Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een idee wanneer de dealer de exacte leveringsdatum kan zien, dus niet de maand, maar de dag dat hij bij de garage geleverd wordt.

NOOIT!!!

ik heb mijn papieren van vorige week dinsdag, heb snel alles in orde gemaakt want maximum 2 dagen na papieren zou hij binnenkomen.

Ja, mijn platen heb ik ondertussen, maar nen A5? Nergens te zien...

Comment

• Citaat:
      Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
      Mooie config en wagen!

Maar euh, Hill Hold Assist icm een automaat? Dat is toch voor niets nodig? Een automaat kan zowiso al niet achteruit bollen..

Da is een optie "üm sonnst" icm automaat, heb dit in mijn lange autocarriëre nog nooit moeten gebruiken
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
        NOOIT!!!

ik heb mijn papieren van vorige week dinsdag, heb snel alles in orde gemaakt want maximum 2 dagen na papieren zou hij binnenkomen.

Ja, mijn platen heb ik ondertussen, maar nen A5? Nergens te zien...
        misschien krijg ik die A5... en gij die papieren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          misschien krijg ik die A5... en gij die papieren....

You wish!

Comment

• Met de hill hold assist is de kruipneiging van de multitronic weg en moet je niet
            steeds op de rem gaan staan voor een rood licht bv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
              Met de hill hold assist is de kruipneiging van de multitronic weg en moet je niet
              Stoplight assist?

Comment

Met de hill hold assist is de kruipneiging van de multitronic weg en moet je niet
                Aah het heeft dus ook een omgekeerde werking? Wist ik niet..

Al zou ik het niet nemen op een automaat denk ik, maarja das persoonlijk.

Comment

Die kruipneiging vind ik juist fijn, zorgt ervoor dat je al een kleine aanloop hebt bij rode licht waardoor je sneller uit de startblokken schiet
                  Sintruin till I die

Comment

• 2.0tdi

mja, vandaag bericht gekregen van de garage, lancering van de 2.0 is iets voor sept-okt 2008, levering vanaf feb 2009. Ik zeg wat er mij gezegd is geweest. Ik geloof er in ieder geval niet al te veel meer van. De garage maakt me nu een 'compensatieofferte' voor een 2.7tdi. ze kunnen het uiteinderlijk ni maken om iets op papier te zetten en daar achteraf 2, 3 keer op terug te komen. Ik ben benieuwd naar wat ze gaan voorstellen, it better be good... Ik word er in ieder geval mottig van langs alle kanten. Als het nu te lang duurt of het staat me ni aan rij ik rechtstreeks naar BMW en laat ik ze een offerte opmaken voor een 5-reeks, gedaan met de zever. En de A5 mag dan nog een fantastische wagen zijn, het bestaat niet dat ik meer dan een jaar op een auto wacht, no way! De bestelbon ligt hier, de leasing heeft hierbij het laatste woord. Ik weet niet hoe het hier met andere forumleden is gesteld, maar ik ben alvast zwaar ontgoocheld in Audi, een gevoel van intzakzetterij bekruipt mij (en der is nog gene km gereden!) *sjot een leeg blikske weg*

Comment

• Zoek op http://www.autoscout24.be/ eh, daar staan er een hele hoop die direct verkrijgbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                        mja, vandaag bericht gekregen van de garage, lancering van de 2.0 is iets voor sept-okt 2008, levering vanaf feb 2009. Ik zeg wat er mij gezegd is geweest. Ik geloof er in ieder geval niet al te veel meer van. De garage maakt me nu een 'compensatieofferte' voor een 2.7tdi. ze kunnen het uiteinderlijk ni maken om iets op papier te zetten en daar achteraf 2, 3 keer op terug te komen. Ik ben benieuwd naar wat ze gaan voorstellen, it better be good... Ik word er in ieder geval mottig van langs alle kanten. Als het nu te lang duurt of het staat me ni aan rij ik rechtstreeks naar BMW en laat ik ze een offerte opmaken voor een 5-reeks, gedaan met de zever. En de A5 mag dan nog een fantastische wagen zijn, het bestaat niet dat ik meer dan een jaar op een auto wacht, no way! De bestelbon ligt hier, de leasing heeft hierbij het laatste woord. Ik weet niet hoe het hier met andere forumleden is gesteld, maar ik ben alvast zwaar ontgoocheld in Audi, een gevoel van intzakzetterij bekruipt mij (en der is nog gene km gereden!) *sjot een leeg blikske weg*
                        ik snap u hoor, ik vraag me alleen af of Audi er iets aan kan doen, zijn hun wagens dan zo populair en hebben ze dit onderschat of zijn er technische problemen zodat de productie veel trager is, weet iemand hier eigenlijk meer over?

Comment

Tja, en dan zit je nog met wachttijden tot en met oktober-november, want eerder leveren ze de auto niet
                          Sintruin till I die

Comment

• Damn, Audi heeft het zo onderschat de A5 en A4 (niet dat er iets kunnen aan doen...)

Comment

Dit heeft niets met Audi te maken maar meer met de dealer naar mijn mening.

Als ze geen definitieve leverdatum hebben dan moeten ze die jou ook niet geven en beloven.
                              Een beetje dealer laat zich normaal voldoende informeren !

Comment

• Ik vrees toch dat het intern bij Audi ergens misloopt, niet zo zeer bij de dealer. Ok, de dealer moet vertrekken van de waarheid en niet van z'n eigen realiteit qua leveringstermijnen enz. Ik denk ook ni dat de onregelmatigheden ontstaan door het grote succes van de modellen, de A5 zie ik alsnog niet regelmatig rijden... En reken maar van yes dat er geen kan passeren zonder dak hem gezien heb! En de A4, tja, een collega krijgt de zijne deze week, meer dan 3 maand (!!) vroeger dan gepland... Ge kunt de redenering moeilijk omdraaien. Maar wat is de reden dan wel? Volledige willekeur in de productievolgorde?

Comment

• Volgens mij is de voornaamste reden toch het grote succes van de A5, zeker in combinatie met het succes van de A4. Niets aan te doen. Ze waren er blijkbaar niet op voorzien. Alhoewel, als je vooraf verkondigt dat je in 2008 de kaap van 1 miljoen verkochte auto's wil halen, je toch wel moet beseffen dat je dan ook meer auto's gaat moeten produceren

Comment

• En het is niet omdat je hem in België nog niet veel ziet dat hij niet populair is in andere landen, volgens mij wachten de meesten hier gewoon op de 2.0.

Comment

• En ik blijjjjjjjjjjjf wachten op de niet meer geplande 3.0tdi...

Comment

Ik vrees toch dat het intern bij Audi ergens misloopt, niet zo zeer bij de dealer. Ok, de dealer moet vertrekken van de waarheid en niet van z'n eigen realiteit qua leveringstermijnen enz. Ik denk ook ni dat de onregelmatigheden ontstaan door het grote succes van de modellen, de A5 zie ik alsnog niet regelmatig rijden... En reken maar van yes dat er geen kan passeren zonder dak hem gezien heb! En de A4, tja, een collega krijgt de zijne deze week, meer dan 3 maand (!!) vroeger dan gepland... Ge kunt de redenering moeilijk omdraaien. Maar wat is de reden dan wel? Volledige willekeur in de productievolgorde?
                                        kies een minder populaire kleur (bij mij diepzeeblauw) met minder populair interieur (amaretto met houtinleg), en ge hebt hem vroeger !
                                        iedereen kiest een zwarte, grijze of witte en daardoor lopen ze vertraging op, onderaannemers kunnen niet volgen met productie, het is niet omdat Audi de capaciteit aankan en klaar was voor de megaverkoop dat hun leveranciers van onderdelen dat kunnen, die nemen dat risico niet zo snel om hopen volk bij aan te werven en te investeren, zeker niet met de labiele auto-industrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          En het is niet omdat je hem in België nog niet veel ziet dat hij niet populair is in andere landen, volgens mij wachten de meesten hier gewoon op de 2.0.
                                          Daar ben ik ook redelijk zeker van.

Comment

Working...
                                          X