Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    de Turbo S zal geen zin gehad hebben om te racen
    Hij wou wss niet uit zijn vierde versnelling komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Hij wou wss niet uit zijn vierde versnelling komen
      of hij vond zijn 4de niet en moest afhaken aan 180

Comment

• Of misschien kon hij niet volgen

Comment

• Comment

• Comment

• Prachtig gewoon! Zowel langs binnen als buiten!

Comment

• Ik zag juist een S5 op de rotonde passeren. Die dikke kont met die 4 dikke pijpen. Ik erachteraan, natuurlijk... Niet bij te houden met mijn 2-litertje

Och ja...

Heb wel een SLK 200 het stof gegeven juist. Het draait gewoon allemaal om techniek op dat moment
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Zijn er al fotos van die witte S5 met witte velgen??

Rijdt rond in Kortrijk naar wat ik hoor?!

Zelf zien rijden en is dus geen S maar een "gewone" A5, wel geen foto's kunnen nemen maar dat komt nog.

Comment

• Ik heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                      Ik heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.
                      FF = uitstel tot nader order
                      Sintruin till I die

Comment

• Het succes van de A5 is zo groot dat de productie onvoldoende de vraag kan beantwoorden. Daarom dat de lancering van de 2.0 TDI ook uitgesteld wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                          Het succes van de A5 is zo groot dat de productie onvoldoende de vraag kan beantwoorden. Daarom dat de lancering van de 2.0 TDI ook uitgesteld wordt.
                          For real? Ik bedoel, waar zijn die A5's dan? Heeft er iemand verkoopscijfers?
                          Elke succesvolle wagen zie je vrij snel in het straatbeeld, binnen een paar maandjes is de A5 echter al een jaar op de markt! Dat zou je nu toch ook niet zeggen eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                            Ik heb woensdag eens geinformeerd naar de leveringstermijn van mijn A5. Toen ze het scherm opriep zag ze de letters staan FF waar normaal de datum staat van productie. Iemand een idee wat dit zou willen zeggen. Heb tot heden nog niets gehoord van mijn garage.
                            Als die van mij nu nog eens uitgesteld wordt komt er never , jamais nog zo'n ding op de oprit!
                            Premium merk noemen ze dat: Als het zo zit hebben ze er helemaal geen kaas van gegeten hoe dat moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Als die van mij nu nog eens uitgesteld wordt komt er never , jamais nog zo'n ding op de oprit!
                              Premium merk noemen ze dat: Als het zo zit hebben ze er helemaal geen kaas van gegeten hoe dat moet
                              Ik volg Audi hier niet in hoor. Ben 2 jaar terug eens gaan horen voor een A3 sportback, 6 maanden wachten. De 1 serie die ik toen besteld heb was andere halve maand, idem voor de 3 touring die ik nu heb. Reactie van de Audi verkoper was toen, we zouden net zoals een ander bekend Duits merk (doelend op BMW) de productie kunnen verhogen, maar we willen niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Tja, dat is ook een uitleg hé.

Comment

• ik was mijn foto's kwijt van die A5 3.0 TDI die ik heb testgereden enkele maanden geleden ,
                                maar ik had die via mail doorgestuurd naar mijn broer en ik heb ze nu dus terug
                                Last edited by ; 14/04/2008, 20:09.

Comment

• en deze wil ik ook nog delen met jullie
                                  Last edited by ; 14/04/2008, 20:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                    Ik volg Audi hier niet in hoor. Ben 2 jaar terug eens gaan horen voor een A3 sportback, 6 maanden wachten. De 1 serie die ik toen besteld heb was andere halve maand, idem voor de 3 touring die ik nu heb. Reactie van de Audi verkoper was toen, we zouden net zoals een ander bekend Duits merk (doelend op BMW) de productie kunnen verhogen, maar we willen niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Tja, dat is ook een uitleg hé.
                                    En een geldige uitleg .. In Vorst worden er ook A3 Sportbacks gemaakt, en de kwaliteitscontrole is daar enorm volgens m'n vader. Het minste dat hun ook opvalt keert de wagen terug, wat er voor zorgt dat je een wagen krijgt van bijzondere afwerkingskwaliteit. Maar het vertraagt de band natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      For real? Ik bedoel, waar zijn die A5's dan? Heeft er iemand verkoopscijfers?
                                      Don't shoot the messenger Of deze uitleg klopt weet ik ook niet zeker, maar het lijkt me een plausibele verklaring.

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Elke succesvolle wagen zie je vrij snel in het straatbeeld, binnen een paar maandjes is de A5 echter al een jaar op de markt! Dat zou je nu toch ook niet zeggen eh.
                                      Sinds een maand of twee zie ik ze toch meer en meer opduiken in het straatbeeld.

Comment

• Merci toerke!! Het is toch echt wel een mooie auto om op je oprit te hebben staan, amai!

ps, knappe stenen heb je liggen op die oprit van je Mijn oog viel er op.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• @ de 2.7 eigenaars:

IS er veel verschil in verzekering tussen de 120kw en 140kw versies ?
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X