Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zowel zijn snuit als zijn kont zijn echt knapper met dat exterieur packet. Persoonlijke smaak hé
Als je ze naast elkaar ziet, zie je duidelijk het verschil van de bumpers... Wel discreet verschil, maar merkbaar. Net zoals het moet onopvallend mooi zijn...
Heb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Heb op 8 december A5 besteld. Toen ik in februari achter productieweek vroeg, hebben ze na lang aandringen verteld dat hij pas in mei zou worden geleverd ipv april. ok maandje langer, spijtig maar cava. Nu heb ik terug een 2-tal weken achter productieweek gevraagd, gingen het aan collega's in Duitsland vragen. Nog steeds geen antwoord gekregen, begin nu toch bang te worden dat het terug uitstel zal worden van levering. Hebben jullie een idee wanneer de bestelling kosteloos kan geannuleerd worden.
Comment