wat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenwat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zou pas een idee zijn. Die A5'en verkopen en gaan shoppen bij BMW. Dat zou pas slim zijn...
En binnen twee maand over de cabrio...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe kan beter twijfelen over zulke dingen bij een BMW dan een Audi te kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenwat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.
Allez, nee dat nu ook niet natuurlijk, maar gezien de grote vraag naar het model sta je wel sterk om een goede prijs ervoor te vragen. Lang ga je er niet mee moeten leuren normaal gezien...
Comment
-
@logic: smaken verschillen natuurlijk, maar zuiver op looks komt een 3 Coupé nog niet aan de enkels van een A5 IMO. En dat heeft wss een deel met m'n Audi bril te maken, maar niet volledig. Een E46 >>>>>>>>>>>>>>>>>> E92 bv., vind ik nog altijd de knapste BMW ooit. Maar gewoon die looks van een A5, damn. En dan spreek ik nog niet over Quattro en dergelijke. Gewoon zuiver de looks, zowel vanbuiten als vanbinnen. Op dat vlak lijkt de A5 een klasse of 2 hoger te staan. IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben ook hevig Audifan maar als ik mocht kiezen een FWD A5 of RWD E92 direct de E92, FWD in zo'n auto past toch niet
quattro is iets anders
Dat is waarmee de 2.7l TDi wel (soms) problemen mee heeft, de power op de straat brengen via de voorwielen. Al gelezen in verschillende artikels uit zowel AG als AW. Anderzijds, een Multitronic koop je ook niet echt voor zijn sportieve kant denk ik.
Is er eigenlijk een reden voor dat ze in de A5 2.7l TDi een Multitronic steken, en bijgevolg geen quattro geleverd kan worden? Want in de A6 2.7l TDi heb je een optie om voor Tiptronic en quattro te kiezen. Anders is het gewoon een manueel/Multitronic op de voorwielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben ook hevig Audifan maar als ik mocht kiezen een FWD A5 of RWD E92 direct de E92, FWD in zo'n auto past toch niet
quattro is iets anders
Comment
-
Bangelijke foto's Löwe, thx! (Het BBS'je is misschien één maatje te groot)
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenAllez, nee dat nu ook niet natuurlijk, maar gezien de grote vraag naar het model sta je wel sterk om een goede prijs ervoor te vragen. Lang ga je er niet mee moeten leuren normaal gezien...
Ook nog een leuk ideetje, een ABT AS5 kuur:
+ YouTube Video
Comment
-
Comment