Fok, wat een lekkere kar! Zo ene zou ik wel willen, maar ja, als ik de prijzen eens ken zal het waarschijnlijk al heel wat minder zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOp interieurgebied heeft AUDI de BMW al lang geklopt. Op exterieurgebied is het nu een feit.
Een paar vrienden van mij zijn Audi-rijders, en ik ben niet onder de indruk hoor. Interieur, daar kan je moeilijk wat van zeggen vind ik. Je kan moeilijk "meten" wat de kwaliteit van het ene interieur is t.o.v. het andere. Rest er nog de smaak.
Exterieur: BMW heeft best wat minkunkels op de weg gezet, of toch minstens modellen die beter konden, maar ze hebben wél allemaal karakter.
Tot nader order ziet elke Audi er hetzelfde uit, en dat is niet bepaald opwindend. Ik ken twee opvallende Audi's: een kanariegele en een knalrode
Ben een beetje aan 't zwanzen, maar het is toch allemaal maar zakelijke boel bij Audi, zelfs deze Coupe ziet eruit als een car-policy approved firmawagen... toch een beetje ontgoochelend.
Comment
-
in 2001 toen de A4 cabrio op de markt kwam zei ik van
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenman man, I want one
edith zegt da ze hoopt dak van deze wel es content ga zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenin 2001 toen de A4 cabrio op de markt kwam zei ik van
I rest my case
edith zegt da ze hoopt dak van deze wel es content ga zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenGewoon zien dat ge deze keer niet te gierig bent als je de motor kiest.
En hij heeft quattro, dus 't zal wel in orde komen.
Comment
-
De spiegels mochten wat kleiner en minder lomp, maar voor de rest heb ik er maar weinig woorden voor. Zalig front! Die lichten hebben iets wat ik nog nooit eerder zag... Het zijn toch geen LED's?
EDIT: Sterker nog, doe me hier maar de spiegels in koetswerkkleur! Ik vind dat ze om een of andere reden misstaan hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtende mondeo achterlichten moetn mij nog overtuigen!
Lichten zijn eerder Mondeo dan BMW 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWel raar dat ze van stijl veranderd zijn voor de deurklinken. Ik dacht toch dat de meeste Audi's (of allemaal) klepjes hebben die naar boven klikken in plaats van naar buiten. Dan was het nog ietsje mooier geïntegreerd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEcht niet, kijk maar naar de eerdere foto's van de S5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
prachtig, de enige wagen die ik ooit zag die mooi staat op een GSM-pic IMHO
'k Weet 't niet precies uit te leggen, maar op deze foto's stelt 'ie me zwaar teleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGewone foto's doen toch altijd iets meer dan die bewerkte computerfoto's.
Die trekken mij zwaar over de schreef, inderdaad! Schoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOei.
'k Weet 't niet precies uit te leggen, maar op deze foto's stelt 'ie me zwaar teleur.
Comment
Comment