Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bedankt voor de reakties en foto's allemaal!!!
Ik vind hem zo in t wit met die zwarte velgen wel knap uitzien.
Weet er iemand hoe je aan die 19' van de S5 in zwarte kleur kan geraken?
Ik heb die velg besteld in standaard alu kleur.
Bedankt voor de reakties en foto's allemaal!!!
Ik vind hem zo in t wit met die zwarte velgen wel knap uitzien.
Weet er iemand hoe je aan die 19' van de S5 in zwarte kleur kan geraken?
Ik heb die velg besteld in standaard alu kleur.
Als Audi zelf niet deze velgen in de zwarte kleur kunnen leveren, dan zal je een goede carrossier moeten aanspreken.
Wanneer wordt de S5 geleverd? Als je wil kunnen we eens afspreken. Dan kunnen we eens het verschl testen tussen een M3 en een S5...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als Audi zelf niet deze velgen in de zwarte kleur kunnen leveren, dan zal je een goede carrossier moeten aanspreken.
Wanneer wordt de S5 geleverd? Als je wil kunnen we eens afspreken. Dan kunnen we eens het verschl testen tussen een M3 en een S5...
In augustus,Ik heb een testrit gedaan met de M3 die bij Davo staat,indrukwekkend was dat!! Je kan de S5 niet vergelijken met de M3 ,354PK tegen 420PK.....
Worden die velgen dan gewoon zwart gespoten of is dat een speciale techniek?
Vandaag nog enkele kilometers gereden met onze A5 2.7 TDI Multitronic.
Dit is een fantastische cruise-auto, simpelweg super! Zelfs met 18" een aanvaardbaar comfort, en de Multitronic is voor rustig kilometervreten een droom van een versnellingsbak (dat was vroeger wel even anders). Bij steviger/sportief tempo komen de conceptgebonden nadelen snel naar boven: FWD met invloeden in het stuur en een weinig secure rijlijn (veel stuurcorrecties nodig om de gewenste lijn te volgen), en een versnellingsbak die weinig feedback geeft en een beetje emotieloos overkomt.
Maar dan moet je al écht hard gaan. Bij gewoon tot zelfs gematigd sportief rijden over langere afstanden is dit een perfecte auto.
Jammer genoeg is er al een eerste probleemje met de auto. Enkele keren al bleef volgens de regelmatige bestuurder de auto na 't afleggen van de motor iets "hard zoeven" in de motor (iets anders dan de gewone nakoeling die je bij warme temperaturen geregeld hebt), en stonk de auto verschrikkelijk. Morgen gaat 'ie binnen om 'es te laten nakijken.
Op een benzine, en zeker toen op de A4 cabrio 2.4 Multitronic die 'k toen testreed voor de aankoop van m'n cabrio, moest ik er niks van weten. Ik wou een beetje sportiviteit, en die hardnekkig onderstuurde FWD + ademloze 2.4 V6 + koffiemolenMultitronic ... ik was er allesbehalve van overtuigd.
Met de 2.7 TDI in de huidige, veel intelligentere versie, vind ik 'm zéér zeker te pruimen.
Vandaag nog enkele kilometers gereden met onze A5 2.7 TDI Multitronic.
Jammer genoeg is er al een eerste probleemje met de auto. Enkele keren al bleef volgens de regelmatige bestuurder de auto na 't afleggen van de motor iets "hard zoeven" in de motor (iets anders dan de gewone nakoeling die je bij warme temperaturen geregeld hebt), en stonk de auto verschrikkelijk. Morgen gaat 'ie binnen om 'es te laten nakijken.
En inderdaad dat is het: interpellatie van de Audi-dealer leverde hetzelfde antwoord op "da's volleeedih normaal meneer".
That's a first, zo'n roetfilter die lawaai maakt en stinkt. Bagger als 'ie dat in de garage doet, zeg.
Voor de rest een droom van een auto. En ik dacht dat 't een Belgische versie met 163pk was, geen idee eigenlijk, heb 't inschrijvingsbewijs nog niet bekeken en heb ook de polis niet zelf opgemaakt.
Mag ik eens iets vragen, wat vinden jullie van het afwerkingsniveau op de A5? Ik heb niet het gevoel dat een A5 die befaamde hoge Audi typische afwerkingsgraad heeft... ? Het is zelfs zo, dat mijn Alfa 159 gevoelsmatig beter in elkaar stak, beetje kloeker en steviger gebouwd is ook. Daarom niet fijner afgewerkt, maar ik vind bij de A5 meer van die dunne en harde plastics terug die ook al eens een kraakje durven laten horen bij een slecht wegdek. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de plastics rond de ventilatieschacht en klokken, je moet er maar eens op duwen...
Ik vind de A5 op hetzelfde niveau staan als de CLK en de '3 coupé. Op dat vlak is er geen verschil, elk van de drie heeft wel elementen waarop 'ie minder scoort dan z'n concurrenten.
Comment