Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Hier storen de 20" velgen me minder, nu lijken ze precies niet té groot. Zal waarschijnlijk wel door de kleur komen, die andere was een witte..

Deze heeft ook een S5 grill gestoken met een S-Line logo erin. Ziet er wel mooi uit imo.

Fak ! Zo mogen ze hem onmiddellijk op m'n oprit plaatsen

Comment

• Bij mij ook ,maar dan in't wit... anders is ie idem dito...

en ik weet wel dat er hier meer liefhebbers van zwart zijn ,maar mijne p is al zwart, dus, ' t zal ne keer iets anders zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Bij mij ook , als ze eerst zorgen voor dat chrome opzetstuk van de uitlaat..

Comment

Hier storen de 20" velgen me minder, nu lijken ze precies niet té groot. Zal waarschijnlijk wel door de kleur komen, die andere was een witte..

Deze heeft ook een S5 grill gestoken met een S-Line logo erin. Ziet er wel mooi uit imo.

Dan heeft ie andere uitlaten ook? Of heeft de 1.8T twee uitlaten links?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Dan heeft ie andere uitlaten ook? Of heeft de 1.8T twee uitlaten links?
            Jep dat is een 1.8T, en deze heeft enkel 2 uitlaten aan de linkse kant.

Net zoals de 1.8T en 2.0 TDi van de A4.

Comment

• Hij blijft me verbazen, daarnet een zilvergrijze met de 20" van hierboven en S-Line...
              Ik begon spontaan binnensmonds te vloeken...

Comment

Hij zal er in oktober staan maar dan zonder dat overbodig s-line ext; pakket
                wat ziet men toch in de zijskirts ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                  Hij zal er in oktober staan maar dan zonder dat overbodig s-line ext; pakket
                  Zowel zijn snuit als zijn kont zijn echt knapper met dat exterieur packet. Persoonlijke smaak hé

Comment

• Ik vind 'm subliem, met de S-Line exterieurpack en de 20" velgen eronder. Maar zonder S-Line exterieurpack en zelfs met 17" is 'ie ook al zeer mooi.

Comment

Die configuratie in een 3.0TDI of een 3.2 benzine graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                        Tijd voor een foto!

(vind het dus ook knapper zonder)

Comment

• Comment

• Man man, wat een kar Hier kan ik blijven naar kijken, raak ik nooit beu. Ik koop mij dat zo hard in tweehands later.

Comment

Zowel zijn snuit als zijn kont zijn echt knapper met dat exterieur packet. Persoonlijke smaak hé
                              Als je ze naast elkaar ziet, zie je duidelijk het verschil van de bumpers... Wel discreet verschil, maar merkbaar. Net zoals het moet onopvallend mooi zijn...

Comment

• Man man wat een machiene...

Ik moet hier wegblijven of ik ruil mijn nieuwe A4 B8 in

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                  Man man wat een machiene...

Ik moet hier wegblijven of ik ruil mijn nieuwe A4 B8 in

Mvg. Ed
                                  is nie erg, zal hem wel komen halen ...
                                  4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Die velgen man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                      is nie erg, zal hem wel komen halen ...
                                      Ik geloof dat hij een A5 in de plaats wil. Goeie deal, niet?

Idd wel een zeer knappe kar, al blijf ik de C-stijl (vooral de curve van de achterruit ter hoogte daarvan) nogal vreemd vinden.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                          Heb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
                                          wie annuleert er nu zo een prachtkar

Comment

Working...
                                          X