Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...
Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...
Dat kan ook bij ons. Maar ja met welke week begint oktober 2008 (40)
Zijn er hier A5-eigenaars die problemen hebben met de leds vooraan? Ik heb de afgelopen weken al een paar A5's of A4's zien rijden waarbij er één of meerdere led's defect zijn, vroeg me gewoon af of het om een 'gekend probleem' gaat...
Op de duitse site van audi is het norm verbruik van beide diesels gedaald (2.7 TDI van 6.7 naar 6.4L/100 km),
dit gaat blijkbaar over het modeljaar 2009.
Weet iemand of het over een start-stop systeem gaat of gewoon een aanpassing van de motorsturing.
De vermogens blijven wel hetzelfde.
Heb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
Zal toch even configuratie vermelden.
1.8 tfsi
fantoomzwart
5-spakig Y-design 19"
pack lounge+sportzetels zwart
pack intenso+
drive select dyn.stuur
drive select hydraulische demping
audi sound systeem
xenon+koplampen
zonnescherm
alu hologramme inleg
Heb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
Zal toch even configuratie vermelden.
1.8 tfsi
fantoomzwart
5-spakig Y-design 19"
pack lounge+sportzetels zwart
pack intenso+
drive select dyn.stuur
drive select hydraulische demping
audi sound systeem
xenon+koplampen
zonnescherm
alu hologramme inleg
We zullen het stilaan moeten geloven dat er geen meer geleverd worden voor oktober...
Correct. Oktober, november op z'n vroegst. En dan nog rekening houden met de opties die je neemt, enkele daarvan zijn verantwoordelijk voor een wachttijd van 3 maanden extra.
De lange levertijd op de A5 heeft niet zozeer te maken met productieproblemen, eerder de quota die bereikt zijn. Er is gewoon niet meer capaciteit.
Comment