Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op interieurgebied heeft AUDI de BMW al lang geklopt. Op exterieurgebied is het nu een feit.
Op basis waarvan zeg je dat?
Een paar vrienden van mij zijn Audi-rijders, en ik ben niet onder de indruk hoor. Interieur, daar kan je moeilijk wat van zeggen vind ik. Je kan moeilijk "meten" wat de kwaliteit van het ene interieur is t.o.v. het andere. Rest er nog de smaak.
Tot nader order ziet elke Audi er hetzelfde uit, en dat is niet bepaald opwindend. Ik ken twee opvallende Audi's: een kanariegele en een knalrode
Ben een beetje aan 't zwanzen, maar het is toch allemaal maar zakelijke boel bij Audi, zelfs deze Coupe ziet eruit als een car-policy approved firmawagen... toch een beetje ontgoochelend.
De spiegels mochten wat kleiner en minder lomp, maar voor de rest heb ik er maar weinig woorden voor. Zalig front! Die lichten hebben iets wat ik nog nooit eerder zag... Het zijn toch geen LED's?
EDIT: Sterker nog, doe me hier maar de spiegels in koetswerkkleur! Ik vind dat ze om een of andere reden misstaan hier...
Wel raar dat ze van stijl veranderd zijn voor de deurklinken. Ik dacht toch dat de meeste Audi's (of allemaal) klepjes hebben die naar boven klikken in plaats van naar buiten. Dan was het nog ietsje mooier geïntegreerd geweest.
Wel raar dat ze van stijl veranderd zijn voor de deurklinken. Ik dacht toch dat de meeste Audi's (of allemaal) klepjes hebben die naar boven klikken in plaats van naar buiten. Dan was het nog ietsje mooier geïntegreerd geweest.
Volgens mij zijn de klinken nog steeds in dezelfde stijl, geeft misvormd beeld door de lichtinval denk ik.
Comment