Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar als ik een pc koop en m'n scherm werkt niet, dan neem ik contact op met de fabrikant en niet met de pc-boer.[/quote]

Ja ik zou toch naar de winkel stapen waar ik dat scherm gekocht heb en ik denk dat bijna iedereen dat doet. Lijkt me maar normaal.

Comment

• Het is een scherm dat niet op tijd aankomt, en natuurlijk ga je dan bij de winkel aanbellen.
      Ik zie me al naar Ingolstadt rijden en me aanmelden:
      "Für was möchte ich Sie anmelden?"
      "Mein A5 ist einzige Monaten spät!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Dus dan ben je het met me eens dat de fout bij de dealer en/of D'Ieteren ligt
        Neen... Waar wordt de wagen gebouwd? Toch in Duitsland, niet? De leveringstermijnen krijgt D'Ieteren ook maar door van de fabriek. Dus ligt de fout bij Audi...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
          Maar als ik een pc koop en m'n scherm werkt niet, dan neem ik contact op met de fabrikant en niet met de pc-boer.
          Ja ik zou toch naar de winkel stapen waar ik dat scherm gekocht heb en ik denk dat bijna iedereen dat doet. Lijkt me maar normaal.
          Ik doe dat dus niet. Het is niet dat de winkel dat scherm maakt. Als dat een grote keten is tot daar aan toe, die kunnen dat snel inwisselen. Maar bij een gewone pc boer ga je meestal de boodschap krijgen dat je dat met de leverancier zelf moet afhandelen. Je kan het door hen laten doen, maar dan ben je het in principe langer kwijt want de pc boer gaat niet onmiddellijk contact opnemen (moet zijn winkel toch runnen), en het moet eerst bij hem toekomen voor hij u kan contacteren. Beter zelf doen dus.

Mijn cd-writer van Plextor was stuk. Ik ben daar niet mee naar de winkel geweest, maar heb naar Plextor gebeld. De volgende dag stond DHL daar met een nieuwe cd-writer, en heb ik gewoon de kapotte moeten meegeven. Ferm handig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Neen... Waar wordt de wagen gebouwd? Toch in Duitsland, niet? De leveringstermijnen krijgt D'Ieteren ook maar door van de fabriek. Dus ligt de fout bij Audi...
            D'Ieteren weet maar al te goed dat ze bij Audi niet kunnen volgen momenteel, maar toch blijven ze bedriegen wat de termijnen betreft. Zij vinden dat ze zich dat kunnen veroorloven. Je denkt toch echt niet dat Audi naar D'Ieteren toe gaat liegen wat de leveringstermijnen betreft?

Comment

• Een computerscherm is geen auto hé. Als je een auto koopt is er garantie op die door de verdelers moet gevolgd worden. Je gaat toch niet naar de Audi-fabriek in Duitsland als er iets niet werkt hé...

Ik kan begrijpen dat de A5 een onverwacht commerciëel succes is met lange leveringstermijnen tot gevolg, maar ik vind wel dat ze de klanten correcte leveringstermijnen moeten doorgeven. Dat moeten wij in ons bedrijf ook doen naar de klanten toe, of we kunnen ons deuren sluiten...
              OO 00 OO

Comment

D'Ieteren weet maar al te goed dat ze bij Audi niet kunnen volgen momenteel, maar toch blijven ze bedriegen wat de termijnen betreft. Zij vinden dat ze zich dat kunnen veroorloven. Je denkt toch echt niet dat Audi naar D'Ieteren toe gaat liegen wat de leveringstermijnen betreft?
                Ik zou het niet weten...
                Als dit zo is, dan is dit het bewijs dat Audi een slechte interne controle en communicatie heeft. Dus... de fout ligt bij Audi...
                OO 00 OO

Comment

Ik sluit me hierbij aan. Eigenlijk zouden we eens Duitse fora moeten doorpluizen en zien of het probleem zich daar ook stelt. Ik vermoed van niet.

Comment

• In Duitsland is iedereen (goh ja, toch praktisch iedereen) tevreden over hoe Audi met zijn klanten omgaat. Dit is echt D'Ieteren die voor al die problemen zorgt. D'Ieteren is ook de reden waarom m'n pa bv. "maar" 17% korting heeft op een A3, terwijl in Duitsland ze spreken van kortingen tot 30%. Maar D'Ieteren houdt dat hier tegen. Geldgeile apen zijn dat.

Comment

• Ik heb eens even gezocht en heb na enkele minuten toch al wat gevonden...

ich habe mitte Jänner bestellt und der Termin war Ende Mai,

seit heute ist der voraussichtlichte Termin ENDE JUNI
                      OO 00 OO

Comment

Ik heb eens even gezocht en heb na enkele minuten toch al wat gevonden...
                        Sidder ende beef, er is een maand bijgekomen. Zolang die kerel op een degelijke manier ingelicht is is er toch "geen" probleem? Bij D'Ieteren geven ze u ongeveer nen datum en ge moet er nog zelf achterkomen of hij wel op tijd geleverd gaat worden.

Comment

Ik zou het niet weten...
                          Als dit zo is, dan is dit het bewijs dat Audi een slechte interne controle en communicatie heeft. Dus... de fout ligt bij Audi...
                          D'Ieteren is veel meer dan gewoon Audi. Ik denk dat je de macht van D'Ieteren niet moogt onderschatten.

Comment

Sidder ende beef, er is een maand bijgekomen. Zolang die kerel op een degelijke manier ingelicht is is er toch "geen" probleem? Bij D'Ieteren geven ze u ongeveer nen datum en ge moet er nog zelf achterkomen of hij wel op tijd geleverd gaat worden.
                            Bij Beltar was de eerste vertraging ook 1 maand...

Ik vind het sowieso ook niet kunnen. Een week tot daar toe, maar een maand... ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...
                            OO 00 OO

Comment

D'Ieteren is veel meer dan gewoon Audi. Ik denk dat je de macht van D'Ieteren niet moogt onderschatten.

Wat macht ze hebben weet ik niet, maar als ik u moet geleoven weet ik wel dat ze zeer onprofessioneel zijn. Als Audi dit zomaar toelaat, en hiermee zomaar hun imago laat schaden, dan vind ik toch dat Audi fout bezig is...
                              OO 00 OO

Comment

Bij Beltar was de eerste vertraging ook 1 maand...

Ik vind het sowieso ook niet kunnen. Een week tot daar toe, maar een maand... ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...
                                1) Ja en? Het is niet omdat D'Ieteren tegen Beltar gezegd heeft dat er een maand bijkwam en het dan uiteindelijk niet zo was, dat het in dat Duits geval ook zo is.

2) Als een toeleverancier plots met bepaalde problemen zit (of staking bij een toeleverancier) dan kan dit toch voorvallen. Gelukkig voor jou heb je het nooit meegemaakt, maar er kan altijd iets onvoorziens zijn.

Comment

• Ik heb echt het gevoel dat het hier een discussie is tussen iemand die niet echt fan is van Audi en daardoor vooral het negatieve laat primeren, en dan iemand die vooral het positieve bij Audi laat primeren

Comment

• Als we dit probleem zuiver zakelijk bekijken kan dit niet door de beugel. Ik ben zelf zaakvoerder van een constructiebedrijf. Als ik een leveringstermijn beloof aan mijn klanten moet ik die nakomen. Als dat niet zo is krijg ik een serieuze boete, ofwel ben ik een klant kwijt. Sowieso schaad ik hiermee dan m'n imago. Waar de fout dan ligt, dat intereseert mijn klant niet. Het enige dat 'm interesseert is dat z'n product op tijd geleverd wordt. ik vind dat zelfs één van de basisvereisten van een succesvol bedrijf. Als je een bepaalde leveringsdatum niet aankan, moet je dat kunnen toegeven. Hierdoor zal je bestellingen mislopen, maar aan 't einde van de rit zullen de klanten dat respecteren...
                                    OO 00 OO

Comment

Ik heb echt het gevoel dat het hier een discussie is tussen iemand die niet echt fan is van Audi en daardoor vooral het negatieve laat primeren, en dan iemand die vooral het positieve bij Audi laat primeren
                                      Dit heeft niets met merkliefde te maken. Dit heeft te maken met nuchter durven te oordelen. Als morgen BMW (mijn lievelingsmerk) deze fout maakt zal ik dezelfde mening hebben...
                                      OO 00 OO

Comment

Als we dit probleem zuiver zakelijk bekijken kan dit niet door de beugel. Ik ben zelf zaakvoerder van een constructiebedrijf. Als ik een leveringstermijn beloof aan mijn klanten moet ik die nakomen. Als dat niet zo is krijg ik een serieuze boete, ofwel ben ik een klant kwijt. Sowieso schaad ik hiermee dan m'n imago. Waar de fout dan ligt, dat intereseert mijn klant niet. Het enige dat 'm interesseert is dat z'n product op tijd geleverd wordt. ik vind dat zelfs één van de basisvereisten van een succesvol bedrijf. Als je een bepaalde leveringsdatum niet aankan, moet je dat kunnen toegeven. Hierdoor zal je bestellingen mislopen, maar aan 't einde van de rit zullen de klanten dat respecteren...
                                        Maar de vraag hier is, ben je rechtstreeks klant bij Audi of ben je klant bij D'Ieteren? Als iemand bv. een bestelling doet bij u in naam van iemand anders, en jij zegt dat het 4 maanden duurt en hij vertelt tegen zijn klant dat het 3 maanden zal duren. Ben jij dan in fout?

Comment

Dit heeft niets met merkliefde te maken. Dit heeft te maken met nuchter durven te oordelen. Als morgen BMW (mijn lievelingsmerk) deze fout maakt zal ik dezelfde mening hebben...
                                          Maar Audi maakt de fout niet, de importeur maakt de fout. Dat is het nu net.

Comment

Working...
                                          X