Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Zo simpel, zo knap... het recept voor een tijdloze wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenKomt er een 2.0TDI in? Jammer. Ik vind dat deze wagen zich met de huidige motoren op een goede plaats positioneert.
Dus dat is dan weer wel een goede zaak, dat de 136 pk versie er niet inkomt. Blijft hij toch net iets exclusiever denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenMerci toerke!! Het is toch echt wel een mooie auto om op je oprit te hebben staan, amai!
ps, knappe stenen heb je liggen op die oprit van je Mijn oog viel er op.
maar moest ik nu een nieuwe wagen kopen was dit zeker 1 van de grote kanshebbers...
en in die configuratie zoals ik hem getest heb ...
zwart metallic
19" velgen
3.0 TDI damn een bere goeie motor zunne
thx voor den oprit
Comment
-
In Belgie weten ze nog van niks ,in Duitsland ook niet maar in Slovenie daar is hij al te bestellen de A5 2.0 TDI 170 pk .Ga maar eens kijken op de audi webpagina van slovenia.
http://www.audi.si/gruppe_start.php?id=a5 dan klikken op konfiguriraj (of zoiets) en dan op het volgende scherm op seznam modelov en daar staat hij dan voor 38 220 euro.Prijzen zijn daar paar duizend euro's hoger dan hier.(1.8 kost daar 36 861 euro)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Derrick Bekijk BerichtenIn Belgie weten ze nog van niks ,in Duitsland ook niet maar in Slovenie daar is hij al te bestellen de A5 2.0 TDI 170 pk .Ga maar eens kijken op de audi webpagina van slovenia.
http://www.audi.si/gruppe_start.php?id=a5 dan klikken op konfiguriraj (of zoiets) en dan op het volgende scherm op seznam modelov en daar staat hij dan voor 38 220 euro.Prijzen zijn daar paar duizend euro's hoger dan hier.(1.8 kost daar 36 861 euro)
Comment
-
Slecht nieuws gekregen: de 19" RS4 velgen kunnen niet gemonteerd worden op de A5.
Enkel de 20" en die zijn te overdreven vind ik.
Hier antwoord van Quattro GmbH:
hallo Egon
es ist so dass der A5 eine andere Mittennabe hat nämlich 66,5
desshalb gibt es die RS4 Felgen in 9x19, ET29 nicht für den A5
die bisherigen A4 bzw RS4 da gab es diese Felge 9x19 ET29 aber mit einem Nabendurchmesser von 57,1.die bekommt man aber nicht auf den A5..
vom A5 runter auf den bisherigen A4 das würde gehn da gibt es Zentrierringe ..
es ist leider so..
Gruss Toni
Als het de A5 wordt dan gaan het dus de Y design velgen worden.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenS-tronic blijkt niet compatibel te zijn met een quattro aandrijving, helaas.
edit: met de 3.0 zal het wel nog ff niet kunnen vermoed ik ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenSlecht nieuws gekregen: de 19" RS4 velgen kunnen niet gemonteerd worden op de A5.
Enkel de 20" en die zijn te overdreven vind ik.
Hier antwoord van Quattro GmbH:
hallo Egon
es ist so dass der A5 eine andere Mittennabe hat nämlich 66,5
desshalb gibt es die RS4 Felgen in 9x19, ET29 nicht für den A5
die bisherigen A4 bzw RS4 da gab es diese Felge 9x19 ET29 aber mit einem Nabendurchmesser von 57,1.die bekommt man aber nicht auf den A5..
vom A5 runter auf den bisherigen A4 das würde gehn da gibt es Zentrierringe ..
es ist leider so..
Gruss Toni
Als het de A5 wordt dan gaan het dus de Y design velgen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJawel hoor .. Zo is er bv. al de A3 3.2 Quattro S-tronic .. Het is meer met bepaalde motorisaties (zoals de 1.8 TFSI of 2.0 TFSI) dat ze dat niet konden. Konden, want sinds kort is er de TT-S die dergelijke motorisatie heeft EN Quattro EN S-tronic. Dus stilletjes aan zal dat wel in het gamma sluipen.
edit: met de 3.0 zal het wel nog ff niet kunnen vermoed ik ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn op de replica markt? Of is dat geen optie
Maybe maar dan zijn de ET waardes veel hoger hetgeen de velgen meer doen indringen in de wielkassen.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk kijk uit naar de 3.0 TDI mét Tiptronic, al hoop ik nog steeds dat hij beschikbaar wordt mét S-tronic.
Iemand die hier meer van weet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn een geldige uitleg .. In Vorst worden er ook A3 Sportbacks gemaakt, en de kwaliteitscontrole is daar enorm volgens m'n vader. Het minste dat hun ook opvalt keert de wagen terug, wat er voor zorgt dat je een wagen krijgt van bijzondere afwerkingskwaliteit. Maar het vertraagt de band natuurlijk.
Comment
Comment