Oorspronkelijk geplaatst door WoKe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenik denk in alle eerlijkheid niet dat jij meer gedaan gaat krijgen of te horen gaat krijgen dan je dealer, vrij nutteloos en de dealer verschuift het probleem naar jou ... zeg dat je een 3 reeks van BMW gaat kopen (wegens veel snellere levertermijn) in de plaats en dat ze de A5 mogen houden :-)
Vorige week hadden ze gebeld voor een andere klant, de wage, zou 3 weken later geleverd worden, 's anderdaags stond ie bij de dealer... Bizarre organisatie zo te zien..; Daar moet dringen iemand schoon schip maken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVroeg me gwn af welke kleur dit is
http://www.autojunk.nl/pix/view/138088[/url]4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVroeg me gwn af welke kleur dit isOorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtendiepzeeblauw ?
Mooie kleur! Jammer dat je net zoals bij zwart snel de kringen/krassen erop ziet..
Comment
-
Productiedatum van mijne A5 163pk week 9 dag 3 wat dus bijna 4 weken geleden is.
Navraag bij dealer wanneer effectief geleverd gaat worden krijg ik als antwoord dat hij nog steeds op transport staat in Duitsland !!
Ze beweren ook dat niets kunnen zien tot als de auto België (D'Ieteren) binnenkomt.
Nu heb ik horen zeggen (niet via officiële weg) dat er problemen zouden zijn met de levering van de versnellingsbak en dat ze doorgaan met productie en de versnellingsbakken er nadien inzetten en dit zou zelf al in de krant gestaan hebben.
Kan iemand mij dit bevestigen of tegenspreken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenNee, deze is Meteoorgrijs.
Mooie kleur! Jammer dat je net zoals bij zwart snel de kringen/krassen erop ziet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenklopt maar je moet een lakbehandeling laten doen, heb dat onlangs gedaan en het lijkt een nieuwe wagen, die had ervoor enorme spinnewebben, is nu gelijk nieuw
Ik wil maar vragen, hoe lang duurt het voor die kringen terug komen na zo'n behandeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenMiddeltjes bestaan er inderdaad wel voor. Maar hoe lang houden die eigenlijk?
Ik wil maar vragen, hoe lang duurt het voor die kringen terug komen na zo'n behandeling?
geef ons advies aubSintruin till I die
Comment
-
Audi A5
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenJuist terug van de dealer... Een telefoontje naar de invoerder levert dus nog altijd niets nieuws op. Levering mei zeggen ze daar... Productiedatum? Geen idee...
Ze hopen op levering in mei, want kunnen het eigenlijk niet bevestigen...
Er werd mij aangeraden een schrijven te richten naar D'ieteren.. de dealer staat machteloos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtendat zijn vragen voor wax-it
geef ons advies aub
Eerst afspuiten (niet te dicht) met hoge druk daarna handmatig wassen,
zo zullen er niet veel kringen ontstaan.
Comment
-
Ik hoor links en rechts vergelijkbare verhalen. Ik denk da de dealers gewoon zelf te weinig info hebben en daardoor zelf vast komen te zitten tov hun klanten. Zeer frustrerend en uiterst onprofessioneel maar voor de rest weinig aan te veranderen vrees ik. In mijn geval neemt de komst van de A5 uit stock veel frustraties weg. Ok, de auto is niet 100% zoals ik hem zelf had samengesteld, maar het maakt langs de andere kant enkele moeilijke beslissingen qua opties overbodig De jacht op stockwagens is volgens mij sinds vrijdag officieel geopend dankzij de blijvende schaarste en toenemende levertermijnen van A5'tjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenMiddeltjes bestaan er inderdaad wel voor. Maar hoe lang houden die eigenlijk?
Als er dan toch nieuwe komen zijn die door verkeerde wastechniek of carwash
Je gaat altijd kringen krijgen de bedoeling is deze tot een minimum te beperken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenVanaf het begin steeds wassen met autoshampoo met wax in .
Eerst afspuiten (niet te dicht) met hoge druk daarna handmatig wassen,
zo zullen er niet veel kringen ontstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je een degelijke behandeling laat uitvoeren zijn die kringen definitief weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je een degelijke behandeling laat uitvoeren zijn die kringen definitief weg.
je moet het jaarlijks bijwerken of laten doen, in principe gaat de pantser een 4-tal jaren mee, ik mag niet meer door de carwash, alleen handwash (zelf dus!), heb er wel wat producten bijgekregen
het geeft de diepte van de kleur van de wagen terug, die was er bij mij helemaal af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichteninderdaad, het resultaat is super, kost wel 750 Euro
je moet het jaarlijks bijwerken of laten doen, in principe gaat de pantser een 4-tal jaren mee, ik mag niet meer door de carwash, alleen handwash (zelf dus!), heb er wel wat producten bijgekregen
het geeft de diepte van de kleur van de wagen terug, die was er bij mij helemaal af !
De glans heb je terug door het polieren, niet door het pantser. Het pantser zal zelf de mooie glans iet of wat teniet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenReeds meer dan 8 jaar was ik mijn auto's met waxshampoo telkens als ik ze verkocht
na +- 3jaar waren ze nog steeds in nieuwstaat (telkens de vraag is hij overspoten)
niet dus !!
Dit is mijn ervaring met wax shampoo (telkens zwarte wagens)
Ik heb al wagens over de vloer gehad hier van mensen die me vooral zeggen. "Hij is nog in goeie staat hoor, het zal niet zoveel werk zijn ..."
Als ik dat nu hoor weet ik meestal wel hoe laat het is
Comment
Comment