar dan ook niets met elkaar gemeen hebben qua rijgedrag.
De ene supersportief de andere 2.7 enkel voor de rustige cruiser.
Als je een sportieve rijstijl ambieert laat dan de 2.7 voor wat ie is...
Das minder natuurlijk, kunnen er dat mensen bevestigen?
De 3 L is jammergenoeg te duur voor mij kwa belastingen en inschrijving (o optie dus)Sintruin till I die
Comment
-
Ik heb met alle 3 een paar uur gereden, de 3.O, 2.7 (160pk) en de 2.7 (190pk)
De 3.0 is natuurlijk de max om mee te racen maar ik vond de eerste en tweede versnelling veel te kort.
Ik heb voor de 2.7 gekozen omdat ik niet meer wil schakelen (we worden ook een dagje ouder hè!)
Het prijsverschil in BIV tussen de 160 en 190 pk is veel te klein om voor de 160 pk te gaan.
Doe zoals ik, maar een afspraak met dIeteren en probeer ze allemaal
en maak voor uw eigen uit welke uitvoering het best bij je past.
Comment
Comment