Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik
qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan
misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-pack
19" RS4 design velgen gaan wel "klein" tonen denk ik
qua looks voor mij de 20" RS4 (icm S-line exterieur = nice )
voor dagelijks gebruik de 19" Y's en idd zonder sportophanging, daar ben ik ook voor gegaan
misschien ook voor de +/- paddles aan het stuur gaan, is geen dure optie bovenop het lounge-pack
Ik vind de Y's een pak knapper. Deze zie je te veel, ook op andere wagens.
Dit argument kan ik volledig volgen maar ik heb hier thuis ook iemand zitten.
Zij mocht de velgen kiezen, ik de rest :-D
Voordeel bij die RS4 is dat ik de originele 17" velgen als winterband kan gebruiken en dus 2 paar heb.
Onlangs vertrok mijn pa hier thuis nogal gezwind en ik dacht net hetzelfde ... zo een diepe brute ronk
Voor een diesel echt wel een vet geluid
Nu heb ik spijt dat ik mijn maat niet met die 3.0TDI heb laten rijden, ik mocht laatst van de
Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.
Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.
Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.
Nu heb ik spijt dat ik mijn maat niet met die 3.0TDI heb laten rijden, ik mocht laatst van de
Audi garage zo een A5 een hele zaterdag namiddag rijden maar die stond dus op mijn
naam en wilde voorzichtig zijn.....Ik had dit anders ook wel eens willen horen, binnen vond
ik deze A5 vrij stil misschien lag het aan de sensatie want dit is dus een geweldige bak.
Met 4 personen erin had ik deze zalige quatro door de bochten gewerkt, je duwt de gas plat en hij trekt je erzo door.
Op de autosnelweg achter wat Porsches gehangen was dikke fun Turbo S haakte af bij 180 dat koppel is enorm 500NM.
Comment